دانشگاه کالج لندن انگلستان  (University College London)

در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه کالج لندن انگلستان توضیح دهیم . دانشگاه کالج لندن انگلستان یکی از بهترین دانشگاه های انگلستان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در انگلستان مقاله ” تحصیل در انگلستان ” و ” تحصیل رایگان در انگلستان ” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه کالج لندن انگلستان از بهترین دانشگاه های انگلستان است و در میان ده دانشگاه برتر دنیا می‌درخشد. دانشگاه کالج لندن از پیشگامان آموزش برای شهروندی جهانی (education for global citizenship) است. در جهت نیل به این هدف، دانشگاه کالج لندن دانشجویان را به کار بر روی ایده‌های دانشگاهی (آکادمیک) در زمینه‌های فرهنگی مختلف و مطالعه‌ی مشکلاتی با اهمیت بین‌المللی، همکاری در جوامع محلی و زندگی اجتماعی و فرهنگی دانشگاهی تشویق می‌کند. دانشگاه کالج لندن در پی اجرای طرح یک میلیارد و بیست و پنج میلیون پوندی خود در پی آن است که طی ده سال به گسترش دوره‌های آموزشی‌اش نائل شود. از جمله پروژه‌های ذیل این طرح می‌توان به یک پردیس جدید در استراتفورد در پارک المپیک ملکه الیزابت و نیز بهسازی پردیس‌های موجود اشاره کرد. این طرح پرهزینه‌ترین برنامه‌ای است که دانشگاه کالج لندن از زمان ساخت پردیس اصلی خود در بلومزبری به آن پرداخته و بدیهی است که چنین سرمایه‌گذاری‌ای، در شمار بالاترین سرمایه‌گذاری‌های مراکز آموزش عالی قرار گرفته‌ است.

این بودجه شامل یک وام دویست و هشتاد میلیون پوندی از بانک سرمایه‌گذاری اروپا (European Investment Bank) می‌شود که بالاترین مبلغی است که تا کنون این بانک به یک دانشگاه پرداخت کرده‌است. لازم به ذکر است که دانشگاه کالج لندن در میان دانشگاه‌های بریتانیا بیشترین تعداد دانشجوی اروپایی را دارد. از پروژه‌هایی که در پردیس بلومزبری به اجرا درخواهندآمد، می‌توان به بهسازی و گسترش دانشکده‌ی معماری بارتلت (Bartlett) و ساختمان مرکز دانشجویان جدید اشاره کرد. در پردیس شرقی دانشگاه کالج لندن مهارت‌های چندرشته‌ای در حوزه‌هایی مانند فرهنگ خلاقانه و مادی، شهرهای جهانی آتی، مهندسی تجربی و نیز آموزش و پژوهش مبتنی بر خدمات عمومی ارائه می‌شوند. مرکز دستیابی به عدالت دانشگاه کالج لندن (The UCL Centre for Access to Justice) یکی از مراکز برگزارکننده این دوره‌هاست. بنا بر آمار دریافت‌شده در سال‌های اخیر دانشگاه کالج لندن هزار و ششصد فضای اسکان جدید را برای دانشجویان مقطع کارشناسی تدارک دیده‌است. شمار متقاضیان ورود به دانشگاه در هجده‌ سالگی، از سی و شش درصد به شصت و یک درصد افزایش یافته‌است. پس از الحاق مؤسسه‌ی آموزش (Institute of Education) به دانشگاه کالج لندن که در دسامبر سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد، شمار دانشجویان این دانشگاه بالغ بر سی و شش هزار نفر شده‌ است.

دانشجویان کالج لندن ملزم به داشتن گواهینامه‌ی زبان خارجی (GUSE) (گواهی عمومی آموزش ثانوی) با رتبه‌های C یا بالاتر هستند. البته برای کسانی که پیش از ورود به دانشگاه در مدارسشان یک زبان دیگر را نیاموخته‌اند، این امکان پیش‌بینی شده‌است که در حین تحصیل در دانشگاه، استانداردهای مطلوب در این حوزه را کسب کنند.

 دانشگاه کالج لندن انگلستان

دانشگاه کالج لندن انگلستان

بیست و پنج درصد دانشجویان مقطع کارشناسی بخشی از دوره‌ی آموزشی خود را در یکی از سیصد دانشگاه برون‌ مرزی همکار با دانشگاه کالج لندن سپری می‌کنند.

یکی از مراکز برجسته و مهم این دانشگاه دانشکده‌ی پزشکی است که با یازده بیمارستان آموزشی به ارائه‌ی خدمات می‌پردازد.

همچنین دانشگاه کالج لندن یکی از همکاران مؤسسه‌ی فرانسیس کریک (Francis Crick)است که در زمینه‌ی پژوهش‌های شناخت مسائل بیماری و سلامت فعال است. این دانشگاه همچنین یک پردیس باستان‌شناسی و حفاظت در قطر دارد. یک دانشکده‌ی مدیریت نیز در سال ۲۰۱۵ در شرق لندن و در منطقه‌ی کنری ورف (Canary Wharf) ساخته شده و در سال ۲۰۱۶ به بهره‌برداری رسیده‌است.

نزدیکی به وست اند (West End) لندن و امکانات تفریحی و فرهنگی‌اش باعث شده‌است که مشکلی در گذران اوقات فراغت دانشجویان وجود نداشته باشد. همچنین دانشجویان به امکانات مرکز دانشجویی ساختمان سابق دانشگاه لندن در بلومزبری دسترسی دارند. امکانات اقامتی دانشگاه از سطح مطلوبی برخوردار است. فضای داخلی ورزشی و امکانات بدن‌سازی به‌راحتی در دسترس هستند، اما برای بهره‌گیری از امکانات ورزش‌های میدانی مانند زمین‌های فوتبال باید مسیر هرتفوردشایر( Hertfordshire)را طی کرد.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار مهندسی برق در انگلیس بازار کار مهندسی برق در انگلیس

بازار کار مهندسی برق در انگلیس با درآمد حدود £20,000 تا 60,000£ (پوند) یکی از پردرآمدترین بازارها...

مهاجرت به انگلستان مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان و روش های مختلف اقامت در انگلستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. کش...

تحصیل در انگلستان تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان به علت های مختلف افراد بسیاری را از سراسر دنیا راهی بریتانیا می کند. ...

نظرات کاربران
Call Now Button