دانشگاه کارنگی ملون آمریکا (Carnegie Mellon University)

در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه کارنگی ملون آمریکا توضیح دهیم . کشور آمریکا یک کشور مهاجر پذیر و پر جمعیت از لحاظ دانشجویی می باشد . یکی از روش های اقامت در آمریکا ، تحصیل در آمریکا می باشد . شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره دیگر دانشگاه های آمریکا اطلاعات کسب کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به آمریکا شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به آمریکا ” بیاندازید.

دانشگاه کارنگی ملون یکی از معتبرترین دانشگاه های خصوصی ایالت متحده آمریکا می باشد که در سال 1900 در شهر پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا آمریکا تاسیس شده است . دانشگاه کارنگی ملون به افتخار اندرو کارنگی نامگذاری شده است . دانشگاه کارنگی ملون در تمامی رشته ها از معتبرترین دانشگاه های جهان به حساب می آید . این دانشگاه در گرایش های متعددی از مهندسی، تجارت، روانشناسی، فلسفه، اقتصاد، معماری، نمایش، سینما، موسیقی و طراحی صنعتی در زمره 10 دانشگاه برتر ایالات متحده قرار دارد . دانشگاه کارنگی ملون برترین دانشگاه آمریکا در رشته مهندسی و علوم کامپیوتر است .

دانشکده تجارت دانشگاه کارنگی ملون تاکنون ۸ برنده جایزه نوبل اقتصاد داشته‌ است که از هر دانشکده تجارت دیگری در جهان بیشتر است. استادان دانشگاه کارنگی ملون تاکنون جمعاً ۱۹ جایزه نوبل برنده شده‌اند. دانشکده علوم کامپیوتر دانشگاه کارنگی ملون رتبه اول را در ایالات متحده به خود اختصاص داده‌است. ضمناً در بین دانشکده‌ های مهندسی ایالات متحده رتبه چهارم به دانشگاه کارنگی ملون اختصاص دارد.

دانشگاه کارنگی ملون آمریکا دانشکده های دانشگاه کارنگی ملون آمریکا

دانشکده های دانشگاه کارنگی ملون آمریکا عبارتند از:

  • دانشکده مهندسی دانشگاه کارنگی ملون آمریکا
  • دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه کارنگی ملون آمریکا
  • دانشکده علوم انسانی دانشگاه کارنگی ملون آمریکا
  • دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه کارنگی ملون آمریکا
  • دانشکده مدیریت دانشگاه کارنگی ملون آمریکا
  • دانشکده علوم دانشگاه کارنگی ملون آمریکا
  • دانشکده علوم کامپیوتر دانشگاه کارنگی ملون آمریکا
  • دانشکده کسب و کار دانشگاه کارنگی ملون آمریکا
دانشگاه کارنگی ملون آمریکا

دانشگاه کارنگی ملون آمریکا

دانشگاه کارنگی ملون آمریکا واحد رباتیک دانشگاه کارنگی ملون آمریکا

واحد رباتیک دانشگاه کارنگی ملون آمریکا به این صورت است که در دانشگاه کارنگی ملون واحدی تحت عنوان “Robotics Academy” وجود دارد که مطالعاتی در مورد نحوه استفاده معلمان از ربات‌ها در کلاس درس برای آموزش علوم کامپیوتر، علوم، مهندسی فناوری و ریاضیات (CS-STEM) را بررسی می‌کند. ماموریت این است که از اثرات انگیزشی رباتیک برای تشویق دانش‌آموزان در مورد علم و فناوری استفاده کند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در آمریکا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در آمریکا توضیح دادیم .

دانشگاه کارنگی ملون آمریکا فارغ التحصیلان دانشگاه کارنگی ملون آمریکا

در این قسمت قصد داریم درباره فارغ التحصیلان دانشگاه کارنگی ملون آمریکا توضیح دهیم . کارنگی ملون با فارغ التحصیلان سال ۲۰۱۵ خود، بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ فارغ‌التحصیل در سراسر جهان دارد. فارغ التحصیلان و اعضای هیئت علمی سابق و فعلی دانشگاه، ۱۴ جایزه ی نوبل، ۱۴ عضویت در آکادمی ملی علوم، ۵۱ عضویت آکادمی ملی مهندسی، ۱۱۴ جایزه ی امی، ۷ جایزه ی آکادمی، ۴۳ جایزه ی تونی، و ۱۲ جایزه ی تورینگ را از آن خود کرده‌اند.

برای اقامت و تابعیت در آمریکا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در آمریکا ” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه کارنگی ملون آمریکا  – زندگی دانشجویی دانشگاه کارنگی ملون آمریکا

زندگی دانشجویی در دانشگاه کارنگی ملون در بیش از ۲۲۵ نهاد دانشجویی، گالری‌های هنری، و امور منحصر به فرد متنوعی همراه است. سازمان‌های دانشجویی فرصت‌های اجتماعی، خدماتی، رسانه‌ای، دانشگاهی، معنوی، تفریحی، ورزشی، مذهبی، سیاسی، فرهنگی، و دولتی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در آمریکا تحصیل در آمریکا

یکی از راه های ورود به کشور آمریکا تحصیل در آمریکا می باشد. تحصیل در آمریکا و دریافت پذ...

کار در آمریکا کار در آمریکا

کار در آمریکا برای ایرانیان و شرایط اخذ ویزای کار آمریکا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیر...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button