دانشگاه پزشکی ووهان چین (Wuhan university)

دانشگاه پزشکی ووهان چین ، یک دانشگاه زیبا و با سابقه ای عمیق به مدت ۱۲۳ سال می باشد . دانشگاه پزشکی ووهان چین  به عنوان یک دانشگاه جامع  طیفی گسترده ای از رشته ها را ارائه می دهد . دانشگاه ووهان در سال ۱۹۹۹ به عنوان یکی از برجسته ترین نهادهای آموزش عالی در چین مشهور شد . در حال حاضر دانشگاه پزشکی ووهان چین نزدیک به ۵۰۰۰۰ دانشجو را ثبت نام کرده است که حدود ۴۰۰۰ نفر از آنها دانشجویان بین المللی می باشد . دانشگاه پزشکی ووهان چین همکاری های دراز مدت و ارتباط با ۴۱۵ دانشگاه و موسسه تحقیقاتی از ۴۵ کشور و منطقه تاسیس کرده است . دانشگاه پزشکی ووهان چین به عنوان زیباترین دانشگاه در چین شهرت یافته است . اخیرا با توجه به برخی دانشگاه پزشکی چین توسط وزارت بهداشت، تحصیل و آموزش پزشکی و دندان پزشکی در چین مورد استقبال برخی واقع شده است .

برای اقامت و تابعیت در چین روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در چین” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه پزشکی ووهان چین – رنکینگ دانشگاه پزشکی چین ووهان

از نظر جایگاه علم اطلاعاتی رنکینگ دانشگاه پزشکی چین ووهان در رتبه برتر 3 در سطح جهانی را داراست و موفق به کسب جایزه ی” مکان پیشرو جهانی ” شده است. در این میان، علوم انسانی و علوم اجتماعی نیز رتبه ی برتر 3 را در میان دانشگاه های چین دارد. همچنین، چهار رشته ی مهم ملی، یعنی ژئوفیزیک، علوم بررسی و نقشه برداری، علوم کتابداری، اطلاعات و مدیریت بایگانی و فلسفه ی مارکسیستی، در وهله ی اول در سراسر کشور در رتبه ی اول قرار دارند. حدود 14 رشته ی کلیدی ملی، از جمله اقتصاد، مهندسی هیدرولیک، دهان پزشکی، مدیریت عمومی، حقوق، روزنامه نگاری و ارتباطات، تاریخ کلمه، جغرافیا، فلسفه و زیست شناسی و غیره، رتبه بالای 5 را در چین داراست .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در چین می توانید مقاله ” تحصیل در چین” را مطالعه فرمایید .

  • در سال 2016، اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی، دانشگاه پزشکی ووهان چین را در رتبه ی 251 جهانی و 9 در چین قرار داد.
  • در سال 2016 در میان دانشگاه های جهان دانشگاه پزشکی ووهان چین رتبه 88 کسب کرده است
  • در سال 2015، رتبه بندی دانشگاه های جهانی  QS، دانشگاه پزشکی ووهان چین را در رتبه ی 273 جهانی و 9 منطقه قرار داد.
  • در سال 2015، رتبه بندی علمی دانشگاه های جهان، دانشگاه پزشکی ووهان چین را بین 301-400 در جهان و 14-27 در چین بزرگتر (از جمله چین اصلی، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان) قرار داد.

در آخرین رتبه بندی آموزش عالی دانشگاه های جهان دانشگاه پزشکی ووهان چین به  رتبه 351-400 رسید، در حالی که در چین در رتبه ی 10 قرار داشت.

دانشگاه پزشکی ووهان چین

دانشگاه پزشکی ووهان چین

  1. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به چین شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به چین” بیاندازید.

دانشگاه پزشکی ووهان چین –  برنامه تحصیلی دانشگاه پزشکی ووهان چین

برنامه تحصیلی دانشگاه ووهان شامل سه بخش است :

  1. فرهنگ چینی و دروس علوم طبیعی. به منظور تسهیل یادگیری و زندگی در چین و تماس با بیماران در عمل پزشکی خود، زبان چینی باید یک دوره ی اجباری در تمام طول برنامه ی پزشکی در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی در چین در دانشگاه پزشکی ووهان چین ، برگزار گردد.
  2. علوم پایه ی پزشکی، علوم رفتاری، علوم انسانی، علوم اجتماعی و اخلاق پزشکی، طب پیشگیری و پزشکی بالینی. همچنین لازم به گذراندن امتحانات از این دوره ها در دانشگاه پزشکی ووهان چین به ترتیب می باشد.
  3. کارآموزی. نهادها باید با دقت ترتیب مناسب از کارآموزی را سازماندهی کنند. طول مدت کارآموزی دانشگاه پزشکی ووهان چین  یک سال (حداقل 48 هفته) می باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین دانشگاه دندان پزشکی شاندونگ چین

دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی شاندونگ چین زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین فعالیت می نماید . د...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های چین کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان جهت تحصیل در خارج از...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در چین

برای مهاجرت به چین راه های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال مهاجرت به چین از طریق ویزای کار...

نظرات کاربران
Call Now Button