تعیین وقت سفارت مالزی

کشور مالزی یکی از کشور هایی است که هر ساله افراد زیادی به آن سفر می کنند . برای ورود به کشور مالزی ویزای مالزی لازم است  و برای تهیه ویزای مالزی متقاضی باید اقدام به تعیین وقت سفارت مالزی نماید . در این مقاله به بررسی تعیین وقت سفارت مالزی خواهیم پرداخت . کشور مالزی دارای مکان ها و آثار تاریخی و طبیعی و مناظر طبیعی بسیاری برای گردشگری می باشد . علاوه بر گردشگری افراد زیادی بری تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، ازدواج و … به کشور مالزی مهاجرت می کنند .

در مقاله ” تحصیل در مالزی” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مالزی اطلاعات کسب کنید .

تعیین وقت سفارت مالزی –  دریافت ویزای کشور مالزی

برای مهاجرت و یا دریافت اقامت در مالزی اولین  کار دریافت ویزای کشور مالزی است . کشور مالزی دارای انواع مختلفی ویزا می باشد  که شرایط دریافت برای هر کدام و مدت زمان اقامت در کشور مالزی با هر نوع از ویزا های این کشور برای هر شخص متفاوت است . جهت گردشگری و بازدید در کشور مالزی شما باید ویزای توریستی کشور مالزی را تهیه نمایید . برای دریافت ویزای کشور مالزی فرد ابتدا باید برای تعیین وقت سفارت مالزی اقدام نماید . جهت تعیین وقت سفارت مالزی فرد باید به صورت حضوری به سفارت کشور مالزی مراجعه کند . پس از حضور در سفارت مالزی فرد باید اقدام به تعیین وقت سفارت مالزی نماید و یک نوبت دریافت کند . پس از دریافت نوبت فرد باید در تاریخ و ساعتی که به او اعلام شده برای مصاحبه حضوری در سفارت مالزی حاضر شود .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مالزی، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در مالزی” است .

تعیین وقت سفارت مالزی

تعیین وقت سفارت مالزی

درصورتی که فرد در زمان مشخص شده به سفارت مالزی مراجعه نکند نوبت او باطل می شود و باید دوباره برای تعیین وقت سفارت مالزی اقدام نماید و یک نوبت دریافت کند . سپس در تاریخ مشخص شده برای مصاحبه در سفارت مالزی حاضر شود . در مصاحبه از فرد خواسته می شود تا درباره هدف خود از سفر به کشور مالزی توضیح لازم را ارائه دهد پس از پایان مصاحبه فرد باید مدارک لازم را نیز به سفارت مالزی تحویل  دهد . در صورتی که سفارت مالزی فرد را تأیید کند اجازه ورود به کشور مالزی برای فرد صادر خواهد شد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مالزی شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مالزی” بیاندازید.

تعیین وقت سفارت مالزی  – آدرس سفارت کشور مالزی

آدرس سفارت کشور مالزی در ایران برای تعیین وقت سفارت مالزی به شرح زیر است .

آدرس سفارت مالزی : تهران – ولنجک – بین خیابان هجدهم و بیستم – پلاک 46

تلفن های تماس سفارت مالزی: 3 – 22404081

ساعات کاری سفارت مالزی در کشور ایران در روز های یکشنبه تا پنجشنبه  از ساعت 9 تا 12 است .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

وقت سفارت لهستان وقت سفارت لهستان

وقت سفارت لهستان به دلیل این که کشور لهستان یکی از اعضای پیمان نامه شینگن است ، برای ورود به...

نظرات کاربران
Call Now Button