دانشگاه کرت یونان (University of Crete Greece)

دانشگاه کرت یونان در سال 1973 تاسیس شده است و به سرعت توسعه یافته و در حدود 18500 دانشجو در 5 دانشکده تحصیل کرده اند . دانشگاه کرت یونان یک موسسه چند رشته ای و پژوهشی است که در سطح ملی و بین المللی برای تحقیق در زمینه ی هنر، برنامه ی درسی کارشناسی و برنامه های تحصیلات تکمیلی شناخته شده است . دو پردیس دانشگاه کرت یونان در بزرگترین و پرجمعیت ترین جزایر یونانی واقع شده است، یکی در هراکلیون (Heraklion) ، پایتخت اداری از کرت و دیگری در رتیمو، که یک شهر باستانی به قدمت تمدن مینو می باشد . دانشکده های آموزش و پرورش، فلسفه و علوم اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی در آن قرار دارد . هراکلیون دارای دانشکده های علوم و مهندسی و پزشکی است .

یکی از روش های مهاجرت به یونان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به یونان” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه کرت یونان دارای سابقه قوی تولید تحقیقات بین المللی قابل توجه بوده و از بناهای تاسیس گردیده می توان به موزه تاریخ طبیعی ، رصدخانه Skinakas  و بیمارستان دانشگاه عمومی اشاره نمود ، اگر چه همه دوره های کارشناسی دانشگاه کرت یونان به زبان یونانی تدریس می شود ، اما برای همکاری های بین المللی و یکپارچه سازی و تبادل دانشجو با بیش از ۲۰۰ دانشگاه در برنامه اراسموس با ارائه برنامه های انگلیسی به استقبال دانشجویان بین المللی برای ورود به کرت رفته اند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در یونان می توانید مقاله ” تحصیل در یونان” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه کرت یونان –  رنکینگ دانشگاه کرت یونان

دانشگاه کرت یونان یکی از بهترین دانشگاه های یونان عمدتا به دلیل نفوذ تحقیقات خود در بالای ۴۰۰ دانشگاه های جهان توسط رتبه لیست آموزش عالی تایمز و همچنین در بالاترین ۱۰۰ دانشگاه زیر ۵۰ سال توسط رتبه بندی جهانی دانشگاه QS می باشد .چهارمین دانشگاه یونان در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS دانشگاه کرت می باشد که رنکینگ دانشگاه کرت یونان 700-651 را در جهان دارد .

دانشگاه کرت یونان
دانشگاه کرت یونان

برای اقامت و تابعیت در یونان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در یونان” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه کرت یونان  – دانشکده پزشکی دانشگاه کرت

ابتدا دانشکده پزشکی دانشگاه کرت در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد و اولین دانشجویان خود را در سال ۱۹۸۴ پذیرفت. در سال ۱۹۸۹، به محوطه جدید خود که یکی از بزرگترین مجتمع های پزشکی و تحقیقاتی در یونان است و حدود ۷ کیلومتر از هراکلیون واقع شده است، به محوطه جدید خود نقل مکان کرد. دانشگاه کرت یونان دارای ۲۴۰۰۰ متر مربع، ساختمان ده بال و مدرن، بیمارستان دانشگاهی مناسب است.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به یونان مهاجرت به یونان

مهاجرت به یونان و روش های اقامت در یونان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به یونا...

تحصیل در رشته پرستاری یونان تحصیل در رشته پرستاری یونان

معمولا اکثر دانشجویان ایرانی برای تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری یونان می باش...

خرید ملک در یونان خرید ملک در یونان

خرید ملک در یونان یکی از روش هایی است که متقاضیان مهاجرت به این کشور، می توانند با شرایط ویژ...

نظرات کاربران
Call Now Button