دانشگاه بیلفلد (Universität Bielefeld)

دانشگاه بیلفلد با قدمتی در حدود 50 سال، یکی از دانشگاه های برتر کشور آلمان است. دانشگاه بیلفلد آلمان شامل 13 دانشکده مختلف است که رشته ها و گروه های مختلفی را ارائه می نماید . رشته های ارائه شده در دانشگاه بیلفلد آلمان در حدود 108 رشته است و بیش از 20 هزار دانشجو دارد . تحصیل در آلمان یکی از راه های کسب اقامت در کشور آلمان است.

دانشگاه بیلفلد آلمان – دانشکده های دانشگاه بیلفلد آلمان

  • دانشکده زیست شناسی دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده شیمی دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده علوم آموزشی دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده تاریخ، فلسفه و تکنولوژی دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده علوم بهداشت دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده زبان شناسی و ادبیات دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده ریاضیات دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده فیزیک دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده روانشناسی و تربیت بدنی دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده حقوق دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده تکنولوژی دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده تجارت دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده مدیریت دانشگاه بیلفلد آلمان
  • دانشکده اقتصاد دانشگاه بیلفلد آلمان

دانشگاه بیلفلد آلمان – هزینه تحصیل در دانشگاه بیلفلد آلمان

طبق قوانینی که در گذشته در کشور آلمان برای تحصیل در آلمان وجود داشت، دانشجویان می توانستند تحصیل رایگان در آلمان داشته باشند . اما در حال حاضر و با توجه به قوانین کشور آلمان، دانشجویان با توجه به دانشگاه بیلفلد آلمان و ایالتی که در آن تحصیل می نمایند موظف هستند شهریه پرداخت نمایند.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/06/Bielefeild-University.mp4″]

 مدت تحصیل در دانشگاه بیلفلد آلمان مقطع کارشناسی در ۳ الی ۴ سال است و زبان تحصیل به آلمانی است.هزینه تحصیل بسته به رشته ودانشگاه بیلفلد آلمان به صورت ترمیک حدود 270 یوروست است.

مدت تحصیل در دانشگاه بیلفلد آلمان برای مقطع کارشناسی ارشد طول دوره تحصیل 2 الی 3 سال بوده و این امکان را دارید تا بسته به رشته به زبان انگلیسی و یا آلمانی تحصیل نمایید.  هزینه تحصیل ترمیک دانشگاه بیلفلد آلمان حدود 300 یوروست است.

هزینه تحصیل در دانشگاه بیلفلد آلمان برای مقطع دکتری طول دوره تحصیل 3 تا 5 سال بوده و کاملا رایگان است . در برخی موارد و با داشتن رزومه تحصیلی قوی حتی به شما به صورت ماهانه حقوق نیز پرداخت می شود.

در کنار این هزینه ها اگر پیش نیازی برای گذراندن دوره های زبان آلمانی نیز احتیاج داشته باشید، به صورت ترمیک ۳۰۰ الی ۵۰۰ یورو نیز برای هر ترم در نظر بگیرید.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در آلمان مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در آلمان ” است .

دانشگاه بیلفلد آلمان – هزینه زندگی در کشور آلمان:

برای هزینه های زندگی در کشور آلمان سالانه مبلغی در حدود 8 الی 9 هزار یورو در نظر داشته باشید . این مبلغ بسته به نوع زندگی متقاضی متفاوت است و برای یک سال زندگی دانشجویی کاملا کافی است . این هزینه برای محل سکونت، خورد و خوراک، رفت و آمد داخل شهری و … است.

 دانشگاه بیلفلد  آلمان – هزینه خوابگاه ها و یا سوئیت های دانشجویی در آلمان :

برای اقامت در کشور آلمان برای دانشجویان چندین روش وجود دارد . روش اول این است که از خوابگاه های خود دانشگاه بیلفلد آلمان استفاده شود.هر خوابگاه بسته به انواع آن حالات مختلف دارد.

حالت اول خوابگاه هایی با اتاق تک نفره است.دراین حالت هزینه اتاق تک نفره با تمامی امکانات بیشتر از اتاق هایی به حالت مشترک با یک و یا چند دانشجویی دیگر است.در حالت کلی هزینه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه بیلفلد آلمان را ماهانه از ۲۰۰ الی ۳۵۰ یورو حساب کنید.

حالت دوم اجاره کردن آپارتمان است . اگر که خودتان بخواهید به صورت انفرادی سوئیتی را اجاره نمایید بسته به منطقه و سوئیت هزینه ها متفاوت است.اما در حالت کلی در یک منطقه متوسط می توانید با ماهی 450 الی 500 یورو یک سوئیت انفرادی را اجاره نمایید.

در مقاله ” تحصیل در آلمان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در آلمان اطلاعات کسب کنید .

اگر که آپارتمانی را به صورت مشترک با دیگر دانشجویان دانشگاه بیلفلد آلمان اجاره نمایید، ماهانه در حدود 350 الی 400 یورو هزینه خواهد داشت.

حالت سوم استفاده از هتل هایی است که با دانشگاه بیلفلد آلمان قرارداد دارند. این هتل ها به صورت هفتگی هزینه ها را از دانشجو دریافت می نمایند.با توجه به خدمات و نوع اتاق از هفته ای 75 یورو به بالا اتاق های این هتل ها قابل اجاره هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به آلمان شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به آلمان ” بیاندازید.

دانشگاه بیلفلد

دانشگاه بیلفلد

دانشگاه بیلفلد آلمان– مدارک مورد نیاز برای تحصیل در رشته های مختلف دانشگاه بیلفلد آلمان :

با توجه به اینکه رشته های متنوعی در دانشگاه بیلفلد آلمان ارائه می شود، مدارک متنوعی برای ثبت نام در دانشگاه بیلفلد آلمان نیاز است . اما در حالت داشتن مدرک زبان بسته به اینکه رشته شما به زبان انگلیسی و یا آلمانی ارائه شود متفاوت است . در برخی مقاطع و رشته ها،دانشگاه بیلفلد آلمان قبل از شروع ترم تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه بیلفلد آلمان  دوره های زبان ارائه می نماید که در این صورت نیازی به داشتن مدرک زبان در همان ابتدای کار نخواهید داشت.

در این مقاله در خصوص تحصیل در دانشگاه بیلفلد و همچنین هزینه های دانشگاه بیلفلد مطالبی را ارائه نمودیم.در صورتی که تمایل دارید تا در خصوص “تحصیل در آلماناطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید مقالات مرتبط را مطالعه نمایید.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان

کشور آلمان، دارای قوی ترین اقتصاد در میان کشورهای اتحادیه اروپا است و تحصیل در آلمان راهی م...

دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان

دانشگاه صنعتی شمنتیتس آلمان در سال 1836 با نام کالج مرسنتال شروع به کار نمود و در سال 1986 دانشگ...

راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان

اغلب دانشجویان بین المللی برای دنبال کردن رویاهای خود، تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرد...

نظرات کاربران
مریم خانبانی

سلام .برای پذیرش در دانشگاه بیله فلد به چه سطحی از زبان آلمانی نیاز دارم ؟ آیا مدرک b1 برای پذیرش کافی هست یا خیر؟ ممنون

سارا جوادی

با سلام بستگی به رشته تحصیلی و مقطع دارد. تحصیلات شما چیست؟

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button