در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه لافبورو انگلستان  توضیح دهیم . کشور انگلستان یکی از مهاجر پذیرترین کشورهاست همچنین یکی از روش های مهاجرت به انگلستان ، تحصیل در انگلستان می باشد . شرکت آتیه آفرینان  مقالات بسیاری برای کسب اطلاعات بیشتر در سایت قرار داده است . لازم به ذکر است شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره دانشگاه های انگلستان اطلاعات کسب کنید. دانشگاه لافبورو و شرایط تحصیل در دانشگاه لافبورو   ، هزینه های تحصیل در دانشگاه لافبورو و امکان اخذ پذیرش از دانشگاه لافبورو انگلستان و مهاجرت تحصیلی به انگلستان از این طریق را برای شما شرح خواهیم داد ، دانشگاه لافبوروانگلستان یکی از برترین دانشگاه انگلستان بشمار میرود ، آیا نحوه ی اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه لافبورو را می دانید؟ آیا می دانید مدارک لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه لافبورو و تحصیل در انگلستان چیست؟ آیا می دانید به منظور اخذ پذیرش از دانشگاه لافبورو چه مدارک و مستنداتی مورد نیاز می باشد؟ آیا زمان ثبت نام در دانشگاه لافبورو را می دانید؟

 دانشگاه لافبورو علی‌رغم کاهش امتیاز شاخص رضایتمندی دانشجویان که هرساله امتیاز بالایی در دانشگاه لافبورو انگلستان کسب می‌کرد، توانسته با ۲ پله صعود در جدول اتحادیه دانشگاه‌ها به جمع ۱۰ دانشگاه برتر بریتانیا بپیوندد. افزایش بیست‌درصدی تقاضانامه‌های پذیرش ارسالی به این دانشگاه در ۳ سال اخیر باعث افزایش میانگین امتیازات ورودی، افزایش نرخ فارغ‌التحصیلی و قرارگیری این دانشگاه در میان برترین دانشگاه‌های بریتانیا شده‌است. شهرت دانشگاه لافبورو سال‌ها مرهون سابقه درخشان ورزشی‌اش بود، هرچند اعتبار علمی  دانشگاه لافبورو نیز در سال‌های اخیر نیز به‌سرعت مسیر پیشرفت را طی کرده‌است. دانشگاه لافبورو امسال به‌واسطه ۲ پله صعود در جدول اتحادیه دانشگاه‌ها و نیز به‌خاطر تلاش‌هایش در کمک به المپیک بریتانیای کبیر، موفق به دریافت یک کمک‌هزینه مازاد شده‌است. برای احراز جایزه بهترین دانشگاه ورزشی سال، رقیب دیگری برای دانشگاه لافبورو وجود ندارد و دانشگاه لافبورو انگلستان برای دومین بار طی ۴ سال اخیر موفق به کسب این جایزه شده‌است.

پردیس ۲۱۶جریبی (حدود ۸۷۴۱۵۲ مترمربعی)  دانشگاه لافبورو در میدلند شرقی East Midlands، در سال‌های اخیر تحولات بسیاری را تجربه کرده‌است. مرکز آموزشی وِست پارک The West Park Teaching Hub در سال ۲۰۱۶ با یک سالن آمفی‌تئاتر با ۵ ردیف صندلی، ۲ سالن همایش و یک محوطه مرکزی آموزشی و نمایشگاهی افتتاح شده‌است. ساخت آزمایشگاه اِستِم STEMlab در سال جاری آغاز شده و قرار است این آزمایشگاه به آزمایشگاه‌های علمی و مهندسی، کارگاه‌های آموزشی، امکانات طراحی رایانه‌ای و نیز یک کارگاه طراحی مجهز شود، این فضاهای جدید امکان برگزاری برنامه‌های آموزشی علوم‌زیستی و مهندسی‌زیستی را برای دانشگاه لافبورو فراهم کرده و قرار است در سال ۲۰۱۷ به بهره‌برداری برسد. این دانشگاه همچنین پردیس لندن خود را در پارک المپیک ملکه الیزابت لندن با تمرکز بر پژوهش و نوآوری برای دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد افتتاح کرده‌است.

دانشگاه لافبورو با وجود صرف هزینه‌های فراوان در حمایت مالی از دانشجویان و توسعه دانشگاه، به‌لحاظ معیارهای دسترسی access benchmark تنزل پیدا کرده‌است: کمتر از یک‌چهارم از دانشجویان از طبقه کارگر جامعه بوده و تنها ۶درصد از آنان از مناطقی هستند که افراد کمی در آن دارای تحصیلات دانشگاهی‌اند.

دانشگاه لافبورو انگلستان – تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان

دانشگاه لافبورو (Loughborough University) در ارائه یک تجربه بی نظیر و ایجاد یک جامعه که دانشجویان می توانند عضوی از آن باشند به خود مفتخر است. آنها طیف وسیعی از رشته های تحصیلی بی نظیر مانند علوم ورزشی، مهندسی، تجارت و هنر را ارائه می کنند. دانشگاه لافبورو انگلستان یک دانشگاه پژوهشی دولتی است، که دارای بزرگترین محوطه دانشگاهی سبز می باشد.

جهت تحصیل در انگلستان دانشگاه لافبورو در سال 1909 به عنوان یک موسسه فنی کوچک که دوره های آموزشی در زمینه های فنی، علمی و هنری را ارائه می دهد، تاسیس شد و در حال حاضر دارای 19 مدرسه و دپارتمان مختلف است. منشور آن در سال 1966 اهدا شد و آن را به عنوان دانشگاه صنعتی لافبورو معرفی کرد. با وجود یک تاریخ تکنولوژیکی روشن، صحبت کردن در مورد دانشگاه لافبورو بدون اشاره به ورزش غیرممکن است. این دانشگاه در سطح ملی و بین المللی برای برتری آن در این بخش شناخته شده است. شخصیت های برجسته ورزشی که از طریق لافبورو عبور کرده اند، شامل ورزشکاران دارای رکورد جهانی مانند سباستین کو و پائولا رادکلیف، و همچنین کلوی وودوارد، مربی راگبی انگلستان، برنده جام جهانی هستند.

دانشگاه لافبورو انگلستان – امکانات دانشگاه لافبورو انگلستان

همچنین به عنوان اردو آماده سازی رسمی تیم GB در المپیک 2012 لندن، دانشجویان قدیمی و جدید لافبورو در مجموع 35 مدال در بازی های کشورهای مشترک المنافع را کسب کردند (در جدول ودال های، لافبورو در جایگاه 11 قرار گرفت). امکانات ورزشی برجسته دانشگاه با مرکز ورزشی سالنی، استادیوم در فضای باز و استخر شنا 50 متری همراه است. کتابخانه لافبورو شامل بیش از 500،000 کتاب، 90،000 سریال و دسترسی به حدود 30،000 مجله الکترونیکی است. این ساختمان از چهار طبقه با 250 ایستگاه های کاری ساخته شده است.

در محوطۀ دانشگاه، یک استخر ۵۰متری، مدرسۀ ملی کریکت و تنیس، یک باشگاه ژیمناستیک و یک باشگاه پیشرفته دو میدانی وجود دارد. دانشگاه لافبورو انگلستان همچنین تنها مرکز ورزشی معلولین در بریتانیا به شمار می‌آید. برای انجمن فناوری ورزشی این دانشگاه ۱۵میلیون‌پوند هزینه شده‌است. برنامه کمک‌هزینه ورزشی، بزرگترین برنامه موجود در هر دانشگاه محسوب می‌شود. ورزشکاران دانشگاه لافبورو در مسابقات کشورهای مشترک‌المنافع Commonwealth Games سال ۲۰۱۴ در ۷ رشتۀ ورزشی موفق به کسب ۳۵ مدال شدند. بیش از ۵۰ ورزشکار دانشگاه لافبورو در مسابقات المپیک و پارالمپیک سال ۲۰۱۶ شرکت کرده و ۱۸ ورزشکار در ۱۱ مسابقه ورزشی به مدال‌های المپیک دست یافتند.

امکانات ورزشی دانشگاه لافبورو انگلستان در شمار بهترین امکانات موجود در دانشگاه‌های کشور رتبه‌بندی شده‌است، اما با افتتاح یک مرکز سلامت و تناسب اندام پنج‌وشش‌دهم‌میلیون‌پوندی دیگر باز هم شاهد پیشرفت امکانات ورزشی این دانشگاه بوده‌ایم. استخر دانشگاه لافبورو که شریک رسمی نوآوری‌های فدراسیون بین‌المللی هاکی است، به‌عنوان یکی از دو استخر مرکزی بریتانیا برای تمرینات تدارکی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو انتخاب شده‌است. مرکز عالی پزشکی ورزشی این دانشگاه به ارزش ۱۰‌میلیون‌ پوند که یکی از ۳ مرکز برتر در نوع خود در بریتانیا به شمار می‌رود.

دانشگاه لافبورو انگلستان
دانشگاه لافبورو انگلستان

دانشگاه لافبورو انگلستان – زبان در دانشگاه لافبورو انگلستان

زبان در دانشگاه لافبورو انگلستان به این صورت است که استاندارد زبان دانشگاهی IELTS با نمره کلی 6.5 و نمره جداگانه هر مهارت 6 (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) مورد نیاز است. با راه اندازی دانشگاه لافبورو در لندن، این موسسات حضور خود را پس از فارغ التحصیل شدن با دانشگاهی در پارک المپیک ملکه الیزابت در استراتفورد افزایش داده است. طبق یک نظرسنجی سالانه که از دانشجویان انگلیسی گرفته می شود لافبورو در گزارش تجربه تحصیلات تکمیلی دانشجویان مجله تایمز پیشتاز است.

دانشگاه لافبورو انگلستان – آموزش در دانشگاه لافبورو انگلستان

در اینجا قصد داریم درباره آموزش در دانشگاه لافبورو انگلستان توضیح دهیم . لافبورو موقعیت خود را به عنوان بهترین دانشگاه در جهان برای آموزش موضوعات مرتبط با ورزش در جدول تحصیلات عالی در رتبه بندی QS سال 2018 کسب کرده است. این دانشگاه همچنین در 50 رتبه برتر برای دیگر موضوعات تحصیلی از جمله رتبه 8 در جهان برای مدیریت کتابخانه و اطلاعات، 34 برای هنر و طراحی و رتبه 41 برای تحصیلات ارتباطات و رسانه قرار گرفته است. دانشگاه لافبورو انگلستان در سال 2018 در رتبه 301 از میان 350 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است. تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان در رتبه بندی ممتاز وزارت علوم ایران قرار گرفته است.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار مهندسی برق در انگلیس بازار کار مهندسی برق در انگلیس

بازار کار مهندسی برق در انگلیس با درآمد حدود £20,000 تا 60,000£ (پوند) یکی از پردرآمدترین بازارها...

مهاجرت به انگلستان مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان و روش های مختلف اقامت در انگلستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. کش...

تحصیل در انگلستان تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان به علت های مختلف افراد بسیاری را از سراسر دنیا راهی بریتانیا می کند. ...

نظرات کاربران
Call Now Button