دانشگاه وایادولید اسپانیا (Universidad de Valladolid)

در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه وایادولید اسپانیا توضیح دهیم . همانطور که می دانید یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل می باشد . یکی از روش های تحصیل در اسپانیا ، تحصیل در دانشگاه وایادولید اسپانیا می باشد . شما می توانید درباره دیگر دانشگاه های اسپانیا در مقالات دیگر به طور مفصل اطلاعات کسب کنید .

یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اسپانیا ، دانشگاه وایادولید است که در سال 1293، توسط مرجع مستند پادشاه سانچو IV کاستایل تاسیس شد که دانشگاه وایادولید جز دانشگاه های برتر می باشد .  در طول قرن های 13 و 14 این دانشگاه ها بخشی از یک جنبش فکری را تشکیل دادند که در اروپای غربی شکل گرفت .

دانشگاه وایادولید اسپانیاتحصیل در دانشگاه وایادولید

در این قسمت قصد داریم درباره تحصیل در دانشگاه وایادولید توضیح دهیم . جهت تحصیل در اسپانیا،دانشکده های مختلف موضوعاتی چون گرامر، علم حساب، لاتین و کتاب مقدس را آموزش می دادند. بعدها، شهر تایید سلطنتی و پاپ بزرگ را برای دانشگاه وایادولید به دست آورد. در سال 1346 پاپ کلیمانت VI، به درخواست شاه آلفونسو XI، عنوان « مطالعات عمومی » را به مطالعات موجود در والادولید اعطا کرد. با این وجود، امکان مطالعه ی الهیات وجود نداشت، زیرا آن منحصرا یک امتیاز برای دانشگاه پاریس بود. در سال 1417، زمانی که دو دستگی (اختلاف و تفرقه در کلیسا) به پایان رسید، پاپ مارتین V به وایادولید اجازه ساختن دانشکده مورد نظر خود را داد. به همین ترتیب، پادشاهان نیز برای این مرکز تأمین مالی کردند، بنابراین به این مکان استقلال اقتصادی خاصی می دهد.

دانشگاه وایادولید اسپانیا

دانشگاه وایادولید اسپانیا

 دانشگاه وایادولید اسپانیا  – آموزش در دانشگاه وایادولید

در این قسمت قصد داریم درباره آموزش در دانشگاه وایادولید توضیح دهیم . از ابتدای قرن نوزدهم تا سال 1857، دانشگاه وایادولید که تحت تأثیر خصوصیات و روحیه قرون وسطایی و با استقلالی مشخص متمایز بود، به یک دانشگاه غیر فنی، لیبرال و متمرکز تبدیل شد. در میان این تحول وکلا و پزشکان آموزش دیده بودند بعدها، و همچنین در طول این قرن، تحصیلات تکنیکی بطور فزاینده ای دارای اهمیت شد. تعداد دانشجویان دانشگاه وایادولید، واقع در یک شهر متوسط ​​با روند لیبرال، به سرعت در حال افزایش است و اکنون بزرگترین دانشگاه در منطقه کاستایل و لئون است. دانشگاه وایادولید دارای 25،000 دانشجو و بیش از 2500 استاد است، که در سراسر مراکز دانشگاه در چهار استان توزیع شده اند.

دانشگاه وایادولید اسپانیادانشکده های وایادولید

دانشکده های وایادولید به این صورت است که در قرن شانزدهم،  «Alma Mater » وایادولید از بزرگترین لحظات شکوه خود لذت برد، زمانی که آن را یکی از سه دانشگاه اصلی پادشاهی، همراه با سالامانکا و آلکالا اعلام کردند. در سال 1517، اولین مقررات مکتوب به زبان لاتین، و بعد به زبان اسپانیایی ظاهر شد. دانشکده های پزشکی و قانون شهرت برجسته ای به دست آوردند که نتیجه آن نیز وجود کنسولگری مجاور بود. در پایان قرن پانزدهم، کاردینال مندوزا کالج سانتا کروز را تأسیس کرد که از همان ابتدا یکی از معروف ترین موسسات دانشگاه اسپانیایی بود. در سال 1770، تحت حکومت کارلوس  III، اصلاحات کلی در دانشگاه های اسپانیا رخ داد. اگر چه این اصلاحات در آن زمان به طور کامل مستحکم نشده بود، در دهه های بعد تغییرات قابل توجه بود.

 

  گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در اسپانیا تحصیل در اسپانیا

امروزه افراد بسیاری برای ادامه تحصیل کشور اسپانیا را انتخاب می کنند. کشور اسپانیا در ...

مهاجرت به اسپانیا مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا بر اساس سیستم اخذ ویزا انجام می شود. این سیستم برای کشورهایی که با اسپانی...

تحصیل پزشکی در اسپانیا تحصیل پزشکی در اسپانیا

یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا تحصیل در اسپانیا است. تحصیل در اسپانیا در رشته ه...

نظرات کاربران
Call Now Button