قوانین مهاجرت به دانمارک از طریق ثبت شرکت

مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم و همچنین تمام شرایط، مدارک، هزینه ها، مزایا و مالیات و هر آن چه شما برای ثبت شرکت در این کشور نیاز به دانستن آن دارید را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین به سئوالاتی مانند آیا با ثبت شرکت در کشور دانمارک اقامت دائم داده می شود؟ مالیات کشور دانمارک برای ثبت شرکت چگونه است؟ هزینه زندگی و ثبت شرکت در کشور دانمارک چگونه است؟ می پردازیم.
انواع روش ها برای اخذ اقامت کشور دانمارک وجود دارد که این روش ها شامل اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری، اخذ اقامت از طریق تحصیل، اخذ اقامت از طریق تولد، اخذ اقامت از طریق پناهندگی، اخذ اقامت از طریق ازدواج، اخذ اقامت از طریق کار و مهاجرت اقامت ثبت شرکت است که ما در این مقاله به بررسی اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت دانمارک می پردازیم. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت کشور دانمارک با مشاوران و کارشناسان مجرب ما در ” موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان ” تماس تلفنی و مشاوره رایگان داشته باشید و کارشناسان ما شما را در امور مهاجرتی راهنمایی خواهند کرد.

🔊 پادکست شرایط ثبت شرکت در دانمارک 🔊

ثبت شرکت در دانمارک و شرایط عمومی آن

مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک نیاز به شناخت کشور دانمارک دارد تا با آگاهی کامل اقدام به مهاجرت کنید. کشور دانمارک در شمال اروپا قرار گرفته است و پایتخت این کشور کپنهاگ است. زبان رسمی دانمارکی است. جمعیت کشور دانمارک 5.8 میلیون نفر است. در کشور دانمارک به زبان های محلی فاروئی، گرینلندی و آلمانی صحبت می شود. واحد پول کشور دانمارک کرون دانمارکی است. کشور دانمارک عضو اتحادیه اروپا است. مساحت این کشور 43.094 کیلومتر مربع است. کشور دانمارک جنوبی ترین کشور اسکاندیناوی می باشد و فقط با کشور آلمان هم مرز است. این کشور عضو ناتو و سازمان ملل است. یکی از نکات مهم این کشور این است که اختلاف درآمد مردم این کشور کم است به همین دلیل رتبه اول در جهان را به خود از این نظر اختصاص داده است. از نظر درآمد سرانه در رتبه 7 قرار دارد.

همچنین کشور دانمارک رتبه نخست از نظر شادترین نیروی کار را به خود اختصاص داده است. کم ترین فساد اداری در دنیا به کشور دانمارک تعلق دارد. آب و هوای این کشور معتدل است. کشور دانمارک 7300 کیلومتر خط ساحلی را به خود اختصاص داده است. کشور دانمارک را همه به امپراطوری کهن وایکینگ می شناسند.

ثبت شرکت در دانمارک و شرایط عمومی آن
ثبت شرکت در دانمارک و شرایط عمومی آن

شرایط مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک

شما برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت دانمارک می توانید طبق شرایط این کشور از طریق آژانس های تجاری اقدام کنید. شرکت را می توانید به دو روش به ثبت برسانید. این دو روش موارد زیر است:

1. ثبت نام به صورت کاغذی

2. ثبت نام به صورت آنلاین

  • ثبت نام به صورت کاغذی

ثبت نام به صورت کاغذی به این صورت است که شخص باید برای ثبت نام در این کشور حضور فیزیکی داشته باشد و همان روش قدیمی است. البته لازم به ذکر است که فقط برای شرکت های مسئولیت محدود می توانید این ثبت نام را انجام دهید. برای ثبت شرکت از روش ثبت نام کاغذی باید به آژانس های تجارت مراجعه کنید و مدت زمانی که طول می کشد تا شرکت شما ثبت شود از این طریق 2 تا 3 هفته است.

  • ثبت نام به صورت آنلاین

روش دیگر ثبت نام آنلاین است. از طریق سازمان های کسب و کار میتوانید ثبت نام الکترونیکی را انجام دهید. برای ثبت شخصیت حقوقی تجاری باید امضاء دیجیتالی را ارائه دهد.

نکات دیگر

 برای ثبت شرکت باید طرح تجاری (بیزنس پلن) را ارائه دهید و این طرح تجاری را باید دولت دانمارک تأیید کند. برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت دانمارک در ابتدا به شما اقامت 2 ساله داده میشود که می توانید برای 3 سال دیگر تمدید کنید. بعد از 5 سال  شما می توانید برای اقامت دائم اقدام نمایید.

ثبت شرکت در دانمارک و انواع شرکت

 شخصی که می خواهد شرکت خود را در کشور دانمارک ثبت کند و اقامت خود را از این طریق اخذ نماید در وحله اول باید نوع شرکت خود را مشخص کند. هر شرکت دارای شرایط و هزینه و قوانین متفاوت است. انواع شرکت در کشور دانمارک وجود دارد که مورد بررسی قرار می دهیم و موارد زیر است:

انواع شرکت در دانمارک
انواع شرکت در دانمارک

1. شرکت سهامی

ثبت شرکت سهامی به این صورت است که دارای چندین سهام دار است و حداقل 2 سهام دار لازم دارد و سهام داران نسبت به سرمایه اولیه ای که در شرکت گذاشته اند از سود شرکت سهم دارند و همچنین نسبت به سرمایه ای که در شرکت گذاشته اند مسئول هستند. افرادی که دارای سرمایه زیادی می باشند این شرکت را می توانند تأسیس کنند.

2. شرکت با مسئولیت محدود

یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین شرکت در میان سرمایه گذاران شرکت با مسئولیت محدود است. اگر سرمایه کم باشد شرکت با مسئولیت محدود گزینه مناسبی است. افرادی که می خواهند کسب و کار کوچکی را انجام دهند این نوع شرکت برایشان مناسب تر است. سرمایه گذار می تواند با افزایش سرمایه خود شرکت خود را به خصوصی تبدیل کند. اگر سرمایه گذار فقط برای سرمایه گذاری اقدام به ثبت این شرکت کند به آن مجوز داده نمی شود.

3. شرکت خصوصی

 شرکت خصوصی به این صورت است که سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند سرمایه این شرکت ها را تأمین کنند و حداقل سرمایه باید 500.000 کرون دانمارکی باشد. این نوع شرکت به این صورت است که نیاز به 1 سهام دار است.

4. شرکت عمومی

ثبت شرکت به صورت شرکت عمومی به این صورت است که حداقل باید 2 عضو داشته باشد و هر دو عضو مسئول تعهدات شرکت هستند و این مدل شرکت باید در ثبت نام تجاری عضو شود و ثبت نام شود.

5. شرکت شعبه

 نوع دیگر شرکتی که در کشور دانمارک وجود دارد شعبه یا نمایندگی است که فقط برای بازار یابی است. اگر در کشور دیگری غیر از دانمارک شرکتی را داشته باشید می توانید شعبه ای در کشور دانمارک تأسیس کنید. این گونه از شرکت ها به شرکت مادر وابسته اند.   

 ثبت شرکت در دانمارک و استخدام نیروی کار

برای اینکه شرکت شما شروع به کار کند باید نیرو استخدام کنید و یکی از الزامات مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک استخدام نیرو در شرکت است. باید برای افراد در شرکت کار ایجاد کرده و حقوق آن ها را در نظر داشته باشید. پیدا کردن نیروی ماهر و تحصیل کرده در هر کشوری سخت است.

در کشور دانمارک نرخ بیکاری کم است برای همین استخدام نیروی کار مقداری مشکل است و همچنین دستمزد نیروی کار در این کشور نسبت به کشورهای اروپایی دیگر بالا می باشد. در واقع دستمزد دراروپای شمالی بالاتر از نقاط جنوبی اروپا است.

ثبت شرکت در دانمارک و ویزای ثبت شرکت

در اولین گام  شما برای مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک نیاز به اخذ ویزای این کشور دارید. کشور دانمارک عضو پیمان شنگن است پس باید ویزای شنگن را اخذ کنید. با اخذ ویزای شنگن می توانید به تمام کشورهای عضو شنگن سفرکنید. برای اخذ ویزا باید وقت سفارت دانمارک را در جایی که زندگی می کنید بگیرید.

بعد از اخذ وقت، مدارک را باید بدون هیچ نقصی تهیه کرده و به سفارت دانمارک ارائه دهید. مرحله بعدی پرداخت هزینه برای صدور ویزا است و کل هزینه را باید آنلاین پرداخت کنید. آخرین مرحله دریافت پاسخ از سفارت دانمارک است و اگر جواب ویزای شما مثبت بود به شما ویزای دانمارک داده می شود.

ثبت شرکت در دانمارک و ویزای ثبت شرکت
ثبت شرکت در دانمارک و ویزای ثبت شرکت

برای مهاجرت اقامت ثبت شرکت در دانمارک ویزای تجاری را باید دریافت کنید که در کنار تمام مدارکی که ارائه می شود باید سپرده بانکی بین المللی و حداقل پولی که قرار است سرمایه گذاری کنید را به سفارت دانمارک اعلام کنید.

 مدارکی را که برای اخذ ویزای دانمارک باید ارائه دهید موارد زیر است:

1. تکمیل فرم سفارت دانمارک

2. شناسنامه

3. گذرنامه

4. عکس

5. گواهی اشتغال به کار

6. تمکن مالی

7. سابقه بیمه تأمین اجتماعی

8. گردش حساب

9. سند ملکی

10. بیمه نامه مسافرتی

ثبت شرکت در دانمارک و اخذ اقامت دانمارک

برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت دانمارک مدارک شما در سفارت مورد بررسی قرار می گیرد و زمانی که طول می کشد برای این بررسی 5 ماه است. بعد از بررسی به شما ویزای 1 ساله داده می شود. برای اینکه همسر و فرزندان (زیر 18 سال) خود را به این کشور ببرید باید همراه با مدارک خود مدارک آن ها را هم بدهید تا مورد بررسی قرار بگیرد.
فراموش نکنید اگر که ازدواج کرده اید باید سند ازدوج خود را به سفارت دانمارک ببرید. بعد از تأیید شما می توانید 1 سال فعالیت تجاری در کشور دانمارک داشته باشید. یک نکته بسیار مهم برای مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک این موضوع است که در طول این 1 سال باید شرکت شما عملکرد مثبتی داشته باشد و سودآور باشد و همچنین این موضوع را در نظر بگیرید که این ویزا موقت است و ویزای دائم شما نیست. اگر شرکت شما در 3 سال عملکرد مثبت داشت و مالیات را پرداخت کردید و طبق قوانین عمل کردید به شما اقامت دائم داده می شود.

ثبت شرکت در دانمارک و قوانین آن

کشور دانمارک هم مانند بقیه کشورهای اروپایی دارای قوانین مربوط به خود است که باید برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت دانمارک از این قوانین اطلاع داشته باشید. قوانین و شرایط ثبت شرکت در کشور دانمارک برای افرادی که دنبال کسب و کار دائم هستند با افرادی که به طور موقت می خواهند در این کشور کار کنند متفاوت است. اگر شخصی بخواهد به طور موقت در این کشور کار کند باید 2 قانون را بداند. اول باید کار تجاری خودش را در سازمان ثبت کسب و کار فعالان خارجی ثبت کرده و همچنین باید قوانین این کشور را در ارتباط با امنیت و مسائل پزشکی رعایت کند.

ثبت شرکت در دانمارک و قوانین آن
ثبت شرکت در دانمارک و قوانین آن

طبق قوانین کشور دانمارک مالیات بر درآمد شرکت و مالیات بر ارزش افزوده باید حتماً  پرداخت شود. در واقع اخذ اقامت شما به پرداخت مالیات به موقع بستگی دارد.

ثبت شرکت در دانمارک و مالیات آن

لازمه اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت دانمارک پرداخت مالیات این کشور است. هر کسی نسبت به شغل و کاری که دارد باید مالیات پرداخت کند. هر چقدر میزان درآمد افراد زیادتر باشد برخی از مالیات ها بیشتر می شود. بسیار مهم است که مالیات را پرداخت کنید زیرا برای اخذ اقامت دائم کشور دانمارک طبق قوانین باید در طول فعالیت شرکت مالیات پرداخت شود.

 انواع مالیات در کشور دانمارک وجود دارد که موارد زیر است:

انواع مالیات کشور دانمارک
انواع مالیات کشور دانمارک

1. مالیات بر درآمد شرکت

نوعی مالیات در کشور دانمارک وجود دارد که به مالیات بر درآمد شرکت معروف است. مالیات بر درآمد شرکت در کشور دانمارک 22 درصد است. این مالیات نسبت به فعالیت شرکت تغییر می کند. شرکت هایی که در ارتباط با صنعت نفت و گاز هستند باید 25 درصد مالیات پرداخت کنند. کم ترین میزان مالیات بر درآمد شرکت 22 درصد است و بیشترین میزان این مالیات برای شرکت 50 درصد است.

2. مالیات بر درآمد

مالیات بردرآمد یکی از اصلی ترین نوع مالیات در دانمارک است. از وقتی که شخصی  در دانمارک مشغول به کار می شود باید مالیات بردرآمد را پرداخت کند. اگر شخص خودش کارفرما باشد باید مالیات را به صورت شخصی به دولت بپردازد. مالیات بر درآمد در کشور دانمارک 55.40 درصد است که هرچقدر فرد درآمد بیشتری داشته باشد باید مالیات بیشتری بپردازد. کم ترین مالیات بردرآمد 55.40 درصد است و بیشترین نرخ این مالیات 65.90 درصد است.

3. مالیات بر ارزش افزوده

 نوع دیگر مالیات بر ارزش افزوده است که  بر فروش کالاها و خدمات اعمال می شود. نرخ استاندارد این مالیات 25 درصد است. برخی از خدمات معاف از مالیات بر ارزش افزوده هستند.

ثبت شرکت در دانمارک و وکیل ثبت شرکت

برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در دانمارک شما نیاز دارید که سرمایه داشته باشید اما داشتن این سرمایه به تنهایی برای شما اقامت از طریق ثبت شرکت را رقم نمی زند. اگر کوچک ترین خطایی در رابطه با کارهای مربوط به مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک انجام دهید امکان دارد که درخواست شما رد شود و مورد تأیید کشور دانمارک قرار نگیرد.
پس صلاح است که شما برای اخذ اقامت خود وکیلی اختیار کنید که در تمام مراحل، شما را راهنمایی و یاری کند و تمام مدارک و شرایط و قوانین این کشور را بداند و شرکت شما را به ثبت برساند. وکلای موسسه ما با 18 سال تجربه در امور مهاجرتی و مجوز از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی می توانند شما هموطنان عزیز را به هدفتان که ثبت شرکت در کشور دانمارک است برسانند. همچنین زمانی که شما وکیل اختیار می کنید می توانید به صورت غیر حضوری شرکت خود را ثبت کنید یعنی وکیل تمام امور را برایتان انجام می دهد.

مراحل ثبت شرکت در دانمارک

برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در دانمارک باید مراحلی را شما طی  کنید. شما باید از طریق ویزا به این کشور سفر کرده و کارهای مربوط به ثبت را انجام دهید. در اولین مرحله برای ثبت شرکت در دانمارک باید نوع شرکت یا ساختار تجاری را مشخص کنید. بعد از آن که ساختار تجاری خود را انتخاب کردید باید نام شرکت را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این مرحله مهم است و این نام نباید تکراری باشد.

بعد از انتخاب نام شرکت باید طرح تجاری یا بیزنس پلن خود را ارائه دهید. این مرحله بسیار مهم است زیرا ارائه طرح تجاری (بیزنس پلن) رابطه مستقیمی با ثبت شرکت شما دارد. بعد از انجام مراحل قبل باید اساسنامه را تنظیم کنید و در اساسنامه باید نام شرکت، هدف از تأسیس شرکت، محل دفتر، نام همه سهام داران، نام مدیر عامل، مقدار سرمایه گفته شود.

حساب بانکی را افتتاح کنید و سرمایه اولیه شرکت را به این حساب واریز کنید و نامه ای از بانک برای دفتر اسناد رسمی مربوطه ارائه دهید. وقتی در مرجع تجارت شرکت را ثبت کردید باید در اداره گمرگ و امور مالیاتی و سازمان امور مالیاتی شرکت را ثبت کنید و شرکت هایی که برای اهداف مالیات افزوده خود می خواهند ثبت نام کنند باید یک ثبت نام جدا داشته باشند. با توجه به نوع شرکت وتجارت باید مجوز دریافت کنید. برای کارهای شرکت باید کارمند استخدام کنید.

مراحل ثبت شرکت در دانمارک
مراحل ثبت شرکت در دانمارک

ثبت شرکت در دانمارک و طرح تجاری (بیزنس پلن)

یکی از مهم ترین موضوعی که مرتبط با مهاجرت اقامت ثبت شرکت در دانمارک می باشد ارائه طرح تجاری یا همان بیزنس پلن است. ارائه یک بیزنس پلن عالی می تواند اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت شما را رقم بزند. این طرح باید برای کشور دانمارک سود داشته باشد و کمکی برای رشد اقتصادی باشد.
دولت باید طرح تجاری را قبول کند و تأیید کند. بهتر است برای ارائه طرح تجاری مناسب از افرادی که در این  موضوع  مهارت کافی دارند مشورت و راهنمایی بگیرید. هر چقدر طرح تجاری شما بهتر باشد باعث سودآوری شرکت شما می شود و اگر شرکت شما به سود برسد در اقتصاد کشور دانمارک هم تأثیر دارد و باعث رشد اقتصادی می شود.

مواردی که باید در بیزنس پلن ارائه دهید:

1. دیدگاه کلی ازشغل سرمایه گذار

2. توضیح در ارتباط با خدماتی که می خواهید ارائه دهید.

3. محصولات و مدلی که در بازار آنها را ارائه می دهید.

4. توضیح در ارتباط با سرمایه گذار مانند مهارت ها و مدارک تحصیلی و..

5. استراتژی فردی مانند برنامه بازاریابی و سیاست قیمت گذاری

6. ارائه سرمایه اولیه و تأمین اعتبار اضافی و سود کافی

 7. تمام مدارک و اسناد مرتبط با ثبت شرکت و همچنین تأییدیه کتبی حمایت مالی و مجوزها و توصیه نامه ها باید ضمیمه شود

ثبت شرکت در دانمارک و مدارک آن

تمام کشورها برای این که شما بتوانید در آن کشور شرکتی را به ثبت برسانید نیاز دارند که شما مدارکی که در ارتباط با هویت شماست و برای ثبت شرکت نیاز است را از شما در خواست کنند.

مدارکی که برای مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک لازم است موارد زیر است:

1. کارت شناسایی

2. گذرنامه

3. طرح تجاری

4. مدارک تحصیلی

5. مدارک سابقه کاری

6. اساسنامه شرکت

7. افتتاح حساب بانکی

8. نشانی دفتر شرکت

9. اثبات تمکن مالی

10. گواهی عدم سوء پیشینه

11. گواهی سلامت

12. کپی از تمام اسناد و مدارک

 ثبت شرکت در دانمارک و هزینه آن

 هزینه های مختلفی برای ثبت شرکت و زندگی در کشور دانمارک وجود دارد که برای مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک بهتر است که از این هزینه ها اطلاع داشته باشید. هزینه هر فرد بستگی به مدل زندگی و شهر و محله ای که در آن زندگی می کند متفاوت است.

ثبت شرکت در دانمارک و هزینه آن
ثبت شرکت در دانمارک و هزینه آن

هزینه ثبت شرکت

شرکت با مسئولیت محدود حداقل سرمایه 80 هزار کرون است.

شرکت سهامی نیاز به 500 هزار کرون دارد.

هزینه خوراک

شیر 1 لیتر 1.24 یورو

قرص نان 2.49 یورو

فیله مرغ 8.51 یورو

بطری آب ا لیتری 1.27 یورو

هزینه غذا و رستوران

غذا در رستوران معمولی 16.8 یورو

سه وعده غذا در رستوران معمولی 88.66 یورو

هزینه حمل و نقل

یک بلیط یک طرفه  3.23 یورو

بلیط 30 روزه 58.48 یورو

تاکسی 2.02 یورو

بنزین 1 لیتر 1.44 یورو

هزینه اجاره ملک

  اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر  925 یورو

 اجاره آپارتمان 1 خوابه در اطراف شهر  670 یورو

خرید ملک در مرکز شهر هر متر مربع 4900 یورو

خرید ملک در خارج از شهر هر متر مربع 3350 یورو

مزایای ثبت شرکت در دانمارک

ثبت شرکت در دانمارک در کنار سودآوری برای شما دارای مزایا بسیاری است.

 مزایا ثبت شرکت در کشور دانمارک موارد زیر است:

1. مالکیت صد در صدی (بدون نیاز به شریک)

2. دسترسی به تمام نقاط اتحادیه اروپا

3.  پس از 3 سال می توانید اقامت دائم کسب کنید

4. پس از 5 سال می توانید پاسپورت این کشور را اخذ نمایید

5. افتتاح حساب بانکی شرکتی و شخصی

6. امکان اخذ آسان ویزا برای تمام نقاط دنیا

7. استفاده از برند اروپایی

8. قوانین تجاری و گمرگی آزاد در داخل اتحادیه اروپا

9. سفر به تمام کشورهای عضو شنگن

10. روند ثبت نمودن شرکت سریع و به صرفه است

11.ثبت آنلاین در این کشور

12. نیازی به سند محضری نمی باشد

13. نرخ مالیات نسبتاً کم است

14. برخی از اسناد و مدارک را می توانید انگلیسی به ثبت برسانید

15.امکان تقسیم و توزیع سود سهام به صورت موقت

ثبت شرکت دانمارک و اقتصاد آن

یکی ازمهم ترین موضوعی که باید برای مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک بررسی شود اقتصاد این کشور است زیرا برای ثبت شرکت باید از اقتصاد آن کشور اطلاع داشته باشید تا بدانید  که کشور دانمارک اقتصاد قوی دارد که برای کسب و کار شما مناسب باشد وشرکت شما را به سود برساند. کشور دانمارک در سال های اخیر از نظر اقتصادی پیشرفت داشته است. حدود 80 درصد از درآمد کشور دانمارک از صادرات محصولات کارخانه ای این کشور می باشد. یکی از بزرگترین شرکای کشور دانمارک آلمان می باشد و شرکای دیگر این کشور سوئد، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، نروژ، هلند است. کشور دانمارک از نظر منابع طبیعی اصلا کشور غنی نمی باشد و باید نفت تولید کند و صادر کند.

همچنین از صادرات این کشور می توان به محصولات لبنیاتی اشاره کرد. از صادرات مهم این کشور نفت خام، گاز، آهن، مواد شیمیایی، پارچه و پوشاک، الکترونیک، کشتی سازی، ماشین آلات صنعتی، دارو، ماهی، لبنی و گوشت، پوست سمور و روباه، توربیت بادی، اسباب بازی، تجهیزات پزشکی است. صادرات این کشور به میزان 91.49 میلیارد دلار در سال 2009 بوده است. کشور دانمارک به تجارت آزادانه تمایل داشته است. حدود یک پنجم نیروی کار کشور دانمارک در بخش صنایع تولیدی است. روزانه در کشور دانمارک 342 هزار بشکه نفت تولید می شود و 320 هزار بشکه صادر می کند و برای مصارف داخلی 164 هزار بشکه نفت در روز وارد می کند.

ثبت شرکت دانمارک و اقتصاد آن
ثبت شرکت دانمارک و اقتصاد آن

تولید ناخالصی داخلی کشور دانمارک در بخش کشاورزی 4.6 درصد،   بخش صنعت 19.1 درصد، بخش خدمات 76.4 درصد در سال 2011 بوده است.

کالاهایی که کشور دانمارک وارد می کند ماشین آلات، مواد خام و نیمه فرآوری شده برای صنعت، مواد شیمیایی، دانها و مواد غذایی و کالاهای مصرفی است. واردات این کشور به مبلغ 84.84 میلیارد در سال 2009 بوده است. یک نکته جالب در ارتباط با کشور دانمارک این موضوع است که با اینکه این کشور عضو اتحادیه اروپا است ولی واحد پول این کشور یورو نیست.

ثبت شرکت در دانمارک و شاخص های اقتصادی تأثیرگذار

خیلی مهم است که برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور دانمارک شاخص های اقتصادی این کشور را بررسی کنید زیرا در کسب و کار شما تأثیر به سزایی دارند و شما می توانید با بررسی این شاخص ها متوجه رشد اقتصادی و بازار کار این کشور شوید.

 از مهم ترین شاخص های اقتصادی تأثیر گذار می توان موارد زیر را نام برد:

1. نرخ  سرانه تولید ناخالصی داخلی

2. نرخ بیکاری

3. نرخ تورم

4 . نرخ مالیات

1. نرخ سرانه تولید ناخالصی داخلی

 سرانه تولید ناخالصی داخلی رابطه مستقیمی با رشد اقتصادی داشته و از مهم ترین شاخص های تأثیرگذار است. یعنی هر چقدر سرانه تولید ناخالصی داخلی کشور دانمارک بالاتر باشد رشد اقتصادی این کشور بیشتر می شود و هر چه اقتصاد یک کشور پیشرفت کند شرکت شما در آن کشور سود دهی بیشتری دارد. تولید ناخالصی داخلی کشور دانمارک  352.99 میلیارد دلار در سال 2014 بوده است.

تولید ناخالصی داخلی کشور دانمارک
تولید ناخالصی داخلی کشور دانمارک

2. نرخ بیکاری در دانمارک

نرخ بیکاری یکی دیگر از شاخص های تأثیر گذار است و باید سرمایه گذار به آن توجه داشته باشد زیرا نشان از بازار کار آن کشور است. نرخ بیکاری در کشور دانمارک 4.4 درصد است. نرخ بیکاری در این کشور پایین است پس برای ثبت شرکت مناسب است.

نرخ بیکاری در دانمارک
نرخ بیکاری در دانمارک

3. نرخ تورم در دانمارک

برای مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک باید این نرخ را در نظر بگیرید زیرا نشان دهنده هزینه و درآمد این کشور است. نرخ تورم می تواند رو قیمت محصولات شرکت شما بسیار تأثیر گذارد. نرخ تورم در کشور دانمارک زیر 3 درصد است که بسیار عالی است.

نرخ تورم در دانمارک
نرخ تورم در دانمارک

4. نرخ مالیات در دانمارک

نرخ مالیات یعنی به میزان درآمدی که دارید، طبق قوانین کشور دانمارک باید مالیاتی را به کشور پرداخت کنید که بستگی به کسب و کار شما دارد. نرخ مالیات در کشور دانمارک بالا است. هر چقدر درآمد شما در کشور دانمارک بیشتر باشد مالیات بر درآمد شرکت بیشتر می شود.

 نرخ مالیات در دانمارک
نرخ مالیات در دانمارک

ثبت شرکت در دانمارک و مشکلات آن

مشکلات مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک علاوه بر مزایا بسیاری که دارد دارای مشکلاتی هم است که باید از آن برای ثبت شرکت آگاه باشید. در این قسمت به این مشکلات می پردازیم.

یکی از مشکلات این کشور مالیات بالا است که از بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتراست. البته این کشور در کنار این مالیات زیاد  کیفیت زندگی و رفاه را بالا برده است و بهترین خدمات را به شهروندان خود می دهد.

یکی دیگر از مشکلاتی که برای بسیاری از افراد سخت است فصل سرما این کشور است. فصل سرما در این کشور زود شروع می شود و میزان سرما بسیار زیاد است که برای برخی افراد تحمل سرما خیلی سخت است و این یک مشکل جدی برای آنان به حساب می آید.
زبان از دیگر معایب کشور دانمارک است. زبان کشور دانمارکی سخت است و برای اینکه شما بتوانید در این کشور زندگی، کار و خرید و هر چیز دیگری نیاز به یادگیری این زبان دارید.

سخن پایانی ثبت شرکت در دانمارک  

مهاجرت اقامت ثبت شرکت دانمارک را مورد بررسی قرار داده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که کشور دانمارک اقتصادی رو به پیشرفت دارد و همچنین شرایط و قوانین  که دارد برای مهاجرت اقامت ثبت شرکت بسیار عالی است. ما تلاش کرده ایم در این مقاله اطلاعات مهمی در اختیار شما قرار دهیم تا شما با آگاهی کافی برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت دانمارک اقدام نمایید. بهتر است شما از افرادی که تخصص در این راه دارند مشورت و راهنمایی بگیرید و کارشناسان و مشاوران با تجربه ما در” موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان” با داشتن آگاهی کامل از قوانین، شرایط، مدارک و مالیات هرآنچه لازم است برای ثبت شرکت ارائه دهید در خدمت شما هموطنان عزیز می باشند و هم چنین می توانید ازمشاوره رایگان تلفنی ما استفاده کنید و نظرات و پیشنهادهای خود را می توانید در پایین این مقاله بیان کنید.

سوالات متداول در زمینه ثبت شرکت در دانمارک

✳️ انواع مالیات در کشور دانمارک کدامند؟

مالیات بر درآمد، مالیات بر درآمد شرکت، مالیات بر ارزش افزوده

✳️ انواع شرکت ها در دانمارک کدامند؟

شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت خصوصی، شرکت عمومی، شرکت شعبه

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
ثبت شرکت در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت ترکیه جز پر طرفدارترین ویزاهای ترکیه می باشد. در این مطلب می خواهیم شرایط ثبت شرکت ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال

مهاجرت اقامت ثبت شرکت پرتغال را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم  و مدارک، قوانین، هز...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

نظرات کاربران
Call Now Button