در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه کویینز کانادا به شما توضیح دهیم. کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر است. یکی از روش های مهاجرت به کانادا ، تحصیل در کانادا می باشد. یکی از روش های تحصیل در کانادا، تحصیل در دانشگاه کویینز کانادا است. در مقالات دیگر درباره دانشگاه های کانادا به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

دانشگاه کویینز نام دانشگاهی دولتی است که در شهر کینگستون استان انتاریو در شرق کشور کانادا قرار دارد. در سال 2007 میلادی، دانشگاه کویینز کانادا در رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌ های جهان که توسط «موسسه مکمل آموزش عالی تایمز» صورت گرفت، در رده 78ام از میان یکصد دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است. 
دانشگاه کویینز کانادا نام دانشگاه دولتی است که در شهر کینگستون استان انتاریو در شرق کشور کانادا قرار دارد. در سال 2007 میلادی، این دانشگاه در رتبه ‌بندی برترین دانشگاه‌های جهان که توسط «موسسه مکمل آموزش عالی تایمز» صورت گرفت، در رده 78ام از میان یکصد دانشگاه برتر جهان قرار گرفت.

این مطلب توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است، هرگونه سوال در رابطه با مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا دارید با موسسه آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

حتما بخوانید: آموزش زبان انگلیسی

دانشگاه کویینز کانادا
دانشگاه کویینز کانادا

اطلاعات کلی دانشگاه کویینز کانادا

اطلاعاتی درباره دانشگاه کویینز کانادا شامل:

  • بیش از 95 درصد از جمعیت دانشجویی آن از خارج از Kingston می آیند.
  • 85 درصد دانشجویان در مسافتی کمتر از 15 دقیقه تا کمپ دانشگاه زندگی می کنند.
  • بیش از 90 درصد دانشجویان سال اول، در اقامتگاه دانشگاه زندگی می کنند. (اقامتگاه برای سال اول تحصیل تضمین شده است. 2 اقامتگاه جدید نیز در پاییز 2015 افتتاح می شود.)
  • دانشگاه کویینز از بیش از 109 کشور مختلف جهان دانشجو دارد.
  • دانشجویان بین المللی/با ویزای تحصیلی تقریباً 8.3 درصد از جمعیت دانشجویی تمام وقت را تشکیل می دهند.
  • تعداد کل دانشجویان ثبت نام شده در پاییز 2014 در دانشگاه 22114 نفر می باشد.
  • تعداد کل اعضای هیات علمی و کارمندان و پرسنل دانشگاه بالغ بر 8074 نفر می باشد.
  • 58 درصد از دانشجویان سال اول مقطع کارشناسی را دختران و زنان تشکیل می دهند.(15-2014)
  • زبان آموزش و ارتباطات در دانشگاه کویینز انگلیسی است.

دانشگاه کویینز همچنین توسط مجله مک‌لین، دومین دانشگاه معتبر کشور کانادا در رشته پزشکی شناخته می‌شود.

دانشگاه کویینز کانادا
دانشگاه کویینز کانادا

دانشگاه کویینز کانادا در تاریخ 16 اکتبر 1841 میلادی، یعنی 26 سال قبل از تاسیس کشور کانادا تاسیس شد. اولین کلاس‌ها با 13 دانشجو و 2 استاد در تاریخ 7 مارس 1842 تشکیل شد. دانشگاه کویینز اولین دانشگاه در کشور کانادا بود که به دانشجویانش کمک هزینه تحصیلی اعطا می‌کرد.

رتبه دانشگاه کویینز کانادا

دانشگاه Queen’s University در شرق استان ساسکس در پادشاهی متحده، دارای مرکز مطالعاتی وسیع و جامعی است. رتبه این دانشگاه براساس طبقه بندی QS در سال 2016 ،223 بوده است. همچنین بعنوان چهارمین دانشگاه پزشکی در کانادا میباشد.

دانشگاه کوئینز (Queen’s University) با بیش از 170 سال قدمت، دارای جایگاه علمی و پژوهشی برتر و فضایی با بافت سنتی می باشد، و کمپ زیبای آن با ساختمان های ساخته شده از سنگ آهک در اسکله واقع شده و امکانات مدرنی دارد. دانشگاه کویین (ملکه) یکی از قدیمی ترین موسسات آموزشی اعطای مدرک در کانادا و استان انتاریو است و از زمان تاسیس آن در سال 1841 توسط منشور سلطنتی ملکه ویکتوریا، تاثیر بسزایی در تحصیلات عالی کانادایی ها داشته است.

دانشگاه کویینز که در کینگستون، انتاریوی کانادا قرار دارد با دارا بودن چندین دانشکده، کالج و مدرسه حرفه ای؛ بعلاوه مرکز مطالعات بین المللی که در انگلستان واقع شده است، از نظر وسعت و اندازه در حد دانشگاه های متوسط قرار دارد.

دانشگاه کویین دانشگاهی کاملاً طبقه بندی شده و تحقیقاتی فشرده می باشد که در زمینه های گوناگون از جمله موارد ذیل، پژوهش های نوآورانه و پیش رونده ای دارد:

  • علوم محاسباتی و مهندسی
  • مطالعات جهانی شدن
  • سلامت و بهداشت روان
  • علوم پایه و بالینی پزشکی
  • محیط زیست سالم و سیستم های انرژی پایدار
  • مسائل اجتماعی از قبیل نظارت، فقر، تحکم و زورگویی

دانشگاه کویینز کانادا
دانشگاه کویینز کانادا

اخذ پذیرش از دانشگاه کویینز کانادا

اگر قصد اخذ پذیرش از دانشگاه کویینز کانادا یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه های کانادا را دارید می توانید با مشاورین موسسه آتیه آفرینان تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور کانادا مشاورین آتیه آفرینان در کنار شما خواهند بود.

سایت آتیه آفرینان در اطلاعات مربوط به تحصیل در کانادا ، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی کانادا، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، بورسیه تحصیلی کانادا و تحصیل در دانشگاه های کانادا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد. تمامی پروسه ویزای تحصیلی کشور کانادا توسط مشاور رسمی مهاجرت به کانادا و عضو انجمن ICCRC انجام میپذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
دانشگاه آکادیا کانادا دانشگاه آکادیا کانادا

دانشگاه آکادیا کانادا یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین دانشگاه های علوم انسانی در کانادا می ب...

دانشگاه رجینا کانادا دانشگاه رجینا کانادا

دانشگاه رجینا کانادا در سال 1974 میلادی با 10 دانشکده و 25 گروه علمی و مشهور در زمینه کیفیت آموز...

دانشگاه ترنت کانادا (University of Trent) دانشگاه ترنت کانادا (University of Trent)

دانشگاه ترنت کانادا یکی از برترین دانشگاه های کانادا می باشد که در امتداد رودخانه Otonabee واق...

نظرات کاربران
Call Now Button