کشور کره جنوبی یکی از مقاصد ارزشمند برای گردشگران است. بهترین زمان سفر به کره جنوبی ژانویه، فوریه، سپتامبر و اکتبر است. این کشور دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی می باشد. گونه های گیاهی متنوعی دارد و چشم اندازهای شگفت انگیزش معروف است. جاذبه های توریستی کشور کره جنوبی بسیار زیاد هستند اما در اینجا برخی از این موارد را عنوان می نماییم.

جاذبه های توریستی کشور کره جنوبی
جاذبه های توریستی کشور کره جنوبی

در مقاله ” مهاجرت به کره جنوبی” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به کره جنوبی اطلاعات کسب کنید.

  • دهکده تاریخی هائو در کره جنوبی

این دهکده تاریخی از آثار ثبت شده در یونسکو است . این منطقه را برای ساخت سریال های کره ای نیز استفاده می کنند . افراد این دهکده زیبا به روش سنتی زندگی می کنند و دولت نیز برای حفظ این شیوه به مردم کمک می نماید. اگر سریال های کره ای را مانند جواهری در قصر دیده باشید می توانید به این دهکده خاطره انگیز سفر کنید. این دهکده یکی از جاذبه های توریستی کشور کره جنوبی محسوب می شود.

  • نهر یوجوا در کره جنوبی

این نهر زیبا که جاده ای زیبا در کنار شکوفه های گیلاس را درست کرده است مورد توجه زوج های جوان قرار گرفته است و پلی به نام پل عاشقانه روی این نهر ساخته اند تا عکس های زیبایی را بتوانید به یادگار از این سفر خاطره انگیز بگیرید. بی شک یکی از جاذبه های گردشگری کره جنوبی این محل می باشد. این نهر در سانچئون قرار دارد.

  • جوکنوکوون در کره جنوبی

شهر سرسبز دامیانگ دارای بامبوهای ضخیم و بلندی است و این منطقه هشت مسیر مختلف دارد . نظاره‌گر شاخه‌های چای سبز باشید که با ریزش شبنم از روی برگ‌های بامبو رشد کرده و به نام «چای جاکرو» (Jukro tea) مشهور است. فراموش نکنید اگر به شهر می روید از این منطقه زیبا دیدن کنید تا یکی دیگر از جاذبه های توریستی کشور کره جنوبی را از نزدیک مشاهده کرده باشید.

جوکنوکوون در کره جنوبی
جوکنوکوون در کره جنوبی

  • ساحل هیوپجه در کره جنوبی

ساحل شنی هیوپجه با آب کم ‌عمق (با عمق متوسط ۲٫۱ متر)، دارای امکانات تفریحی و کمپینگ در جنگل کاج در اطراف ساحل و مکانی مناسب و دل ‌چسب برای خانواده‌ ها می باشد . این ساحل همچنین به داشتن صدف ‌های آبالون و صدف ‌های حلزونی خوش ‌طعم شهرت یافته است که در رستوران ‌های غذای دریایی واقع در ساحل می تواند آنها را امتحان کنید . این ساحل در جزیره جیجو قرار دارد .

  • اودو در کره جنوبی

یکی از جاذبه های توریستی کشور کره جنوبی که در نزدیکی جزیره جیجو واقع است و گردشگران می توانند در کنار این ساحل پیاده روی کنند، موتور سواری و ماهیگیری و حتی تفریح در زیر آب را تجربه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت کره جنوبی مقاله ” اقامت در کره جنوبی ” را مطالعه بفرمایید.

  • سوپجی‌ کوجی در کره جنوبی

جزیره جیجو دارای مناطق گردشگری فراوانی است. یکی از این مناطق سوپجی‌کوجی است. فضایی رویایی و دلچسب دارد و در بهار شکوفه‌های زرد کلزا زمین‌ها را فرامی‌گیرد و منظره‌ی زیبایی را در تضاد رنگی با خاک سرخ و آسمان آبی نیلگون به وجود می‌آورد. پس فراموش نکنید دوربین عکاسی خود را برای ثبت یکی از جاذبه های توریستی کشور کره جنوبی همراه داشته باشید.

سوپجی‌ کوجی در کره جنوبی
سوپجی‌ کوجی در کره جنوبی

  • جاده ساحلی جزیره اولونگ در کره جنوبی

مردم سئول نیز برای تعطیلات به این جزیره اسرار آمیز می روند . اینجا می توانید آبشار های زیبا و سواحل صخره ای و جاده ساحلی را در کنار هم نظاره گر باشید . فراموش نکنید زمان کافی برای دیدن این منطقه داشته باشید زیرا از زیبایی های آن سیر نمی شوید.

  • ایستگاه کیونگوا در کره جنوبی

یکی دیگر از جاذبه های توریستی کشور کره جنوبی بی شک این ایستگاه در جین هه است . این ایستگاه کوچک هر ساله در بهار نظاره گر مسافران بسیاری بوده است که برای شکوفه های گیلاسی که در مسیر قطار ریخته اند به این مکان رفته اند.

  • قله طلوع در کره جنوبی

این قله در واقع یک دهانه آتش فشان است . با بیش از 5 هزار سال قدمت دارد . از نظر یونسکو این منطقه دارای گونه های متعدد و البته کمیابی از گیاهان است و به همین دلیل مشهور شده است . اما اسم آن به خاطر چشم انداز زیبایی است که در هنگام طلوع دارد و می توانید با پیمایشی نیم ساعته به نوک قله برسید . فراموش نکنید به این منطقه که از جاذبه های توریستی کشور کره جنوبی است سر بزنید.

قله طلوع در کره جنوبی
قله طلوع در کره جنوبی

  • پارک المپیک در کره جنوبی

این پارک به شما تاریخچه مختصری از المپیک را نشان می دهد . در این پارک تندیس های فراوانی از هنرمندان است و حتی می تواند برای پیک نیک شما نیز مناسب باشد . فضای این پارک دلنشین و زیباست و برای افراد علاقه مند به بازی های المپیک جالب خواهد بود . حتی می توانید از استخر ها و زمین تنیس و … دیدن کنید .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در کره جنوبی ” را مطالعه فرمایید.

  • پارک ماز در کره جنوبی

بی شک یکی از هیجان انگیز ترین و برترین جاذبه های توریستی کشور کره جنوبی را می توان این پارک داست. برای افراد علاقمند به مارپیچ ها این پارک پر پیچ و خم سرگرمی عالی خواهد بود. خودتان باید راه خروج را بیابید. و دو مسیر دارد که یکی ساده تر است. در کنار این هزار تو نیز موزه ای قرار دارد که می توانید از آن نیز دیدن کنید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
جاذبه های توریستی کشور بلژیک جاذبه های توریستی کشور بلژیک

جاذبه های توریستی کشور بلژیک کشور بلژیک یکی از کشور های اروپایی پر بازدید است که با مکان ها...

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان جاذبه های توریستی کشور بلغارستان

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان کشور بلغارستان از جمله کشور هایی است که دارای کوه های شگف...

جاذبه های توریستی کشور رومانی جاذبه های توریستی کشور رومانی

جاذبه های توریستی کشور رومانی کشور رومانی مناظر و چشم ‌اندازهای فوق ‌العاده زیبایی دارد ک...

نظرات کاربران
Call Now Button