جاذبه های توریستی کشور هلند

کشور هلند کشوری با جمعیت زیاد می باشد که نیمی از زمین های آن بالاتر از سطح دریا و نیم دیگر آن پایین تر از سطح دریا قرار دارند . گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای بازدید از شهر آمستردام یعنی پایتخت آن به این کشور سفر می کند اما به غیر از پایتخت ، جاذبه های توریستی دیگری در کشور هلند دیده می شود . با وجود کانال های متقاطع و چشم انداز وسیع ، کشور هلند بهترین جا برای گشتن در مراکز تاریخی شهر و آسیب های بادی کلاسیک و دیگر مکان های توریستی است که در سرتاسر کشور پراکنده شده اند . کشور هلند ، کشوری توسعه یافته که در سال های اخیر توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند بنابراین دیدن جاذبه های توریستی کشور هلند به تمام گردشگران و بازدید کنندگان این کشور زیبا توصیه می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در هلند می توانید مقاله ” تحصیل در هلند ” را مطالعه فرمایید .

برخی از جاذبه های توریستی کشور هلند به شرح زیر می باشد :

  • شهر آمستردام در کشور هلند

شهر آمستردام معروف ترین شهر در کشور هلند می باشد و هر ساله بسیاری از توریست ها را به سمت خود می کشاند. در قرن 17 میلادی این شهر شروع به ساخت کانال های معروف خود کرد که سه کانال اصلی این کشور به نام های Herengracht، Prinsengracht، و Keizersgracht  هستند. در حال حاضر بیش از 100 کیلومتر کانال و 1500 پل در این شهر وجود دارد. همچنین تعداد 1550 ساختمان برجسته نیز در این شهر قرار گرفته است.

  • شهر لایدن در کشور هلند

شهر لایدین در نزدیکی شهر آمستردام قرار گرفته است . قدیمی ترین دانشگاه کشور هلند در این شهر واقع شده است جمعیت فراوان دانشجویان به این شهر حالت جوانانه ای داده است،  از این جهت به شهر جوانان معروف است که مورد توجه بسیاری از معماری سنتی آن واقع شده است . همچنین این شهر زادگاه رامبراند می باشد . در این شهر آبراه ها و کانال های آرام، موزه های مهم و شهر قدیم زیبایی با معماری چند قرن پیش وجود دارد .

  • شهر دلفت در کشور هلند

شهر دلفت در بخش جنوبی کشور هلند واقع شده است که جز نواحی گردشگری تاریخی کشور هلند به شمار می آید . در حقیقت این شهر جلوه ‌ای از یک کشور قدیمی به نام هلند را به نمایش می‌گذارد و وجود کانال ‌ها در آن نمای بسیار زیبایی را به شهر بخشیده است. هنگام بازدید از این منطقه از موزه استدیک و کلیسای قدیمی شهر نیز بازدید کنید و هنردوستان بسیاری جذب موزه استدیک شده ‌اند.

  • دهکده کیدردیک در کشور هلند

دهکده کیدردیک یکی از جاذبه های توریستی کشور هلند می باشد که در نزدیکی شهر آمستردام قرار گرفته است و در آن آسیاب های بادی که مربوط به قرون وسطی می باشد پر شده است،جالب است که بدانید در سال 1997 یونسکو آن را به عنوان یه میراث جهانی به اثبات رساند. در ماه سپتامبر شب های زیبایی در این دهکده پدیدار می شود، نورپردازی های این شهر می تواند برای شما شبی به یاد ماندنی را بسازد.

  • دریاچه ایسومیر در کشور هلند

دریاچه ایسومیر یکی از جاذبه های گردشگری کشور هلند می باشد که گسترده ترین دریاچه موجود در کشور هلند است و  توسط سد این دریاچه به وجود آمده است، جلوه زیبایی در هوای سرد و مه الود سال دارد که می تواند شما را به وجد بیاورد و شما می توانید از امکانات تفریحی این شهر از قبیل موج سواری ، قایق سواری، شنا بهره مند شوید.

  • پارک هوگه ولوو در کشور هلند

پارک هوگه ولوو یکی از پارک‌ های مهم کشور هلند است که به‌ع نوان یکی از جاذبه ‌های توریستی کشور هلند در برنامه بازدید توریست ‌های این کشور قرار گرفته است و مساحت زیادی از این پارک شامل گیاهان خاص و حیواناتی از قبیل گوزن و گراز وحشی تشکیل شده است، در واقع می ‌توان از آن به‌ عنوان یک حیات وحش جالب و زیبا یاد کرد. در واقع این پارک مجموعه ای از بوته زار ها، تپه های شنی و بیشه زار است و موزه مولر با مجموعه بزرگی از نقاشی های ونست ونگوک در این پارک قرار دارد . دوچرخه سواری یکی از امکاناتی است که هنگام مراجعه به این پارک در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید به‌ خوبی از تمام قسمت‌ های آن دیدن کنید .

یکی از روش های مهاجرت به هلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به هلند ” اطلاعات کسب کنید .

  • منطقه جوردان در کشور هلند

منطقه جوردان یکی از جاذبه‌ های گردشگری هلند می باشد که در گذشته متعلق به طبقه کارگر بوده است و البته به مرور توسعه یافته و اکنون جزو برترین مناطق گردشگری کشور هلند محسوب می شود، نمایشگاه ها و فروشگاه‌ های متعددی در خیابان‌های این منطقه وجود دارد که می‌توانید به روز ترین اقلام برند دنیا را در آن مشاهده کنید.

  • شهر اوترخت در کشور هلند

اوترخت یکی از جاذبه های توریستی کشور هلند می باشد که سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند .قدمت این شهر گذشته ‌های دور مورد توجه بسیاری از مردم دنیا بوده است به طوری که این قدمت از روی طراح ی‌های آنتیکو محله ‌های قرون وسطایی آن کاملاً واضح و مشخص است. بلندترین کلیسای گوتیک نیز در همین شهر واقع شده است که می‌توانید از آن بازدید کنید .

جاذبه های توریستی کشور هلند

جاذبه های توریستی کشور هلند

  • باغ‌ های کوکنهف در کشور هلند

باغ‌ های کوکنهف از مکان های دیدنی کشور هلند به شمار می آید که مناسب ترین زمان بازدید از این باغ بهار است چون در این فصل گل ‌ها در بهترین و زیباترین موقعیت خود قرار گرفته ‌اند، زیبایی گل ‌های این باغ باعث شده آن را با نام “باغ اروپا” نیز بشناسند. لازم به ذکر است که این باغ از بزرگ‌ ترین باغ‌ های موجود در دنیاست که از بیشترین تنوع گونه و رنگ برخوردار است. به گردشگران و مسافران این کشور توصیه می شود که بدون دیدن لاله ‌های این کشور سفر خود را به پایان نرسانند.

  • باغ ملی مهم به یس بوسخ در کشور هلند

در باغ ملی مهم به یس بوسخ جزر و مد آب شیرین صورت می‌ پذیرد و تنها ویژگی مهم این منطقه می باشد که باقی مانده است . دلتای قرار گرفته در آن حاصل برخورد چندین رود می باشد که حیوانات و گیاهان متفاوتی را در خود جای داده است. تفریحات جالب این منطقه دوچرخه سواری، قایق رانی، اسب سواری و پیاده روی می‌باشد که نوعی ورزش نیز محسوب می شوند .

  • جزایر فریسیان در کشور هلند

جزایر فریسیان غربی یا به زبان هلندی وادن ایلاندن، یک مجموعه جزیره در دریای شمال و در سواحل دور هلند است. این جزایر ادامه جزایر فریسیان شرقی در آلمان هستند . جزایر فریسیان دریای شمال را از دریای Shallow Wadden  با زمین های هموار گلی جزر و مدی جدا می نمایند. در طول وقت هایی که جزر و مد کم است، تحت نظارت راهنماهای معتبر می توان پیاده از راه لجنزار به چند جزیره رسید. گشت و گذار در جزیره، دوچرخه سواری مورد توجه ترین ترین وسیله برای حمل و نقل می باشد.

  • موزه ریجکس در کشور هلند

موزه ریجکس یکی از جاذبه های توریستی کشور هلند می باشد که در شهر آمستردام، بزرگترین و معتبرترین موزه هنر و تاریخ هلند است . این موزه مجموعه بزرگی از نقاشی های دوران طلایی هلند را دارد که شامل آثاری از ورمیر و رمبرانت می باشد. در سال 2013 موزه ریجکس به صورت کامل باز سازی شد ولی شاهکارهای اصلی و مهم آن برای نمایش در موزه وجود دارند.

  • میدان رامبراند در کشور هلند

میدان رامبراند یکی از میدان‌ های مهم کشور هلند است که جزء مناطق شلوغ شهر آمستردام محسوب می شود. نام این میدان از نام یکی از نقاشان مطرح این کشور گرفته شده است که مجسمه او نیز در وسط میدان واقع شده است. این میدان در سال ۱۶۶۸ به‌ عنوان بازار کره ساخته شد و مورد بهره برداری قرار گرفت و اکنون جزء مهمترین مناطق تاریخی این کشور به شمار می رود.

  • جزایر فریزیان در کشور هلند

جزیره فریزیان از هلند تا دانمارک امتداد یافته است و در سال ۲۰۰۹ میلادی به ‌عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است، این منطقه از جزیره‌ ها و دهکده های متعددی تشکیل شده است که شکوه و عظمتی وصف ناپذیر را به رخ مخاطب می‌ کشد. تفریحات موجود در این منطقه شامل دوچرخه سواری یا پیاده روی می باشد . سواحل شنی بسیار زیبای آن سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می ‌نماید.

  • پل لاغر در کشور هلند

پل لاغر یکی از جاذبه های گردشگری کشور هلند می باشد که مشهورترین پل بر روی رودخانه آمستل هلند ساخته شده است که به پل لاغر معروف است، این پل برای عبور عابران پیاده مورد استفاده قرار می‌گیرد و  برترین پل در میان ۱۲ هزار پل موجود در شهر آمستردام به شمار می آید .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در هلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در هلند” است .

  • بازار شناور در کشور هلند

بازار شناور یکی از پرجاذبه ‌ترین مناطق کشور هلند می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و این بازار مختص گل است که در یکی از کانال ‌های شهر آمستردام واقع شده است و سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
جاذبه های توریستی کشور بلژیک جاذبه های توریستی کشور بلژیک

جاذبه های توریستی کشور بلژیک کشور بلژیک یکی از کشور های اروپایی پر بازدید است که با مکان ها...

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان جاذبه های توریستی کشور بلغارستان

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان کشور بلغارستان از جمله کشور هایی است که دارای کوه های شگف...

جاذبه های توریستی کشور رومانی جاذبه های توریستی کشور رومانی

جاذبه های توریستی کشور رومانی کشور رومانی مناظر و چشم ‌اندازهای فوق ‌العاده زیبایی دارد ک...

نظرات کاربران
Call Now Button