دانشگاه مسی نیوزلند یکی از بزرگترین دانشگاه های نیوزلند به شمار می آید . دانشگاه مسی نیوزلند در شهر پالمرستون (Palmerston) نیوزلند رودخانه ماناواتو (Manawatu) واقع شده است . دانشگاه مسی برای 80 سال، در رشد علمی و اقتصادی کشور نیوزلند در سطح جهان سهم مهمی داشته است و این امر باعث شده دانشگاه مسی نیوزلند یکی از رو به رشد ترین دانشگاه های کشور در مقیاس های بین المللی باشد . دانشگاه مسی نیوزلند از نظر ساختار مدیریتی یک دانشگاه دولتی به حساب می آید و بیش از 36 هزار دانشجو در مقاطع مختلف و رشته های متعدد تحصیلی در خود جای داده است . دانشگاه مسی نه تنها پذیرای دانشجویان بین المللی از کشورهای گوناگون دنیاست بلکه خود را متعهد به افزایش فرصت های بیشتر تحصیلی و حرفه ای دانشجویانش می داند . دانشگاه مسی یکی از قطب های تحقیقات علمی در کشور نیوزلند محسوب می شود و همچنین خلاقیت های علمی و پروژه های تحقیقاتی را مورد حمایت کامل قرار می دهد . ارتباط دانشگاه مسی نیوزلند با بازارکار، جامعه و سابقه ای بیش از 80 سال فعالیت علمی، آن را به مکانی بی نظیر و دلخواه برای دانشجویان بین المللی تبدیل نموده است. دانشگاه مسی در نیوزلند تنها دانشگاهی است که رشته های هوانوردی، دامپزشکی و حل اختلافات را ارائه می دهد.

دانشگاه مسی نیوزلند
دانشگاه مسی نیوزلند

دانشگاه مسی نیوزلند – رتبه دانشگاه مسی

دانشگاه مسی یکی از 4 دانشگاه نیوزلند می باشد که در رده بندی جهانی تایمز در رتبه 501-600 قرار گرفته است. رتبه دانشگاه مسی در نیوزیلند دارای  رتبه ملی 4 و در رتبه بندی QS دانشگاه ها در رتبه 284 دنیا می باشد. بزرگترین کالج تجارت در نیوزیلند را دارد. دانشگاه مسی اولین دانشگاه در نیوزیلند از نظر رشته کشاورزی و تنها دانشگاه نیوزیلند که رشته دامپزشکی را ارائه می دهد و مدرک آن مورد تایید انجمن دامپزشکان آمریکاست. دانشگاه مسی با وجود 5 کالج و بیش از 40 مرکز تحقیقاتی یکی از فعالترین و پرطرفدارترین دانشگاه های نیوزیلند است.

دانشگاه مسی نیوزلند – پردیس های دانشگاه مسی

دانشگاه مسی در نیوزلند شامل پردیس هایی برای تحصیل در نیوزلند است . پردیس های دانشگاه مسی عبارتند از:

  • Auckland : پردیس اوکلند دانشگاه مسی در نیوزلند در ساحل شمالی بزرگترین شهر نیوزیلند یعنی اوکلند قرار گرفته است . فاصله ی آن با بزرگترین مرکز خرید شهر و بسیاری از رستوران های پر طرفدار این منطقه تنها چند دقیقه است و با زمان کوتاهی از پیاده روی به راحتی به بسیاری از امکانات موجود دست پیدا کنید . در صورتی که بخواهید مسافت طولانی تری را تا مرکز شهر بروید ، در تمام ساعات روز اتوبوس های مخصوصی که مسیر تعیین شده ی منطقه ی شمالی اوکلند را تا مرکز شهر طی می کنند در نزدیکی شما ایستگاه دارند.
  • Manawatu : پردیس ماناواتو  دانشگاه مسی در نیوزلند پردیس اصلی دانشگاه محسوب می شود و در نزدیکی بخش شمالی شهر پالمرستون قرار دارد . قدیمی ترین ساختمان های دانشکده در محیط پر درخت و گل و گیاه که فضای این کمپ را چیزی شبیه به یک پارک وسیع کرده است . یکی از بهترین مکان های آموزشی در تمام کشور نیوزیلند برای تجربه یک زندگی دانشجویی بی نظیر است . این دانشکده با جمعیت عظیمی از دانشجویانی که عموما زیر 25 سال سن دارند ؛ جایی مناسب برای زندگی و تحصیل می باشد.
  • Willington : پردیس ولینگتون دانشگاه مسی در نیوزلند در شهر ولینگتون ، پایتخت نیوزیلند واقع شده است. ساختمان های دانشکده از یک سو به ساحل می رسند و از سوی دیگر به دشت های سرسبز و زیبا . مراکز خرید و رستوران ها تنها در چند قدمی این پردیس قرارگرفتند و فاصله آن تا بخش های هنری شهر و خیابان هایی مرکزی بسیار کوتاه است.

پردیس های دانشگاه مسی
پردیس های دانشگاه مسی

برای اقامت و تابعیت در نیوزلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله “ اقامت در نیوزلند ” را مطالعه فرمایید.

دانشگاه مسی نیوزلنددانشکده های دانشگاه مسی

به طور کلی دانشگاه مسی 5 کالج اصلی دارد که هر یک تعدادی دپارتمان و کالج در زیر گروه خود جای می دهند. دانشکده های دانشگاه مسی در زیر آمده است.

  • کالج تجارت دانشگاه مسی نیوزلند:

کالج حسابداری (شامل حقوق تجاری)، کالج هوانوردی، کالج آموزش اجرایی، دپارتمان بازرگانی، دپارتمان ارتباطات و خبرنگاری و بازاریابی، دپارتمان اقتصاد و دارایی، دپارتمان مدیریت، دپارتمان تجارت بین الملل.

  • کالج  هنرهای زیبا دانشگاه مسی نیوزلند:

کالج طراحی، کالج هنرهای زیبا، کالج هنرهای تجسمی، کالج موسقی نیوزلند.

  • کالج آموزش و پرورش دانشگاه مسی نیوزلند
  • کالج جامعه شناسی دانشگاه مسی نیوزلند
  • کالج علوم اجتماعی دانشگاه مسی نیوزلند

کالج زبان انگلیسی و مطالعات رسانه ها، کالج علوم بهداشت، کالج تاریخ و فلسفه، کالج مطالعات زبان شناسی، کالج مطالعات بومیان نیوزلند، کالج محیط زیست و طراحی، کالج روانشناسی، کالج مطالعات علوم اجتماعی، کالج مطالعات سیاسی، کالج علوم دفاعی.

دانشکده های دانشگاه مسی
دانشکده های دانشگاه مسی

  • کالج علوم پایه دانشگاه مسی نیوزلند:

دپارتمان تغذیه، دپارتمان علوم ریاضیات، دپارتمان علوم مولکولی و بیومدیکال، دپارتمان علوم طبیعی، دپارتمان منابع طبیعی، دپارتمان دامپزشکی و علوم حیوانات، کالج مهندسی و تکنولوژی پیشرفته.

دانشگاه مسی نیوزلند  – مراکز تحقیقاتی دانشگاه مسی

دانشگاه مسی در امر تحقیقات سرمایه گزاری بسیار داشته است و هم اکنون 45 مرکز تحقیقاتی دارد که از این تعداد، 2 مرکز تحقیقاتی نیز ملی هستند. مراکز تحقیقاتی دانشگاه مسی در هر 3 پردیس حضور دارند. نام مراکز تحقیقاتی دانشگاه مسی عبارتند از:

  • مرکز تحقیقاتی دابل هلیکس دانشگاه مسی نیوزلند که در آن قدرتمندترین اسپکترومتر رزونانسی مغناطیسی هسته ای نیوزلند قرار دارد، مرکز تحقیقاتی اپیدمیک که نقشی اساسی در کنترل بیماری های اپیدمیکی دهان در اروپا را ایفا می کند،
  • مرکز تحقیقاتی الن ویلسون دانشگاه مسی نیوزلند برای تحقیقات در زمینه اکولوژی مولکولی و تکامل.

نام سایر مراکز تحقیقاتی مسی در زیر فهرست شده است:

  • مرکز تحقیقاتی طراحی و تحلیل میکروسیستم ها دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی علوم مربوط به حیوانات دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی اقتصاد کاربردی دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی مطالعات بانکی دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی ادبیات کودکان دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی موسقی قرن 18 دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی اقتصاد اکولوژیک دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی منابع انرژی دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی مطالعات گیتار دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی ریاضیات در صنعت دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی خلاقیت در تولیدات دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی کشاورزی دانشگاه مسی نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی مطالعات زنان دانشگاه مسی نیوزلند

مراکز تحقیقاتی دانشگاه مسی
مراکز تحقیقاتی دانشگاه مسی

دانشگاه مسی نیوزلند  – مقاطع تحصیلی دانشگاه مسی

مقاطع تحصیلی دانشگاه مسی به شرح زیر است:

مقطع کارشناسی دانشگاه مسی نیوزلند

  • کارشناسی تجارت دانشگاه مسی نیوزلند
  • کارشناسی حسابداری دانشگاه مسی نیوزلند
  • کارشناسی اقتصاد دانشگاه مسی نیوزلند

این سه رشته در مقاطع کارشناسی  دانشگاه مسی نیوزلند در سال های اول عمومی هستند و در سال های آخر تحصیل می توانند به صورت تخصصی در هر یک از رشته های نامبرده در کالج های بالا در بیایند. رشته ها 3 ساله هستند. تعدادی رشته های تلفیقی نیز با رشته های ارتباطات، طراحی لباس، کشاورزی و ورزش در دانشگاه مسی نیوزلند وجود دارند. شهریه دوره ها در دانشگاه مسی نیوزلند تا 23500$ در سال می باشد.

مقاطع کارشناسی ارشد  دانشگاه مسی نیوزلند و دکترا دانشگاه مسی نیوزلند

رشته ها در کلیه مقاطع وجود دارند. یک دکترای تحصیلی در زمینه تجارت اجرایی وجود دارد. شهریه رشته ها تا 22000$ در سال است.

  • گواهینامه ارشد: در رشته تجارت. طول دوره 1 ترم.
  • دیپلمای ارشد: طول دوره 1 سال.  در رشته های تجارت اجرایی، حسابداری، هوانوردی، بانکداری و مدیریت ورزشی.
  • کارشناسی ارشد: طول رشته از 12 تا 18 ماه. در رشته های تجارت، مدیریت، هوانوردی، اقتصاد، MBA .
  • دکترای تحصیلی: در رشتهDBA ، دکترای MBA
  • دکترای تحقیقاتی

مقاطع تحصیلی دانشگاه مسی
مقاطع تحصیلی دانشگاه مسی

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در نیوزلند ” را مطالعه فرمایید.

دانشگاه مسی نیوزلند – خوابگاه های دانشگاه مسی

یکی از مهم ترین مسائل دانشگاه مسی مربوط به اسکان ، اقامت در نیوزلند و محل هایی که دانشجویان در آن اقامت می کنند، و به دانشجویان این اطمینان را می دهد که خوابگاه ها جزو مکمل تحصیل آن ها است. اوکلند، پالمرستون شمالی و ولینگتون از مکان های اقامتی مختلفی، از جمله خوابگاه ها، مجتمع های مسکونی، آپارتمان ها، واحدها و خانه ها برخوردارند که یا از طریق دانشگاه مسی یا نماینده ای از طرف آن، اداره می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به نیوزلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به نیوزلند ” بیاندازید.

دانشگاه مسی نیوزلند از کارکنان مجربی برخوردار است که برای پیدا کردن مسکن مناسب، به دانشجویان کمک می کنند. ستاد اسکان سه پردیس دانشگاه مسی نیوزلند ، در مورد تمامی مسائل، از جمله انتخاب خوابگاه، امکان برخورداری از خوابگاه های خصوصی، مشاوره در مورد امضای اجاره نامه، حل اختلاف، و مدیریت بودجه با دانشجویان همفکری می کنند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به نیوزلند مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و روش های اقامت در نیوزلند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. به سبب فره...

بازار کار رشته زبان در نیوزلند بازار کار رشته زبان در نیوزلند

جهت ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند لازم است در خصوص شرایط و قوانین بازار کار نی...

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کش...

نظرات کاربران
Call Now Button