یکی از روش های تحصیل در آلمان، تحصیل در دانشگاه هنر برلین آلمان می باشد. بسیاری از افراد متقاضی برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل عمل می کنند. در ادامه درباره دانشگاه هنر برلین آلمان به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

دانشگاه هنر برلین آلمان (Universität der Künste Berlin) در سال 1696 میلادی در شهر برلین تاسیس شده است. دانشگاه هنر برلین آلمان یکی از بزرگترین دانشگاه های هنر در جهان است.
در دانشگاه هنر برلین آلمان در رشته های هنرهای زیبایی، معماری، رسانه ها و طراحی، موسیقی و هنرهای نمایشی و همچنین شامل طیف کاملی از هنر و مطالعات علمی مرتبط با آن در بیش از 70 دوره تدریس می شود. در دانشگاه هنر برلین آلمان بیش از 3500 دانشجو تحصیل می کنند.

دانشگاه هنر برلین آلمان
دانشگاه هنر برلین آلمان

برای اقامت و تابعیت در آلمان روش های متفاوتی وجود دارد موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در آلمان ” را مطالعه فرمایید.

دانشگاه هنر برلین آلمان – دانشکده های دانشگاه هنر برلین آلمان

دانشکده های دانشگاه هنر برلین آلمان شامل:

  • دانشکده هنرهای تجسمی (هنرهای زیبا) دانشگاه هنر برلین آلمان
  • دانشکده طراحی (معماری، رسانه و طراحی) دانشگاه هنر برلین آلمان
  • دانشکده موسیقی دانشگاه هنر برلین آلمان
  • دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه هنر برلین آلمان

دانشگاه هنر برلین آلمان – رنکینگ دانشگاه هنر برلین آلمان

رنکینگ دانشگاه هنر برلین آلمان به صورت زیر است:

  • دانشگاه هنر برلین آلمان رتبه 100-51 جهان در سیستم رتبه بندی در بین دانشگاه های هنر جهان QS 2017
  • دانشگاه هنر برلین آلمان رتبه 69 در بین دانشگاه های آلمان

رنکینگ دانشگاه هنر برلین آلمان
رنکینگ دانشگاه هنر برلین آلمان

اخذ پذیرش از دانشگاه هنر برلین آلمان

اخذ پذیرش از دانشگاه هنر برلین آلمان شامل:

  • مدارک دوره متوسطه
  • مدرک Abitur آلمان

دانشجویان رشته هایی مانند معماری و مهندسی صدا با ارائه مدرک Abitur پذیرش می شوند. برای دوره های طراحی وارتباط تصویری باید مدرک Abitur ارائه گردد.
اما بدون ارائه مدرک نیز دانشجویان در صورت داشتن شرایط و استعداد های خاص پذیرفته می شوند. برای بسیاری از دوره های مطالعه صرفا هنری، ( مانند هنرهای زیبا، آموزش ابزاری هنری)  داشتن دیپلم هنری کافی می باشد.

زبان آلمانی برای اخذ پذیرش از دانشگاه هنر برلین آلمان

زبان آلمانی برای اخذ پذیرش از دانشگاه هنر برلین آلمان به این صورت است که تقریبا تمامی دوره های هنر برلین آلمان به زبان آلمانی تدریس می شود.
در نتیجه دانشجویان بین المللی که مدرک گواهی تحصیلی مورد تایید آلمان را ندارند باید یکی از مدارک زبان مورد نظر دانشگاه هنر برلین آلمان را ارائه نمایند. شرایط پذیرش مدارک زبان برای هر رشته متفاوت است.

اخذ پذیرش از دانشگاه هنر برلین آلمان
اخذ پذیرش از دانشگاه هنر برلین آلمان

هیچ دوره آموزش زبان آلمانی در دانشگاه هنر برلین وجود ندارد. و همچنین مقطع کارشناسی ارشد رشته های رقص، مطالعات صدا، هنر صوتی وموسیقی به زبان انگلیسی تدریس می شود که باید دانشجویان نیازمندی های زبان انگلیسی را ارائه نمایند.

ددلاین اپلای در دانشگاه هنر برلین آلمان

ددلاین اپلای در دانشگاه هنر برلین آلمان به این صورت است که در دانشگاه برلین زمان مشخصی برای اخرین مهلت اپلای وجود ندارد. بسیاری از رشته های دانشگاه هنر برلین آلمان از ترم زمستان آغاز خواهند شد و ما بقی رشته ها از ترم تابستان آغاز می شوند.با توجه به هر رشته مهلت اپلای متفاوت است.

شهریه دانشگاه هنر برلین آلمان

شهریه دانشگاه هنر برلین آلمان به این صورت است که دانشگاه هنر برلین هیچ هزینه ای در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (به استثنای برخی از رشته های کارشناسی ارشد آموزش پیشرفته) دریافت نمی کند.
فقط یک هزینه مشارکت 320 یورویی در شروع هر ترم برای خدمات دانشجویی، حمل و نقل و… باید پرداخت شود. هزینه های زندگی در دانشگاه هنر برلین آلمان در یک ماه بین 750 تا 1000 یورو برآورد می شود.

شهریه دانشگاه هنر برلین آلمان
شهریه دانشگاه هنر برلین آلمان

بورسیه های دانشگاه هنر برلین آلمان

بورسیه های دانشگاه هنر برلین آلمان شامل:

  • بورس شخصی Betreuungszusage دانشگاه هنر برلین آلمان: معمولا این کمک هزینه تحصیلی به مدت 2 ترم (یک سال تحصیلی) به دانشجویان ارائه می گردد. در اغلب موارد این بورس تحصیلی یک بار درسال پذیرش می کند و برای دانشجویانی که تمایل به تحصیل در خارج از کشور آلمان را دارند باید حد اقل 1 سال قبل درخواست دهند. دانشجویان باید دستاورد های هنری ویا حامی مالی در رشته های هنری داشته باشند.
  • بورس تحصیلی DAAD دانشگاه هنر برلین آلمان: بورس تحصیلی DAAD شامل تمام برنامه های ارائه شده توسط DAAD و همچنین دیگر سازمان های حمایت از دانشجویان خارجی، دانشگاهیان و پژوهشگران که به دنبال منابع مالی برای تکمیل تحصیل خود و یا تحقیقاتی در آلمان هستند، می شود.
  • بورسیه تحصیلی فولبرایت دانشگاه هنر برلین آلمان: کمیسیون فولبرایت سالانه سفر و بورس های محدود برای مطالعات خارج از کشور به دانشجویان به مدت حد اقل یک سال تحصیلی در یکی از دانشگاه ایالت متحده امریکا ارائه می دهد.
    این بورسیه تحصیلی شامل هزینه های تحصیلی شهریه کالج آمریکا است و به دانشجویانی که عملکرد عالی دارند تعلق می گیرد.کمک هزینه سفر برای یک یا دو ترم نیز پرداخت خواهد شد.
  • کمک های مالی دولت آلمان

خوابگاه های دانشگاه هنر برلین آلمان

خوابگاه های دانشگاه هنر برلین آلمان شامل:

  •  Studierendenwerk دانشگاه هنر برلین آلمان نرخ اجاره ماهیانه : 220 تا 412 یورو در ماه

در شهر برلین برای 9500 دانشجو خوابگاه تدارک دیده شده است. این خوابگاه ها با امکانات مختلف و در مکان های مختلفی هستند. تمامی اتاق ها مبله، و اتاق های دانشجویی و آپارتمان های تک نفره و چند نفره نیز موجود است. حمام و آشپزخانه برای هر آپارتمان مشترک است.

  • خوابگاه های دانشجویی Wohnungen در دانشگاه هنر برلین آلمان نرخ اجاره ماهیانه: 120 تا 1200 یورو در ماه

این خوابگاه های دانشجویی با امکان مختلف به صورت اتاق، آپارتمان های زوج، خانواده و با امکانات مختلف در دسترس دانشجویان است.

  • خوابگاه های دانشجویی WG در دانشگاه هنر برلین آلمان نرخ اجاره ماهیانه: 220 تا 600 یورودرماه

این خوابگاه ها مکان مناسبی برای دانشجویان بین المللی فراهم میکند. بعضی از آپارتمان ها فقط مخصوص دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است.

خوابگاه های دانشگاه هنر برلین آلمان
خوابگاه های دانشگاه هنر برلین آلمان

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان

کشور آلمان، دارای قوی ترین اقتصاد در میان کشورهای اتحادیه اروپا است و تحصیل در آلمان راهی م...

دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان

دانشگاه صنعتی شمنتیتس آلمان در سال 1836 با نام کالج مرسنتال شروع به کار نمود و در سال 1986 دانشگ...

راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان

اغلب دانشجویان بین المللی برای دنبال کردن رویاهای خود، تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرد...

نظرات کاربران
بلا

سلام ببخشید خوابگاه دانشگاه هنر برلین در چه موقعیت مکانی قرار دارد؟ کنار دانشگاه یا چی؟

آتیه آفرینان

سلام، نزدیک به دانشگاه می باشد.

بابک

سلام در دانشکده هنر برلین رشته موسیقی ایرانی وجود دارد؟؟؟؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای بابک ، برای استعلام دقیق رشته های ارائه شده باید لیست رشته های ارائه شده را در وبسایت دانشگاه هنر برلین چک کنیدو با با مشاورهای گروه آتیه آفرینان درمیون بذارید . برای دریافت وقت مشاوره می توانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 باشماره 02172207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

شقایق

سلام روز خوش. برای دانشگاه هنر برلین با توجه به اینکه تحصیلش رایگانه میشه درخواست فاند کرد؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز امکان دریافت فاند به رزومه شما بستگی دارد اما اقدام برای فاند برای مقطع ارشد بسیار رقابتی است. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 22226777 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button