یکی از روش های مهاجرت به جمهوری چک ، تحصیل در چک می باشد . اگر قصد اقامت در چک را دارید می توانید از طریق تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک اقدام کنید .
در ادامه این مقاله درباره دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک و دانشکده ها و شرایط تحصیل دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک می توانید اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک دومین دانشگاه قدیمی علوم پزشکی در بوهمیا، مراویا و سیلسیا می باشد که رسما در سال 1947 تاسیس شد . دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک دارای 1400 مدرس و بیش از 20000 دانشجو می باشد.
استادهای توانمندی در دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک حضور دارند که بسیاری از این اساتید در دانشگاه های اروپا تحصیل کرده اند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به جمهوری چک شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به جمهوری چک ” بیاندازید.

دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک با انقلاب نوامبر ۱۹۸۹ سومین و مهم ترین مرحله توسعه دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک در تاریخ آموزش Olomouc بود. از این تاریخ دانشگاه پزشکی پالاکی اولوموک درهای خود را به اروپا و کل جهان باز نمود  و از آن زمان قراردادهای بسیاری در جهان بسته و از تبادل عقاید استقبال می کند.
دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک جایگاه خود را مرهون شهر تاریخی Olomouc  است و جو فرهنگی آن را روش های تحقیق مدون و تکمیل کرده است.

تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک
تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک

دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک

در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک دارای 7 دانشکده است. دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک به شرح زیر می باشد:

  1. دانشکده علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک
  2. دانشکده الهیات دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک
  3. دانشکده فلسفه دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک
  4. دانشکده تربیت مدرس دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک
  5. دانشکده فرهنگ ورزشی دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک
  6. دانشکده حقوق دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک
  7. دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در جمهوری چک ” را مطالعه فرمایید .

توجه : رشته های پزشکی، دندانپزشکی،داروسازی و تخصص دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک  به زبان های انگلیسی و چکی تدریس می شود .

دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک امکانات دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک

امکانات دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک به این صورت است که مرکز اطلاعات مجهز به جدیدترین فناوری، کتابخانه، مرکز سمعی بصری مرکز کامپیوتر و انتشاراتدانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک از زمان ماریاترسا در محل سابق اسلحه خانه واقع هستند.
کارمندان دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک و عموم از مرکز هنر دانشگاه که در محوطه قدیمی و وسیع دانشگاه Olomouc قرار دارد استفاده می کنند، دانشکده تاریخ هنر و آموزی هنر در دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک قرار دارند. یک گالری و یک سالن نمایش در اتاق زیر شیروانی قرار دارند. دانشجویان و استادان می توانند از سالن سینما، اتاق آواز، چند اتاق تمرین موسیقی، کلاس های درس جهت تدریس هنر ،کارگاه سرامیک، کارگاه نساجی، کارگاه گرافیک و …. استفاده کنند.

برای اقامت و تابعیت در جمهوری چک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در جمهوری چک ” را مطالعه فرمایید .

یک کلوپ دانشجویی و یک استودیو کوچک نیز در زیرزمین هست. از فضای داخلی Chapel of the body of our lord جهت اجرای کنسرت استفاده می شود.
Olomouc به مدد داشتن فضای بی نظیرش محل برگزاری بسیاری از کنفرانس ها و جشنواره های بین المللی است. جشنواره فیلم و ویدئوهای مستند بین المللی که در دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک برگزار می شود، بیش از 40 سال قدمت دارد.

دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک هزینه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک

اگر قصد تحصیل در جمهوری چک به زبان خود کشور داشته باشید، شهریه از شما دریافت نمی شود و کاملا رایگان می باشد اما هزینه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی پالاکی اولوموک چک به زبان انگلیسی در رشته های پزشکی  باید ۳۰۰۰ دلار تا سالی ۵۰۰۰ دلار می باشد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به چک مهاجرت به چک

مهاجرت به چک و روش های اقامت در چک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به چک از طریق ر...

انواع بورسیه های تحصیلی در چک انواع بورسیه های تحصیلی در چک

امروزه بسیاری از افراد قصد تحصیل در بهترین دانشگاه های معتبر اروپا و دریافت بورسیه تحصیلی ...

تحصیل پزشکی در چک تحصیل پزشکی در چک

هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی دانشگاه های چک را برای آموزش پزشکی به زبان انگلیسی انتخا...

نظرات کاربران
Call Now Button