دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس ، یکی از بهترین دانشگاه های انگلستان در زمینه تحقیقات می باشد که در سال 1785 در شهر لندن تاسیس شده است . در سال 1995 از ادغام 4 کالج ( کالج کویین مری، Westfield ، کالج پزشکی بیمارستان سنت بارتولومیو و کالج پزشکی بیمارستان لندن) ایجاد شده است . دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس یکی از مهمترین کالج های تشکیل دهنده دانشگاه فدرال لندن می باشد . مرکز مطالعات حقوق بازرگانی دانشگاه کویین مری (QMUL)، یکی از مهمترین مراکز مهم مطالعات حقوق در دنیا می باشد . دانشگاه کوئین مری لندن عضو مجوعه راسل گروه می باشد که مجموعه ای است از پیشروترین موسسات و دانشگاه های انگلستان ، دانشگاه کوئین مری لندن یکی از مراکز آموزش و تحقیقات پزشکی است . دانشگاه کوئین مری لندن با داشتن 22000 دانشجو، 4000 کارمند و معاملاتی در حدود 300 میلیون پوند یکی از بزرگترین دانشگاه های لندن است . دانشگاه کوئین مری لندن دارای 5 پردیس در شهر لندن می باشد که همه ی آنها از طریق سیستم حمل و نقل عمومی با هم در ارتباط هستند . دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس آماده پذیرش دانشجویان ممتاز و مستعد با توانایی های اثبات شده از سراسر دنیا می باشد . از رشته های دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس می توان به علوم انسانی، علوم اجتماعی، داروسازی، دندان پزشکی و رشته های علوم و مهندسی می باشد . از فارغ التحصیلان این دانشگاه می توان به 5 برنده جایزه نوبل اشاره نمود .

دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس دارای محیطی آماده برای افراد بالغ است و به طور معمول دانش آموزان همگی بالای ۱۸ سال سن دارند و با آنها مانند افراد بالغ رفتار می شود و انتظار میرود آنها به کسب مهارت پرداخته و زندگی مستقل خود را اداره کنند. افراد زیر ۱۸ سالی که در این موسسه پذیرفته میشوند براساس قوانین انگلستان زیر سن قانونی هستند و در دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس اطمینان حاصل می شود که این دانش آموزان در آرامش و امنیت به تحصیل بپردازند البته این سیاست در مورد دوره های پزشکی و دندان پزشکی صدق نمی کند.

دانشگاه کوئین مری لندن انگلیسرنکینگ دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس

رنکینگ دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس در رتبه ۳۱ دانشگاه های انگلستان و همچنین در جهان در رتبه ۹۸ را به خود اختصاص داده است. رتبه دانشگاه کویین مری در میان دانشگاه‌های برتر دنیا می‌باشد. رشته حقوق دانشگاه کویین مری در رتبه سوم انگلستان بعد از دانشگاه آکسفورد و کمبریج قرار دارد. 5 برنده جایزه نوبل در میان فارغ التحصیلان کویین مری وجود دارد. مطابق رتبه بندی روزنامه گاردین، دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس در رشته‌های حقوق، دندانپزشکی، مطالعات رسانه و فیلم جلوتر از سایر موسسات و دانشگاه‌های دیگر لندن و در رتبه یک و هم چنین در پزشکی و تاریخ در رتبه دوم قرار گرفته است . دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس برنده پروژه تحقیقاتی در سال ۲۰۱۲ و رتبه دوم در سال ۲۰۱۳ می باشد . این رتبه بندی بر اساس مولفه هایی چون مقالات، آمارهای تجربی، سطح اساتید و مدرسین و بورسیه ها صورت می گیرد. در نهایت رتبه خوب دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس ضمانتی برای کیفیت تحصیل و رفاه دانشجویان دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس است . رتبه جهانی این دانشگاه 130 ام جهان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به انگلیس شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به انگلیس” بیاندازید.

دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس  – دانشکده های دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس

دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس دارای 3 دانشکده می باشد دانشکده های دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس شامل :

  1. دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس
  2. دانشکده پزشکی دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس
  3. دانشکده مهندسی دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس

دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس مشتمل بر ۲۱ دپارتمان،  دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس مشتمل بر ۷ دپارتمان است و دانشکده علوم و مهندسی دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس دارای ۷ دپارتمان می باشدعلاوه بر این دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس در حوزه خدمات حرفه ای بالغ بر ۴۵ دپارتمان و دفتر را در خود جای داده است که این دفاتر در حوزه های مختلف به تمامی دانشجویان دانشگاه خدمات ارائه می نمایند از جمله این دپارتمانها را می توان از خدمات مشاوره، پرستاری، روابط بین الملل و امور شخصی را نام برد.

دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس
دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس

دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس  – دوره های آموزشی دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس

دوره های آموزشی دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس به شرح زیر است :

  • INTERNATIONAL foundtion program: این دوره یکساله است و برای رشته های مدیریت تجارت، اقتصاد، سیاست و روابط بین الملل، زبان اسپانیایی، جغرافی، ادبیات، هنر و فیلم سازی ارائه می شود.
  • science and engineering foundation program: این دوره برای رشته های مهندسی و علوم پایه ارائه میشود. مانند بیولوژی، شیمی، مهندسی بر ق، علوم کامپیوتر، مهندسی مواد، علوم محیط زیست، ریاضی و فیزیک ارائه می شود.
  • pre-masters: این دوره برای کسانی که مستر اقدام میکنند برای تطبیق واحد در مقطع لیسانس میباشد و قبل از ورود به مستر انجام می شود.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در انگلیس” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در انگلیس توضیح دادیم .

دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس  – هزینه های تحصیل در دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس

هزینه های تحصیل در دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس شامل موارد زیر است :

در دوره های کارشناسی دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس بسته  به نوع رشته و همچنین دو نوع اول فاندیشن هزینه ها بین 9000 تا ۳۱۰۰۰ پوند متغیر می باشد به عنوان مثال هزینه رشته پزشکی ۳۰۰۰۰ پوند میباشد. در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس بسته به رشته انتخابی هزینه ها از 9000 پوند تا 35000 پوند است (به جز دوره ای فاندیشن پری مسترو دورهای از راه دور که هزینه بین 6000 تا 12000 پوند دارند)

برای اقامت و تابعیت در انگلیس روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در انگلیس” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس  – خوابگاه های دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس

خوابگاه های دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس یکی دیگر از مزیت های دانشگاه کویین مری است . دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس با داشتن ۲۰۰۰ اتاق تمیز و روشن با امکانات فوق العاده(به طوری که به گفته دانشجویان دانشگاه کوئین مری لندن انگلیس شبیه خوابگاه نیست و حس خانه را القا می کند)توانسته در این زمینه ها رضایت دانشجویان و والدین را جلب نماید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار مهندسی برق در انگلیس بازار کار مهندسی برق در انگلیس

بازار کار مهندسی برق در انگلیس با درآمد حدود £20,000 تا 60,000£ (پوند) یکی از پردرآمدترین بازارها...

مهاجرت به انگلستان مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان و روش های مختلف اقامت در انگلستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. کش...

تحصیل در انگلستان تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان به علت های مختلف افراد بسیاری را از سراسر دنیا راهی بریتانیا می کند. ...

نظرات کاربران
Call Now Button