دانشگاه اولو فنلاند (University of Oulu)

در اینجا قصد داریم درباره دانشگاه اولو فنلاند که یکی از دانشگاه های فنلاند است توضیح دهیم. همانطور که می دانید کشور فنلاند یکی از کشورهایی است که دارای کیفیت زندگی بالایی در جهان دارد. به همین علت می توانیم کشور فنلاند را جزوکشورهای مهاجر پذیر دانست. یکی از روش های مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل می باشد. شما برای تحصیل در فنلاند می توانید در دانشگاه اولو فنلاند تحصیل کنید. در ادامه درباره شرایط و تحصیل در دانشگاه اولو فنلاند توضیح خواهیم داد.

دانشگاه اولو فنلانددرباره دانشگاه اولو فنلاند

در این قسمت می خواهیم درباره دانشگاه اولو فنلاند توضیح دهیم. دانشگاه اولو فنلاند، یک دانشگاه دولتی می باشد که در سال ۱۹۵۸ واقع در شهر اولو فنلاند شروع به کار نمود. دانشگاه اولو فنلاند یکی از بزرگترین و معتبر ترین دانشگاه های کشور فنلاند می باشد و همچنین جزو دانشگاه های تحقیقاتی بین المللی کشور فنلاند محسوب می شود و ۱۶۰۰۰ دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه اولو فنلاند دارای کارکنان اداری در حدود ۳۰۰۰ نفر و پذیرش دانشجو در حدود ۱۷۰۰۰ نفر را شامل می شود دانشگاه اولو دارای رنکینگ ۲۶۲ جهان و دارای رتبه بندی ۴۰۱ آکادمیک دانشگاه های جهان و در میان ۴ دانشگاه برتر کشور فنلاند می باشد.

دانشگاه اولو فنلاند دانشکده های دانشگاه اولو فنلاند

دانشگاه اولو فنلاند به دانشکده های دانشگاه اولو فنلاند زیر تقسیم می شود :

  1. دانشکده فنی دانشگاه اولو فنلاند
  2. دانشکده علوم پایه دانشگاه اولو فنلاند
  3. دانشکده علوم انسانی دانشگاه اولو فنلاند
  4. دانشکده پزشکی دانشگاه اولو فنلاند
  5. دانشکده آموزش و پرورش دانشگاه اولو فنلاند
  6. دانشکده تجارت دانشگاه اولو فنلاند

دانشگاه اولو فنلاند در کشور فنلاند با ایجاد نو آوری – رفاه و دانش از طریق پژوهش های چند رشته ای وبا بکار گیری دانش جدید وبا فرهنگی نو آمیخته با محیطی که در آن دانشجویان برای بهبود رفاه مردم ومحیط  زیست اطرافشان در حال تحقیقات می باشند . در دانشگاه اولو فنلاند دوره هایی وجود دارد که به طور رایگان به دانشجویان علاوه بر فارغ التحصیلی در رشته خود دیپلم و گواهی های مکملی را ارائه می کند . این دوره ها در دانشگاه اولو فنلاند به زبان انگلیسی ارئه می شود که برای دانشجویان بین المللی از دیگر کشورها قابل استفاده می باشد . هدف از این دوره ها در دانشگاه اولو فنلاند این است که دانشجویان در سطح بین المللی مدارک تحصیلی آنها به کار گرفته شود و دانش و مهارت لازم را کسب نمایند.

دانشگاه اولو فنلاند مقاطع تحصیلی در دانشگاه اولو فنلاند

مقاطع تحصیلی در دانشگاه اولو فنلاند به این صورت است که در دانشگاه اولو فنلاند سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد. در هر دوره ممکن است روش های مطالعاتی متفاوتی وجود داشته باشد که معمولا در هر مقطع برنامه های مطالعاتی پایه و ابتدایی، متوسط و پیشرفته وجود دارد. در مقطع کارشناسی دو دوره مطالعاتی دروس پایه و متوسط را شامل می شود که در این دوره پایان نامه ی مقطع کارشناسی را نیز شامل می شود همچنین دروس زبان. در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان باید پایان نامه و دوره آموزش پیشرفته را بگذرانند.

رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه اولو فنلاند :

  • تحصیل مهندسی و فناوری دانشگاه اولو فنلاند
  • تحصیل کسب و کار مدیریت دانشگاه اولو فنلاند
  • تحصیل  علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه اولو فنلاند
  • تحصیل  آموزش و پرورش یا معلمی دانشگاه اولو فنلاند
  • تحصیل مطالعات زیست محیطی و علوم زمین دانشگاه اولو فنلاند
  • تحصیل علوم طبیعی و ریاضیاتدانشگاه اولو فنلاند
  • تحصیل علوم اجتماعی دانشگاه اولو فنلاند
  • تحصیل علوم کاربردی و حرفه دانشگاه اولو فنلاند
  • تحصیل هنر طراحی و معماری دانشگاه اولو فنلاند
  • تحصیل پزشکی و بهداشت دانشگاه اولو فنلاند
دانشگاه اولو فنلاند

دانشگاه اولو فنلاند

دانشگاه اولو فنلاندشرایط پذیرش در دانشگاه اولو کشور فنلاند

یکی از شرایط پذیرش در دانشگاه اولو کشور فنلاند این است که دانشجویان عزیز باید به زبان انگلیسی صحبت کنند و اینکه باید در آزمون زبان آیلتس شرکت کرده وتعیین سطح نمایند . برای پذیرش در مقطع دکتری  دانشگاه اولو کشور فنلاند شخص باید در رشته ی مرتبط در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشد برای پذیرش کمیته ای وجود دارد که مدارک قبلی دانشجو را مورد ارزیابی قرار می دهد . از جمله شرایطی که باید وجود داشته باشد کسب نمرات خوب با حداقل ۶۰% و یا معادل آن در مقطع کارشناسی ارشد می باشد .

چنانچه متقاضی دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه علمی کاربردی باشد برای پذیرش در دانشگاه اولو کشور فنلاند پرونده و سابقه ی تحصیلی هر فرد به طور جداگانه بررسی می شود و نمرات کسب شده دانشجو باید عالی باشد که حداقل ۸۰% از حداکثر امتیاز را باید کسب نموده باشد.

و از شرایط دیگر برای پذیرش دانشگاه اولو کشور فنلاند مهارت زبان شخص می باشد . همچنین در مقطع دکتری شخص باید از دانشگاه اولو فنلاند سوپر وایزر داشته باشد که باید با  سوپر وایزر هماهنگ باشد . و در آخر باید دانشجو فرم پذیرش را تکمیل و مدارک لازم را نیز تهیه نماید .

بهتر است بدانید که بیشتر سازمان های بورس های تحصیلی هزینه مالی برای برخی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اولو کشور فنلاند در کشور فنلاند را ارائه می دهند و همچنین مدت زمان مطالعات کارشناسی از ۳٫۵ سال تا ۴ سال متغیر می باشد هزینه دانشگاه اولو کشور فنلاند تقریبا حدود ۵۴۵۰ یورو در هر ترم می باشد که به دانشجویان بورس های تحصیلی نیز ارایه می شود.

برای اقامت در فنلاند روش های گوناگون وجود دارد . در مقالات دیگر به طور مفصل تر درباره اقامت و تابعیت در فنلاند توضیح داده شده است .

دانشگاه اولو فنلاندکتابخانه دانشگاه اولو

کتابخانه دانشگاه اولو یک کتابخانه علمی وتحقیقاتی است که خدماتی همچون کتابداری و جمع آوری اطلاعات برای دانشجویان دانشگاه اولو را فراهم می سازد دانشگاه اولو در کشور فنلاند دارای محوطه ایست که دانشجویان و کارکنان به سهولت به اینترنت بیسیم دسترسی دارند البته دانشگاه اولواز امکانات مختلفی مانند آزمایشگاه ها -کلاس های درس کامپیوتر با امکان نرم افزارهای ویندوز – لینوکس و مکینتاش بهره می برند همه این امکانات در جهت گرفتن بهترین نتایج در مطالعات و تحقیقات دانشجویان این دانشگاه فراهم آمده است .

همان طور که می دانید فنلاندی ها علاقه بسیاری به ورزش دارند در دانشگاه اولو فعالیت های ورزشی برای دانشجویان عزیز و کارکنان دانشگاه اولو از قبیل : باله – قایقرانی – کوهنوردی – یوگا و اسکی فراهم آمده است.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فنلاند نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فنلاند

کشور فنلاند از جمله کشورهای اسکاندیناوی می باشد که جز اتحادیه اروپا و همچنین عضو شینگن است ...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فنلاند دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فنلاند

فنلاند کشوری مهاجر پذیر می باشد ، اگر قصد اقامت در فنلاند را دارید باید ابتدا از سفارت فنل...

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در فنلاند دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در فنلاند

از روش های مهاجرت به فنلاند ، تحصیل در فنلاند می باشد . اگر می خواهید در دانشگاه های فنلان...

نظرات کاربران
Call Now Button