جاذبه های توریستی کشور صربستان

کشور صربستان یکی از کشور هایی است که سالانه توریست های فراوانی برای زیبایی های طبیعی آن به این کشور سفر می نمایند . صربستان در جنوب شرقی اروپا قرار دارد. ناحیه شمال این کشور پوشیده از جنگل ‌زارهای وسیع و جنوب آن دارای تپه ‌ها و کوه ‌های فراوان است. جاذبه های توریستی کشور صربستان زیادند و در یک مقاله نمی توان همه موارد را ذکر نمود . این کشور علاوه بر مناظر طبیعی دارای ساختمان هایی با معماری خاص خود نیز می باشد . پایتخت این کشور بلگراد است . زبان مردم نیز صربی می باشد . سفر به صربستان برای شما سفری لذت بخش خواهد بود . در اینجا به جاذبه های توریستی کشور صربستان اشاره می نماییم .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در صربستان ” را مطالعه فرمایید .

  • رشته‌ کوه کوپائونيک در صربستان

یکی از جاذبه های گردشگری صربستان این رشته کوه است که با داشتن طبیعت زیبا مخصوصا در فصل زمستان مورد توجه گردشگران علاقمند به بازی های زمستانی است . کوپائونیک امروزه تبدیل به محل دلپذیری برای گردهمایی نخبگان در سطح جهان است. سالانه یک گردهمایی تجاری در محل این کوهستان برگزار می گردد که در آن از همه کارآفرینان اروپایی دعوت به عمل می ‌آید . کوهستان کوپائونیک، نگین سبز مقاصد گردشگری صربستان است و به همین دلیل مکانی ایده ‌آل برای حوزه بوم گردشگری می باشد .

  • باغ وحش شهر بلگراد صربستان

باغ وحش این شهر در منطقه کاله مگدان قرار دارد . در جریان جنگ جهانی دوم باغ‌وحش بلگراد خسارت زیادی دید و بیشتر جانوران آن سر به نیست شدند. اما هنوز هم می توانید به عنوان یک مقصد گردشگری به این باغ وحش مراجعه نمایید .

  • پارک ملی درداپ در صربستان

این پارک یکی از جاذبه های توریستی کشور صربستان است و در امتداد رودخانه دانوب در نزدیکی قلعه گلوباک (Golubac) از Golubacki Gard تا سد سیپ (Sip) است و دفتر اداری این پارک در Donji Milanovac قرار گرفته است . همچنین در این پارک می توانید از جاذبه های فرهنگی  مثل Lepenski Vir  و مجسمه سنگی پادشاه دکبالوس (Decebalus) دیدن کنید. دارای جنگل بزرگ گلوباک با انواع گوناگونی گیاه و جانوران است . این پارک دارای آبشار، غار، جنگل و مسیرهای پیاده روی می باشد.گردشگران می توانند در این جنگل اقامت داشته باشند و در رود دانوب شنا کنند که آب این رود بسیار مناسب برای شنا است .

در مقاله ” مهاجرت به صربستان ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به صربستان اطلاعات کسب کنید .

  • کلیسا سنت ساوا در صربستان

کلیساس سنت ساوا در بلگراد یکی از زیباترین کلیساهای رومانی است . این کلیسا از بزرگترین کلیساهای ارتودکسی جهان است . یکی از جاذبه های توریستی کشور صربستان است . این کلیسا حتی از بزرگترین کلیساهای جهان نیز می باشد . این کلیسا وقف ساوای مقدس (سنت ساوا) بنیانگذار کلیسا ارتدکسی صربستانی و یک چهره مهم در صربستان قرون وسطا بوده است.

جاذبه های توریستی کشور صربستان

جاذبه های توریستی کشور صربستان

  • کلیسای جامع سنت مارک در صربستان

این کلیسا در پارک تاشمدان بلگراد قرار دارد که ساخت آن بین دو جنگ جهانی کامل شده است . این کلیسا در کنار کلیسای چوبیی قرار دارد . بر روی دیوراهای داخلی این کلیسای زیبا، نقاشی های فوق العاده به سبک  Serbo-Byzantine وجود دارد . زنگ ناقوس کلیسای سنت مارک نیز در قسمت غربی کلیسا قرار دارد. کلیسای جامع سنت مارک دارای دو گنبد اصلی و سه گنبد کوچکتر است و برای علاقمندان به معماری می تواند گزینه مناسبی باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی کشور صربستان در سفر شما به شمار رود .

  • زلاتییور در صربستان

در این منطقه می توانید در هر فصلی که به صربستان سفر می نمایید تفریح کنید و سفر شیرینی را تجربه نمایید . این محل بسیار زیبا و منظره ای دیدنی دارد و از چمن زارها و روستای زیبا و مکان های اطراف آن می توانید دیدن کنید .

  • برج جمجمه در صربستان

این برج در شهر نیس قرار گرفته است. این برج در صربستان یک خاطره‌ ملموس از کشتار حکومت دوره‌ عثمانی است. ۹۵۲ جمجمه این برج را ساخته‌ بودند. تعداد این جمجمه ‌ها امروز کمتر از ۶۰ عدد است. این مکان تنها برای افرادی جالب است که به تاریخ و مکان های باستانی علاقه دارند .

برای اقامت و تابعیت در صربستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در صربستان ” را مطالعه فرمایید .

  • جاوولیا واروس در صربستان

سنگ های عجیب این مکان آن را تبدیل به یکی از جاذبه های توریستی صربستان تبدیل نموده است . به آن مکان شهر شیطان هم می گویند و اهالی دلیل آن را از افسانه ای که به گریه کسانی که به شیطان معتقد نبودند و اشک آنها این سنگ ها پدید آورده نسبت داده اند . برخی دیگر از این افسانه ‌ها هم بر این باور هستند که این سنگ ‌ها افرادی بوده ‌اند که در یک جشن عروسی شرکت کرده ‌اند و شیطان آن‌ ها را تبدیل به سنگ نموده است.

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
جاذبه های توریستی کشور بلژیک جاذبه های توریستی کشور بلژیک

جاذبه های توریستی کشور بلژیک کشور بلژیک یکی از کشور های اروپایی پر بازدید است که با مکان ها...

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان جاذبه های توریستی کشور بلغارستان

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان کشور بلغارستان از جمله کشور هایی است که دارای کوه های شگف...

جاذبه های توریستی کشور رومانی جاذبه های توریستی کشور رومانی

جاذبه های توریستی کشور رومانی کشور رومانی مناظر و چشم ‌اندازهای فوق ‌العاده زیبایی دارد ک...

نظرات کاربران
Call Now Button