دانشگاه هنر لندن انگلیس ، بزرگترین دانشگاه هنر و  طراحی اروپا می باشد که در آن طرح های جدید توسعه، امکان ایجاد فضاهای مورد کالج های شش گانه دانشگاه را  فراهم آورده است . در سال 1989 قبل از تاسیس دانشگاه هنر لندن انگلیس ، 5 کالج از این کالج ها به هم پیوستند و دانشگاه لندن را تشکیل دادند . در سال 2006 نیز کالج هنر ویمبلدن (Wimbledon) به آنها پیوست و باعث شهرت بین المللی دانشگاه هنر لندن انگلیس در طراحی تئاتر و انتخاب آن به عنوان بزرگترین دانشکده ی تئاتر انگلیس شد شهرت جهانی دانشگاه هنر لندن انگلیس سبب جذب 6600 دانشجوی بین المللی شده که 3000 نفر از آنان از دیگر کشورهای اروپایی هستند . در کل دانشگاه هنر لندن انگلیس 18000 دانشجو دارد.

یکی از روش های مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به انگلیس” اطلاعات کسب کنید.

دانشگاه هنر لندن انگلیس رنکینگ دانشگاه هنر لندن انگلیس

دانشگاه هنر لندن پس از ارتقای مجدد در رده‌بندی موضوعی  QSدر میان پنج دانشگاه برتر جهانی هنر و طراحی قرار گرفته‌ است . اما همچنان در جداول موضوعی و سازمانی به جایگاه برجسته‌ای نرسیده ‌است . مهم‌ترین مانع در این مسیر، نرخ پایین میزان رضایت دانشجویان بوده است که البته این نارضایتی در تمام مؤسسات هنری تخصص‌گرا و دانشگاه‌ های لندن مشکلی بسیار شایع است. در ارزیابی ملی دانشجویی، دانشگاه هنر لندن انگلیس از منظر کیفیت آموزش و بازخوردها پیشرفت قابل‌توجهی کرده‌است، گرچه از منظر گستردگی تجربیات دانشجویی همچنان در رده‌های انتهایی جدول قرار دارد.

دانشجویان دانشگاه هنر لندن به بزرگ‌ترین مرکز مهارت‌های حرفه‌ای هنر و طراحی کشور دسترسی دارند . همچنین برنامه هنرمندان در حال ظهور (Emerging Artists) به حمایت خود از فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر لندن انگلیس در بدو ورود به محیط حرفه‌ای ادامه می‌دهد. این با برگزاری یک فستیوال بی‌همتا و بر اساس نیازهای دانشجویان خلاق، این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده ‌است . دانشگاه هنر لندن انگلیس که به صدها متخصص صنعتی دسترسی داشته و از این طریق شبکه‌ای از فرصت‌ها و راهنمایی‌ها در اختیارشان قرار می گیرد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در انگلیس” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه هنر لندن انگلیس دانشکده های دانشگاه هنر لندن انگلیس

دانشکده های دانشگاه هنر لندن انگلیس عبارتند از :

  • کالج هنر کامبرول دانشگاه هنر لندن انگلیس (Camberwell College of Arts)
  • کالج مرکزی سنت مارتینز دانشگاه هنر لندن انگلیس (Central Saint Martins)
  • کالج ارتباطات لندن دانشگاه هنر لندن انگلیس (London College of Communication)
  • کالج هنر چلسی دانشگاه هنر لندن انگلیس (Chelsea College of Arts)
  • کالج مد لندن  دانشگاه هنر لندن انگلیس (London College of Fashion)
  • کالج هنر ویمبلدن دانشگاه هنر لندن انگلیس (Wimbledon College of Arts)
دانشگاه هنر لندن انگلیس
دانشگاه هنر لندن انگلیس

دانشگاه هنر لندن انگلیس  – امکانات دانشگاه هنر لندن

امکانات دانشگاه هنر لندن به شرح زیر است :

گرچه این کالج‌ها به لحاظ مختصات و امکانات متفاوت‌اند، اما تمام دانشجویان در محل مشترک انجمن‌های دانشجویی گرد می‌آیند. مرکز دانشجویی دانشگاه هنر لندن یک فضای واحد را برای فعالیت‌های اجتماعی، به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها و البته دیگر خدمات دانشجویی از قبیل سکونت و کسب مهارت‌های کاری فراهم کرده‌است. دانشگاه هنر لندن انگلیس از دوازده مرکز اقامتی پراکنده در کالج‌ها بهره می‌برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت انگلیس مقاله ” اقامت در انگلیس” را مطالعه بفرمایید .

برای کسانی که می‌خواهند از طریق مراکز خصوصی گران‌قیمت، خانه تهیه کنند، کارگاه‌های خانه‌یابی برگزار می‌شود. دانشگاه هنر لندن انگلیس از امکانات ورزشی بهره‌مند نیست، اما دانشجویان برای استفاده از امکانات بیرونی از تخفیف برخوردارند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار مهندسی برق در انگلیس بازار کار مهندسی برق در انگلیس

بازار کار مهندسی برق در انگلیس با درآمد حدود £20,000 تا 60,000£ (پوند) یکی از پردرآمدترین بازارها...

مهاجرت به انگلستان مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان و روش های مختلف اقامت در انگلستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. کش...

تحصیل در انگلستان تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان به علت های مختلف افراد بسیاری را از سراسر دنیا راهی بریتانیا می کند. ...

نظرات کاربران
Call Now Button