دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس BIRU

دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس در سال 1964 تاسیس گردید و هم اکنون با کادر علمی مطرح در سطح جهانی و مجهز به ابزار های تکنولوژی روز این فن در 28 رشته و 44 تخصص تا به حال بیش از 45 هزار مهندس و 745 پروفسور و 70 دکترای علوم تحویل بخش صنعت داده است.

از سال 1987 بیش از 7000 متخصص این دانشگاه در بخش دولتی و خصوصی کشور های اروپایی و آمریکا مشغول به کار گردیده اندو این مرکز با اکثر دانشگاه های مطرح جهانی رابطه علمی پژوهشی و تبادل استاد و دانشجو دارد. و همچنین از امسال در چند رشته اقدام به بازگشایی دروسی به زبان انگلیسی نموده اند

دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس  – مقاطع تحصیلی دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس BIRU

دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس BIRU می توانند در تمامی مقاطع لیسانس یا کارشناسی، فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل کنند.

دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس

دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس

دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس  – شرایط ورود به دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس BIRU

مشتاقان تحصیل در بلاروس در دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس BIRU می توانند بعد از گذراندن دوره پیش دانشگاهی مهندسی در دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس BIRU در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد و دکترا بدون امتحان ورودی اقدام به تحصیل در بلاروس به دو زبان روسی یا انگلیسی نمایند.

شرایط ارز دانشجوی وزارت به دانشجویان متقاضی تحصیل در بلاروس دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس  :

دانشجویان متقاضی تحصیل در بلاروس در دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس BIRU در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا شامل کمک هزینه دولت به صورت ارز دولتی یا دانشجویی میشوند و متقاضیان تحصیل در بلاروس بعد از ثبت نام در دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک بلاروس BIRU می توانند جهت دریافت ارز دولتی یا دانشجویی با ثبت نام در سایت وزرات علوم و تشکیل پرونده در سفارت ایران در بلاروس اقدام نمایند. ارز دانشجویی به متقاضیان تحصیل در بلاروس مقاطع کارشناسی تعلق نمیگرید.

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در بلاروس تحصیل در بلاروس

تحصیل در بلاروس به دلیل مزایای بسیاری که برای متقاضیان تحصیل در اروپا دارد دارای طرفدار...

مهاجرت به بلاروس مهاجرت به بلاروس

مهاجرت به بلاروس و روش های مختلف اقامت در بلاروس در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. قبل از ...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس

برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس ، مقیاس های پذیرش مربوط به علوم ، زیست شناسی ، شیمی و ف...

نظرات کاربران
Call Now Button