دانشگاه لینکولن نیوزلند (University of Lincoln)

دانشگاه لینکولن نیوزلند یکی از 8 دانشگاه های دولتی کشور نیوزلند می باشد که در سال 1880 در شهر کرایست چرچ (بزرگترین شهر ایالت نیوزلند جنوبی) تاسیس یافت و قدمتی 125 ساله در آموزش و پرورش دانشجو دارد . پردیس دانشگاه لینکولن نیوزلند در نزدیک شهر کرایست چرچ واقع شده است . دانشجویان دانشگاه لینکولن نیوزلند از بیش از 60 کشور دنیا است .

دانشگاه لینکولن نیوزلند  در زمینه تحقیقاتی بسیار فعال است و در هریک از دانشکده مراکز تحقیقاتی وجود دارد. دانشگاه لینکولن دارای یک شهرت بین المللی برای تدریس و پژوهش است که پشتیبانی از رشد و توسعه در این سرزمین بر اساس بخش. تمرکز از دانشگاه لینکولن نیوزلند است که در ادغام و استفاده از دانش را از علم ، تجارت ، زیست محیطی و اجتماعی و پژوهشی. دانشگاه لینکولن نیوزلند در حوزه های مربوط به مدیریت منابع انسانی است و در مناطقی مانند کشاورزی و علم کشاورزی ، باغبانی ، صنعت شرابسازی ، مدیریت محیط زیست و معماری منظر مشهور است. اما دانشگاه لینکولن نیوزلند نیز خود را برای صنعت درجه تجارت و برنامه های مربوطه ، از جمله مدیریت هتل ، علم مواد غذایی و نرم افزار و فن آوری اطلاعات اشاره کرد.

در مقاله ” تحصیل در نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در نیوزلند اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه لینکولن نیوزلند – دانشکده های دانشگاه لینکولن

دانشگاه لینکولن دارای 3 دانشکده و چندین کالج می باشد . محیط زیست خاص اطراف دانشگاه لینکولن نیوزلند و زمین های فراوان باعث شده است که رشته های دانشگاه بیشتر در مورد کشاورزی و محیط زیست باشد. با این این حال تعداد زیادی رشته تحصیلی در زمینه های مهندسی، حقوق، علوم و … نیز در این دانشکده ها جای داده شده اند. دانشکده های دانشگاه لینکولن شامل موارد زیر است ، که برای مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل در نیوزلند در یکی از دانشکده های زیر اقدام کنید .

دانشکده کشاورزی دانشگاه لینکولن نیوزلند  :

  • کالج کشاورزی دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • کالج اکولوژی دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • کالج تغذیه و علوم بیوملکولار دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • کالج مطالعات خاک دانشگاه لینکولن نیوزلند

دانشکده تجارت و بازرگانی دانشگاه لینکولن نیوزلند :

  • کالج حسابداری دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • ، اقتصاد و دارایی دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • کالج تجارت دانشگاه لینکولن نیوزلند 
  • کالج مدیریت دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • کالج حقوق دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • کالج بازاریابی دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • کالج مدیریت کشاورزی دانشگاه لینکولن نیوزلن

دانشکده محیط زیست ، جامعه و نقشه کشی دانشگاه لینکولن نیوزلند  :

  • کالج علوم کامپیوتر دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • کالج محیط زیست دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • کالج علوم اجتماعی دانشگاه لینکولن نیوزلند
  • کالج معماری دانشگاه لینکولن نیوزلند

یکی از روش های مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به نیوزلند ” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه لینکولن نیوزلند

دانشگاه لینکولن نیوزلند

دانشگاه لینکولن نیوزلندامکانات دانشگاه لینکولن

امکانات دانشگاه لینکولن به این صورت است که انواع خدمات حمایتی برای دانشجویان  خارجی دانشگاه لینکولن نیوزلند وجود دارد. خوابگاه ها محوطه وسیعی هستند که حدود 700 دانشجو را در خود جای می دهند. خدمات دیگر عبارتند از: کلوب های ورزشی، سایت کامپیوتری، مراکز نگهداری از کودک و … از این خوابگاه ها می توانید برای اقامت در نیوزلند استفاده کنید .

دانشگاه لینکولن نیوزلند – بورسیه های دانشگاه لینکولن

شاید بتوان بار مالی آموزش عالی را با یکی از بورسیه های تحصیلی بسیاری که هر سال در دانشگاه لینکولن نیوزلند به دانشجویان نیوزیلند اعطا می شود، کاهش داد. صدها کمک بلاعوض، کمک هزینه و بورسیه های دانشگاه لینکولن  در تمامی سطوح تحصیلی در دسترس دانشجویان دانشگاه لینکولن نیوزلند قرار دارد.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در نیوزلند مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در نیوزلند ” است .

شما می توانید برای هر بورسیه تحصیلی که در آن واجد شرایط درخواست دهید.هر دانشجو می تواند در هر سال علاوه بر شهریه بورسیه ای به ارزش NZD$35,000 را دریافت کند. چنانچه در حال حاضر از یک بورسیه تحصیلی استفاده می کنید، مقررات مربوط به استفاده از بورسیه ای دیگر به صورت همزمان را بررسی کنید.
اگر دانشجوی بین المللی هستید لطفا مقررات و شرایط لازم برای هر بورسیه را مطالعه فرمایید. بسیاری از بورسیه های تحصیلی تنها به شهروندان یا افرادی اختصاص می یابد که به طور اقامت در نیوزلند به طور دائم اقامت دارند.در اغلب موارد، شهروندان استرالیا برای واجد شرایط بودن در دریافت بورسیه تحصیلی، مقیم نیوزلند محسوب می شوند مگر در مواردی که مقررات مربوط به بورسیه مخصوصاً به نحوی دیگر ذکر شده باشد.

اکثر بورسیه های تحصیلی دانشگاه لینکولن بر اساس درخواست کتبی و گزارش داور انتخاب شده است. هرچند برای برخی دیگر به مصاحبه نیاز می باشد . روند انتخاب برای بورسیه های تحصیلی دانشگاه لینکولن نیوزلند ، ممکن است به طور معمول شش تا هشت هفته و یا بیشتر به طول بیانجامد.  کلیه متقاضیان بورسیه تحصیلی اطلاعیه ای کتبی دریافت می کند که حاوی نتیجه انتخاب نهایی است.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به نیوزلند مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و روش های اقامت در نیوزلند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. به سبب فره...

بازار کار رشته زبان در نیوزلند بازار کار رشته زبان در نیوزلند

جهت ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند لازم است در خصوص شرایط و قوانین بازار کار نی...

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کش...

نظرات کاربران
Call Now Button