ثبت شرکت در اسلوونی(Slovenia)

ثبت شرکت در اسلوونی راهی برای کسب اقامت کشور اسلوونی است.در این متن سعی بر این داریم که شرایط ثبت شرکت در اسلوونی را برای شما به صورت مختصر توضیح دهیم.

ثبت شرکت در اسلوونی راه های مختلف ثبت شرکت در کشور اسلوونی

برای ثبت شرکت در اسلوونی شما باید سالانه مالیات پرداخت نمایید.با توجه به شرایطی که برای سرمایه گذار و یا نوع ثبت شرکت متفاوت می باشد، پرداخت مالیات نیز بسته به این حالات متفاوت می شود.

ثبت شرکت در اسلوونی – انتخاب موسس به عنوان  مدیرعامل شرکت کشور اسلوونی

برای اخذ اقامت کاری کشور اسلوونی ، پس از ثبت شرکت متقاضی می تواند خود را مدیر عامل شرکت معرفی نماید.پس از ثبت شرکت و مشخص شدن مدیرعامل به سه روش می توانید برای ثبت شرکت درخواست دهید:

1.یکی از شهروندان کشور اسلوونی را به عنوان پرسنل شرکت استخدام نموده و طبق قوانین کشور اسلوونی به مدت 6 ماه حقوق وی را پرداخت نمایند.

2.دومین راه برای اینکه متقاضی بتواند اخذ اقامت کاری کشور اسلوونی را داشته باشد، خرید ملک یا ماشین و یا موارد دیگر برای شرکت است.این سرمایه گذاری برای شرکت است و مبلغی در حدود 50 هزار یورو نیاز دارد.

3.راه حل سوم، فروش داشتن شرکت است.برای مثال نیاز است شرکت تاسیس شده توسط متقاضی ماهانه مبلغی در حدود 10 هزار یورو فروش داشته باشد.بعد از گذشت 6 ماه و فروش حداقلی 60 هزار یورو، متقاضی می تواند درخواست اقامت از طریق ویزای کاری کشور اسلوونی نماید.

ثبت شرکت در اسلوونی – شروع فعالیت به صورت رسمی در اروپا و کشور اسلوونی

هنگامی که یکی از راه های ذکر شده را برای شرکت خود انجام دهید، دولت اسلوونی این اجازه را به شما می دهد تا به صورت رسمی فعالیت شرکت خود را در اتحادیه اروپا شروع نمایید.در این بخش به شما اقامت از طریق ویزای کاری کشور اسلوونی و همچنین جواز کسب داده می شود.

پس از شروع فعالیت شما به صورت رسمی در اتحادیه اروپا، این امکان به شما داده می شود تا بتوانید از سیستم مالی اروپا نیز استفاده نموده و از سمت بانک های اروپایی وام های مورد نیاز را اخذ نمایید.

ثبت شرکت در اسلوونی – مالیات شرکت در کشور اسلوونی

در کشور اسلوونی، پس از راه اندازی شرکت نیاز است تا به صورت سالانه هر شرکت مالیاتی را به دولت اسلوونی پرداخت نماید.برای بیمه و همچنین مالیات هر شرکت سالانه مبلغی را در حدود4.800 یورو برای سازمان مالیاتی کشور اسلوونی واریز نماید.

ثبت شرکت در اسلوونی – مدت زمان اخذ پاسپورت کشور اسلوونی

در کشور اسلوونی، برای متقاضیانی که اقدام به ثبت شرکت در کشور اسلوونی می نمایند در ابتدا یک اقامت یک ساله و بعد از آن دو بار و هر بار به مدت 2 سال اقامت داده می شود.پس از گذشت 5 سال فرد متقاضی می تواند برای اقامت دائم و یا پاسپورت کشور اسلوونی تقاضا دهد.

ثبت شرکت در اسلوونی

ثبت شرکت در اسلوونی

ثبت شرکت در اسلوونی – دریافت بلو کارت اروپا توسط مدیرعامل شرکت در کشور اسلوونی

برای اقدامی که از ابتدا به فرد متقاضی بلو کارت داده شود، شرایط متفاوتی وجود دارد.برای متقاضی این روش نیاز است تا در ابتدای کار مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی را ارائه دهد.در این روش فرد متقاضی می تواند در شرکتی که خودش تاسیس نموده است، به عنوان پرسنل کار نمایند.

در این نوع اقدام فرد متقاضی خودش را در شرکتی که خودش تاسیس کرده به عنوان یک فرد متخصص استخدام می نماید.حقوق یک فرد متخصص در کشور اسلوونی در حدود ماهی 2.700 یورو است که مقداری از این حقوق بابت مالیات و .. کسر می گردد.پس نیاز است تا فرد متقاضی سالانه در حدود 14 هزیر یورو برای مالیات حقوق و … به دولت اسلوونی پرداخت نماید.

تفاوت این روش با مورد قبل در این است که فرد متقاضی نیاز است تا تحصیلات دانشگاهی داشته باشد و به عنوان نیروی متخصص جذب کشور اسلوونی شود.در این حالت در همان ابتدای کار فرد می تواند برای بلو کارت اتحادیه اروپا تقاضا دهد.

در این مقاله راهکارهایی که برای اخذ اقامت کاری کشور اسلوونی است را به صورت مختصر توضیح دادیم.در صورتی که تمایل دارید تا در خصوص تحصیل در اسلوونی نیز اطلاعات کسب نمایید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور اسلوونی ” را مطالعه نمایید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در اسلوونی تحصیل در اسلوونی

تحصیل در اسلوونی شرایط اخذ بورسیه تحصیلی اسلوونی و همچنین هزینه های تحصیل در اسلوونی و پذی...

تحصیل در رشته پرستاری اسلوونی تحصیل در رشته پرستاری اسلوونی

جهت تحصیل در کشور اسلوونی و همچنین تحصیل در اسلوونی لازم است دعوت نامه ای از طرف دانشگاه ار...

بازار کار مهندسی برق در اسلوونی بازار کار مهندسی برق در اسلوونی

بازار کار مهندسی برق در کشور اسلوونی  جایگاه مهندس برق در کشور اسلوونی از جمله افکار فارغ ا...

نظرات کاربران
شهرام نفر

باسلامدر روش اقامت اسلووني از طريق ثبت شركت،ازنوع دريافت بلوكارت آيا مدارك كارشناسي خاصي پذيرفته ميشوند يا از بابت هيچ فرقي بين مدارك كارشناسي دانشگاهها نيست؟؟مدت زمان اين پروسه چقدراست؟هزينه ثبت شركت ودستمزدكاري واخذوكيل چه مبلغي؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای نفر ،در پروسه های ثبت شرکت مدارک تحصیلی فرد خیلی تاثیر گذار نیست و بیشتر بجث تمکن مالی متقاضی و بیزینس پلن شرکتی که قصد تاسیس دارید ، مطرح می باشد. زمان انجام این کار بعد از تکمیل مدارک حدود 1 سال الی 18 ماه می باشد که به علت طولانی بودن این پروسه دفتر ترجیح می دهد برای ثبت شرکت در اسلواکی اقدام کند.هزینه های وکیل بستگی به مدارک و خدمات ما دارد که طی جلسه با وکیل اعلام می شود. درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید همه روزه ساعت ۱۰ الی ۶ با شماره ۲۲۲۲۶۷۷۷ تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button