دانشگاه تولوز فرانسه (Toulouse University of France)

دانشگاه تولوز فرانسه ، یکی از مجموعه های از نهادهای آموزش عالی در فرانسه می باشد که در سال 1229 میلادی در شهر تولوز (چهارمین شهر بزرگ فرانسه) تاسیس شده است . شهر تولوز فرانسه دارای جمعیت قابل توجه دانشجویی و درصد بالایی از دانشجویان بین المللی است و نمره بالا در رده دانشجو از شاخص بهترین شهرهای دانشجویی QS بدست آورده است . با این حال تولوز قوی ترین امتیاز خود را برای مقرون به صرفه بودن دریافت کرده است، به دلیل ترکیبی از هزینه های بسیار پایین تحصیلی و هزینه های زندگی پایین تر از شهر پاریس است . فقط به متقاضیان بورسیه ی تحصیلی، متقاضیان خارج از بورسیه تحصیلی و یا دانشجویانی که در چارچوب یک موافقت نامه بین المللی تایید شده توسط وزارت آموزش و پرورش باشد ، ارائه می شود .

یکی از روش های مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به فرانسه” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه تولوز فرانسه – بورسیه تحصیلی دانشگاه تولوز فرانسه

دانشجویان بین المللی بورسیه تحصیلی دانشگاه تولوز فرانسه  هنگام ثبت نام آنلاین می توانند برای سالن های محل اقامت درخواست کنند. دانشگاه فدرال تولوز فرانسه یک ابزار برای ارائه مسکن برای دانشجویان و محققان ارائه می دهد. حداقل بودجه ماهانه یک دانش آموز 600 یورو است. که شامل مسکن ، حمل و نقل عمومی، بودجه غذا، کتاب ها، لوازم، هزینه های متفرقه .

دانشگاه تولوز فرانسه

دانشگاه تولوز فرانسه

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در فرانسه ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در فرانسه” است .

دانشگاه تولوز فرانسهدوره های دانشگاه تولوز فرانسه

دفتر بین المللی به دانشجویانی که در برنامه مبادله آزاد شرکت می کنند، کلاس های فرانسوی را رایگان ارائه می دهد. دوره های دانشگاه تولوز فرانسه شامل :

در مقاله ” تحصیل در فرانسه” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در فرانسه اطلاعات کسب کنید .

  • محققان خارجی و استادان
  • دانشجویان خارجی دکترا
  • دانشجویان خارجی که در لیسانس (L1، L2، L3) و کارشناسی ارشد (M1، M2) از جمله تحرک، دانشجویان مبادله، دانشجویان ERASMUS و دانشجویان با موافقت نامه های همکاری بین المللی یا دوجانبه ثبت نام می شوند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه

کشور فرانسه به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است و از ج...

انواع کالج های کشور فرانسه انواع کالج های کشور فرانسه

کشور فرانسه هر ساله بیش از 23 درصد از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد و به دقت کیفیت آموزش...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه  اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید باید ابتد...

نظرات کاربران
Call Now Button