جاذبه های توریستی کشور لتونی

کشور لتونی یکی از کشور هایی است که در کنار دریای بالتیک واقع شده است . پایتخت این کشور ریگا است که دارای معماری خاص و چوبی و منحصر به فرد می باشد . این کشور یکی از مراکز مهم تجاری و صنعتی بالتیک نیز می باشد . لتونی کشوری زیباست که در مجاور کشورهای روسیه، استونی، لیتوانی و بلاروس قرار دارد. شوروی بیشترین تاثیر بر فرهنگ این کشور را از زمان جنگ جهانی دوم تا زمان استقلال لتونی داشت. در این سال ها شوروی تلاش زیادی کرد تا فرهنگ مطلوب خودش را جایگزین فرهنگ لتونی نماید . کشور لتونی با داشتن مناطق جنگلی و سواحل زیبا برای تفریح، مقصد گردشگری بسیار محبوب برای افرادی است که مایل به کشف کشوری هستند که هنوز به طور گسترده ای شناخته شده نیست . از این رو در این مقاله جاذبه های توریستی کشور لتونی را برای شما شرح می دهیم.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لتونی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لتونی ” است .

  • ریگا در لتونی

همانطور که گفتیم پایتخت این کشور ریگا است . این شهر کوچک اما با خیابان های سنگی و معماری خانه های فضای منحصر به فردی ساخته است . غذاهای آن خوشمزه و البته به روز هستند و در پاییز روزهای پر بارانی را تجربه می کند . میدان لیوو بسیار معروف است و یکی از جاذبه های توریستی کشور لتونی به حساب می آید در این میدان موزه های مختلفی نیز قرار دارد و میزان بازدید بالاست و تجربه بسیاری خوبی برای شما خواهد ساخت. ریگا یک مرکز تجاری نیز هست و می تواند برای خرید های شما مناسب باشد .

  • Jūrmala در لتونی

اگر علاقه به ساحل داشته باشید Jūrmala یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود . بالغ بر ۳۰ کیلومتر ساحل دارد و شامل ۱۴ شهر مختلف است و جایی مناسب برای ریلکس کردن و استراحت است و شما در مدت سفر خود می توانید از این ساحل دیدن کنید تا یکی دیگر از جاذبه های توریستی کشور لتونی را دیده باشید .

شما می توانید برای مهاجرت به لتونی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لتونی ” را مطالعه فرمایید .

جاذبه های توریستی کشور لتونی

جاذبه های توریستی کشور لتونی

  • Kuldiga در لتونی

طرفداران طبیعت به اینجا علاقه مندند و یکی از برترین جاذبه های توریستی کشور لتونی به شمار می رود و دارای یک آبشار دیدنی و زیباست و برای شنا کردن نیز محیطی مناسب است این منطقه حتی دارای غارهای شنی و ماسه پارک مجسمه سازی است .

  •  Cesis در لتونی

Cesis یک شهر کوچک در لتونی است. وقتی Cesis تاسیس شد، در اصل به عنوان یک قلعه سفارشی برای  Livonian ها استفاده می شده است . در حال حاضر این شهر زیبا  یکی از جاذبه های گردشگری لتونی است. قلعه قرون وسطی ای Cesis باید اولین چیزی باشد که در فهرست جاهای دیدنی شما در Cesis است. مکان های دیگر در Cesis که ارزش بازدید را دارند عبارتند از کلیسای سنت جان، میدان رز و پارک Maiskiy سعی کنید این مکان ها را از دست ندهید .

  •  Daugavpils در لتونی

این شهر زیبا معماری روسی دارد و شما این نوع معماری را در سنت پترزبورگ خواهید دید . این منطقه نیز در بخش روسی زبان این کشور قرار دارد و دومین شهر بزرگ لتونی می باشد . مطمینن این شهر می تواند یکی از زیباترین تجربه شما از سفر به لتونی باشد و جاذبه های توریستی کشور لتونی به شمار می رود .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لتونی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لتونی توضیح دادیم .

  • Valmiera در لتونی

این شهر کوچک و آرام بیشتر به عنوان یک مرکز دانشگاهی شناخته شده است . اینجا ایستگاهی مشترک برای سفرهای قایقی و کروز در امتداد رودخانه است و برای افرادی که شیرینی دوست دارند بسیار دیدنی خواهد بود . این افراد به عنوان یک شهر با جاذبه های توریستی کشور لتونی شناخته شده است .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

2/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
جاذبه های توریستی کشور بلژیک جاذبه های توریستی کشور بلژیک

جاذبه های توریستی کشور بلژیک کشور بلژیک یکی از کشور های اروپایی پر بازدید است که با مکان ها...

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان جاذبه های توریستی کشور بلغارستان

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان کشور بلغارستان از جمله کشور هایی است که دارای کوه های شگف...

جاذبه های توریستی کشور رومانی جاذبه های توریستی کشور رومانی

جاذبه های توریستی کشور رومانی کشور رومانی مناظر و چشم ‌اندازهای فوق ‌العاده زیبایی دارد ک...

نظرات کاربران
Call Now Button