جاذبه های توریستی کشور موناکو

یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در مورد موناکو این است که موناکو را جز یکی از شهرهای فرانسه می دانند در حالی که کشور موناکو نزدیک به 719 سال است که یک کشور مستقل است و فقط موقعیت مکانی آن در کشور فرانسه می باشد مانند کشور واتیکان در ایتالیا . به هر حال همان طور که می دانید در سفر به فرانسه ، پس از پاریس محبوب ترین مقصد گردشگری برای توریست ها ، موناکو می باشد که یک مقصد فوق العاده لوکس می باشد . با ما همراه باشید که در ادامه این مطلب قصد داریم بیشتر با جاذبه های توریستی کشور موناکو آشنا شویم .

یکی از روش های مهاجرت به موناکو از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به موناکو ” اطلاعات کسب کنید .

برخی از جاذبه های توریستی کشور موناکو به شرح زیر می باشد :

  • بندر فونوی در کشور موناکو

بندر فونوی ، بندری مهم برای ثروتمندان و افراد مشهور می باشد و افرادی که هزاران دلار در روز برای لنگر انداختن کشتی ‌هایشان می‌ پردازند. در این لنگرگاه، فضای کافی برای ۲۷۵ کشتی با اندازه‌های مختلف موجود است . تمام امکانات لازم برای قایق‌ رانی در این بندر مشاهده می شود درحالی که این بندر پنجاه سال پیش، تنها قدری شن و سنگ بود. از بالای صخره‌ موناکو می‌توان چشم‌ اندازی زیبا از این بندر را مشاهده کرد .

  • کلیسای جامع نیکولاس در کشور موناکو

کلیسای نیکولاس یکی از جاذبه های گردشگری کشور موناکو می باشد که کلیسای ملی موناکو محسوب می‌ شود که علت نامگذاری آن به این نام، اولین کلیسای کاتولیک در موناکو می باشد که در قرن ۱۳ ساخته و در قرن ۱۹ تخریب شده است. امروزه این کلیسا با نام کلیسای Our Lady شناخته می ‌شود که به معنی «بانوی معصوم» است و با داشتن نمایی از جنس سنگ مرمر بسیار زیبا و آرامش ‌بخش می باشد .

  • کلیسای جامع موناکو

کلیسای جامع موناکو یکی از جاذبه های گردشگری موناکو می باشد که در خیابان مارتین آن قرار دارد که فرد را به قرون وسطی می برد . بهترین زمان برای بازدید از این مکان ، زمانی است که درهای آن باز می شود یعنی اول صبح در کلیسای جامع موناکو، قبر «گریس» فرزند شاه grace قرار دارد و قرن ۱۹ ساخته شده است.

جاذبه های توریستی کشور موناکو

جاذبه های توریستی کشور موناکو

در مقاله ” تحصیل در موناکو ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در موناکو اطلاعات کسب کنید .

  • موزه اقیانوس شناسی در کشور موناکو

موزه اقیانوس‌ شناسی در موناکو که به علوم دریایی اختصاص دارد که مشرف به دریای مدیترانه است و در سال ۱۹۱۰ میلادی ساخته شده است. در این موزه از کوسه و لاک ‌پشت گرفته تا مدل ‌های کشتی و اسکلت جانوران دریایی پیدا می شود . لازم به ذکر است که در زیرزمین این موزه، آکواریومی با ۴۰۰۰ گونه ماهی با اکوسیستم آب ‌های مدیترانه ‌ای و استوایی وجود دارد.

  • ساحل لاروتو در کشور موناکو

ساحل لاروتو معروف‌ ترین و البته تنها ساحل در کشور موناکو می باشد که به جای این که شنی باشد، کلوخی و زبر است و برای قدم زدن بر روی آن حتما باید کفش پوشید. استفاده از برخی جاهای این ساحل، رایگان و برخی دیگر نیازمند پرداخت هزینه می باشد . این ساحل تنها اندکی با شهر مونته‌ کارلو فاصله دارد و در طول این ساحل، خیابان معروف پرنسس گریس قرار گرفته است.

  • باغ گیاه ‌شناسی جاردین اگزوتیک در کشور موناکو

باغ گیاه ‌شناسی جاردین اگزوتیک یکی از جاذبه های توریستی کشور موناکو می باشد که گردشگرانی که دوستدار گل وگیاه هستند حتما باید سری به آن بزنند. این باغ در کنار یک صخره بنا شده است و بیش از ۱۰۰۰ نوع گیاه دارد که بیشتر آن‌ها کاکتوس می باشند . لازم است بدانید که عمر بعضی از این گیاهان به بیش از ۱۰۰ سال می ‌رسد. در این باغ یک موزه‌ انسان‌ شناسی هم وجود دارد که از روزهای نخستی که بقایای یک انسان ماقبل تاریخ در این منطقه کشف شد، بنا شده است.

  • مسابقات اتومبیل‌ رانی جایزه بزرگ موناکو

اگر فردی عاشق سرعت است هرگز مسابقات اتومبیل‌ رانی جایزه بزرگ موناکو را از دست ندهد که این مسابقات یکی از معتبرترین مسابقات اتومبیل‌ رانی در سراسر دنیا محسوب می شود . باریک بودن خیابان ‌های کشور موناکو و پیچ ‌های تندی آن، این مسابقات را تبدیل به یکی از دشوارترین و البته جذاب ‌ترین مسابقات جایزه بزرگ فرمول ۱ جهان کرده است . رانندگان شرکت‌ کننده در این رقابت‌ ها موظفند طبق قوانین فرمول ۱ سرعتی کم ‌تر از ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت داشته باشند. این مسابقات اولین بار در سال ۱۹۲۹ برگزار شد و اولین رقابت فرمول ۱ آن هم در سال ۱۹۵۵ بوده است. لازم به ذکر است که این رقابت ‌ها هر ساله در ماه می و در مسیر ثابتی برگزار می ‌شوند.

برای اقامت و تابعیت در موناکو روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در موناکو ” را مطالعه فرمایید .

  • قصر شاهزاده موناکو

برترین جاذبه های توریستی کشور موناکو ، قصر شاهزاده موناکو می باشد که محل رسمی زندگی خانواده سلطنتی گریمالدی در موناکو است و امروزه شاهزاده آلبرت دوم (پسر گریس کلی (Grace Kelly) و شاهزاده رینیر) آن را اداره می کند . این قصر افسانه ‌ای در قرن دوازدهم ، یک قلعه بوده است که در گذر قرن‌ها ویران شده است ولی شاهزاده رینیر  این کاخ را دوباره بازسازی کرده است و شکوه قبلی ‌اش را به آن بازگردانده است. بازدید از این قصر هر ساله از ماه جون تا اکتبر برای عموم آزاد می باشد . در حیاط این قصر نقاشی های دیواری تاریخی و زیبایی مشاهده می کنند که از ۳ میلیون سنگ‌ریزه ایجاد شده اند . لازم به ذکر است که هر روز راس ساعت ۱۱:۴۵ صبح، مردم موناکو در جلوی ورودی اصلی این قصر جمع می‌شوند تا از نزدیک شاهد مراسم تعویض نگهبان باشند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
جاذبه های توریستی کشور بلژیک جاذبه های توریستی کشور بلژیک

جاذبه های توریستی کشور بلژیک کشور بلژیک یکی از کشور های اروپایی پر بازدید است که با مکان ها...

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان جاذبه های توریستی کشور بلغارستان

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان کشور بلغارستان از جمله کشور هایی است که دارای کوه های شگف...

جاذبه های توریستی کشور رومانی جاذبه های توریستی کشور رومانی

جاذبه های توریستی کشور رومانی کشور رومانی مناظر و چشم ‌اندازهای فوق ‌العاده زیبایی دارد ک...

نظرات کاربران
Call Now Button