دانشگاه فنی برلین (Technische Universität Berlin)

دانشگاه فنی برلین در شهر برلین، کشور آلمان واقع گردیده است که جزو 4 دانشگاه شهر برلین است و می توان این دانشگاه را یکی از برترین دانشگاه های اروپا و جهان نامید.در این مقاله اطلاعات دانشگاه فنی برلین را به صورت کامل در اختیارتان قرار می دهیم.

تحصیل در آلمان بحثی داغ و پرطرفداردر این روزها است.در سال های اخیر و بعد از شهریه دار شدن دانشگاه های کشورهایی همانند کشور فنلاند ، تقاضاها برای اخذ پذیرش از دانشگاه های برتر آلمان بسیار پرطرفدارتر شده است.

دانشگاه فنی برلین – اطلاعات کلی دانشگاه فنی برلین :

این دانشگاه جزو دانشگاه های گروه “الف” وزارت علوم ارزشیابی شده است.این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های جهان برطبق آمار سال 2018 میلادی سایت QS رتبه 144 را به خود اختصاص داده است.

برطبق آخرین آمار ارائه شده در حدود 30 هزار دانشجو در این دانشگاه به تحصیل پرداخته اند که از این تعداد حدود 7 هزار دانشجو بین المللی هستند.

دانشگاه فنی برلین آلمان – دانشکده های دانشگاه فنی برلین :

علوم انسانی
ریاضیات و علوم طبیعی
علوم فرآیند
مهندسی برق و علوم کامپیوتر
سیستم های مهندسی مکانیک و حمل و نقل
برنامه ریزی – ساختمان – محیط زیست
اقتصاد و مدیریت

دانشگاه فنی برلین آلمان – بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه  فنی برلین :

برای تحصیل در آلمان و در دانشگاه فنی برلین می توانید از بورسیه های کشور آلمان نیز استفاده نمایید.بورسیه های متنوعی برای اخذ وجود دارد که بعضا هزینه های تحصیل و بخشی از زندگی را پوشش می دهد.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/05/Technical-University-of-Berlin.mp4″]

کمک هزینه های DAAD

یکی از کمک هزینه هایی که می توانید دریافت نمایید، کمک هزینه های موسسه DAAD است.این بورسیه و کمک هزینه ها از طریق وزارت آموزش و پرورش آلمان مورد حمایت قرار می گیرد.بسته به رشته و مدارک متقاضی بورسیه های تحصیلی مختلفی به متقاضی ارائه می شود.

کمک هزینه های  KAAD

برای دریافت کمک هزینه های موسسه KAAD نیاز به معدل بالا و شرایط تحصیلی قوی است.این کمک هزینه نیز مقداری از هزینه های زندگی و تحصیل را پوشش می دهد.

دانشگاه فنی برلین آلمان – محل سکونت دانشجویان دانشگاه فنی برلین :

برای دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه فنی برلین را دارند، برای انتخاب محل های سکونت انتخاب های زیادی وجود دارد..برای مثال می توانند در خوابگاه های دانشجویی انفرادی و یا مشترک استفاده نمایند.یا در صورتی که تمایل نداشتند می توانند از آپارتمان های خصوصی نیز استفاده نمایند.حتی برای اینکه بتوانند از نزدیک محل سکونت خود را انتخاب نمایند، می توانند در ابتدا هتل رزرو نموده ( که هزینه این هتل ها از شبی ۲۰ الی ۱۰۰ یورو است) و پس از آن محل سکونت خود را به صورت حضوری انتخاب نمایند.

دانشگاه فنی برلین

دانشگاه فنی برلین

هزینه محل سکونت دانشجویان دانشگاه فنی برلین آلمان :

هزینه خوابگاه در شهر برلین ماهانه در حدود  180 تا 300 یورو است که بسته به متراژ خوابگاه و امکاناتی که دارا است و اینکه به صورت انفرادی و یا اشتراکی باشد، هزینه ها متنوع است.

در صورتی که تمایل دارید آپارتمان شخصی برای خود اجاره نمایید، ماهی ۳۰۰ الی ۴۰۰ یورو هزینه دارد.اما اگر آپارتمان هایی که به صورت مشترک است و ۲ الی ۴ نفر دیگر هم در آنجا زندگی می کنند را اجاره نمایید ماهی ۲۰۰ الی ۳۰۰ یورو هزینه خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل نموده و یا اگر برای تحصیل در  آلمان اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید مقاله “تحصیل در آلمان” را مطالعه نمایید.

در این مقاله در خصوص تحصیل در  دانشگاه فنی برلین توضیحاتی ارائه شد.در صورتی که تمایل دارید در خصوص تحصیل در آلمان و یا اقامت پس از تحصیل در آلمان اطلاعات بیشتری کسب نمایید، می توانید با موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل نموده و از مشاوره مشاورین مجرب ما در خصوص کشور آلمان بهرمند شوید.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان

کشور آلمان، دارای قوی ترین اقتصاد در میان کشورهای اتحادیه اروپا است و تحصیل در آلمان راهی م...

دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان

دانشگاه صنعتی شمنتیتس آلمان در سال 1836 با نام کالج مرسنتال شروع به کار نمود و در سال 1986 دانشگ...

راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان

اغلب دانشجویان بین المللی برای دنبال کردن رویاهای خود، تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرد...

نظرات کاربران
Call Now Button