دانشگاه متروپولیتن لندن انگلیس در سال 1848 میلادی در شهر لندن تاسیس شد، زمانی که دانشگاه متروپولیتن لندن انگلیس تنها برای مردان جوان دوره هایی را برگزار می کرد اما زمان تاسیس دانشگاه متروپولیتن لندن انگلیس به شکل امروزی به سال 2002 بر میگردد.
دانشگاه متروپولیتن لندن بزرگترین دانشگاه لندن و پنجمین دانشگاه انگلیس از لحاظ وسعت می باشد. دانشگاه متروپولیتن لندن انگلیس دارای دو پردیس دانشگاهی می باشد که یکی در مرکز شهر لندن و دیگری در منطقه ی هوالوی در شمال لندن و در فاصله کمی از یکدیگر قرار گرفته اند.

حتما بخوانید: مهاجرت به انگلستان

دانشگاه متروپولیتن لندن انگلیس
دانشگاه متروپولیتن لندن انگلیس

رنکینگ دانشگاه متروپولیتن لندن

رنکینگ دانشگاه متروپولیتن لندن در جدول زیر آمده است:

رتبه بندی سال 2015نظام رتبه بندی
701QS
116Guardian
123Complete

دوره های تحصیلی دانشگاه متروپولیتن لندن

دوره های تحصیلی دانشگاه متروپولیتن لندن شامل دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، دوره های کوتاه مدت و دوره ی فاندیشن (پیش دانشگاهی) می باشد.

دوره های تحصیلی دانشگاه متروپولیتن لندن
دوره های تحصیلی دانشگاه متروپولیتن لندن

رشته های دانشگاه متروپولیتن لندن

رشته های دانشگاه متروپولیتن لندن به شرح زیر می باشد:

دانشگاه متروپولیتن لندن طیف بسیار گسترده ای از رشته های مختلف در تمام مقاطع تحصیلی را دارا می باشد . از رشته های علوم پایه گرفته تا رشته های مهندسی، موزیک، تغذیه، روزنامه نگاری، فلسفه و … که شروع ترم آنها در دو ترم سپتامبر و ژانویه می باشد.
که در سایت دانشگاه به ترتیب به تفکیک مقطع تحصیلی، زمان شروع کلاس ها و بر اساس حروف الفبا لیست شده اند.

بورسیه های دانشگاه متروپولیتن لندن

اغلب دانشگاه های انگلستان در زمان بررسی مدارک متقاضیان تحصیل در دانشگاه ها، شرایط افراد را برای اخذ بورس تحصیلی نیز بررسی می کنند.
مقدار دریافت این بورسیه به رزومه افراد، معدل آنها، دانشگاه محل تحصیل آنها و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. اگر فرد حائز دریافت پذیرش تحصیلی در دانشگاه متروپولیتن لندن انگلیس باشد معمولا مقدار بورسیه های دانشگاه متروپولیتن لندن که می تواند به آن فرد اختصاص دهد نیز در پذیرش لحاظ می شود. علاوه بر این تخفیفات و بورسیه هایی نیز در حین تحصیل به افراد حائز شرایط دریافت بورسیه تحصیلی اعطا می شود.

به طور مثال دانشگاه متروپولیتن لندن هر ساله کمک هزینه هایی را به دانشجویانی که صلاحیت آن را داشته باشند (با توجه به کیفیت تحصیل آن ها در دانشگاه) اعطا می کند که می تواند 1000 پوند تخفیف سالانه در شهریه دانشجویانی که در حال گذراندن یک دوره سه ساله هستند باشند.

بورسیه های دانشگاه متروپولیتن لندن
بورسیه های دانشگاه متروپولیتن لندن

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش در دانشگاه متروپولیتن لندن

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش در دانشگاه متروپولیتن لندن به این صورت است که شرایطی را برای مدارکی که دانشجویان بایستی در هنگام پذیرش داشته باشند ذکر کرده است که شامل شرایط دانشنامه، ریز نمرات و… است. 

دانشگاه متروپولیتن لندن انگلیس برای دانشنامه داشتن نام، عنوان رشته تحصیلی و سطح مدرک (کارشناسی، کارشناسی ارشد و…)، تاریخ فارغ التحصیلی، امضای معاون آموزشی و بسیاری موارد دیگر را عنوان کرده است که البته جای نگرانی نیست چون اکثر دانشگاه ها و در پی آن دارالترجمه های رسمی این موارد را در دانشنامه و ترجمه آن لحاظ می کنند.

خوابگاه های دانشگاه متروپولیتن لندن

طیف بسیار گسترده ای از انواع خوابگاه های دانشگاه متروپولیتن لندن وجود دارد:

  • خوابگاه هایی که در خارج از دانشگاه متروپولیتن لندن هستند
  • خوابگاه های خصوصی اجاره ای دانشگاه متروپولیتن لندن
  • خوابگاه های مخصوص یک ترم دانشگاه متروپولیتن لندن و دوره های کوتاه مدت مثل اقامت در جمع خانواده هایی که اتاقی را به یک دانشجو اختصاص می دهند (Homestay) و خوابگاه ها و مکان هایی که تختخواب و صبحانه در اختیار فرد قرار می دهند.
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار مهندسی برق در انگلیس بازار کار مهندسی برق در انگلیس

بازار کار مهندسی برق در انگلیس با درآمد حدود £20,000 تا 60,000£ (پوند) یکی از پردرآمدترین بازارها...

مهاجرت به انگلستان مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان و روش های مختلف اقامت در انگلستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. کش...

تحصیل در انگلستان تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان به علت های مختلف افراد بسیاری را از سراسر دنیا راهی بریتانیا می کند. ...

نظرات کاربران
Call Now Button