دانشگاه لوکزامبورگ قصد دارد تا یکی از دانشگاه های معتبر اروپایی با یک شخصیت بین المللی، چند زبانه و بین رشته ای باشد، این امر موجب افزایش تقاضا در زمینه تحقیق و تدریس می شود و در کشورش شناخته شده است. 12 سال پس از تأسیس آن، دانشگاه لوکزامبورگ یک دانشگاه تحقیقاتی اروپایی در سطح بین المللی است. همچنین پویایی خاص خود را از دانش آموزان بسیار متعهد و روح پیشگام خود می گیرد.

دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ برای تحقیق و آموزش در سراسر جهان شناخته شده است و زمینه های هدف گذاری شده به عنوان یک مدل ابتکاری برای آموزش عالی معاصر اروپا استفاده می شود. این آغاز بیانیه چشم انداز دانشگاه لوکزامبورگ است و در همان زمان بخشی از استراتژی لوکزامبورگ به عنوان کشور سرمایه گذاری در دانش، تحقیق و نوآوری می باشد. در این دانشگاه به 3 زبان تدریس می شود که این دانشگاه را اروپایی می سازد.

تحصیل گروه پزشکی در لوکزامبورگ
تحصیل گروه پزشکی در لوکزامبورگ

تحصیل در دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ

با توجه به اینکه دانشگاه لوکزامبورگ پذیرش دانشجویان از 115 کشور جهان، کارکنان دانشگاهی از 20 کشور و 78 دانشگاه شریک در سراسر جهان، بین المللی را در اختیار دارد احتمالا یکی از بهترین هاست. علاوه بر این، دانشگاه دارای چندین مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مربی دو یا سه ملیتی است و بخش از نامزدان دکتری خود را به سمت یک دکترای مشترک می برند.

ما در این دانشگاه از سه زبان جهت تدریس، چند برنامه استراتژیک در رابطه با اروپا و همچنین از کارکنان اداری که بسیاری از آنها از مؤسسات اروپایی هستند، استفاده می کنیم.همین عوامل باعث شده است که ما نسبت به سایر دانشگاه ها اروپایی در اولویت قرار بگیریم.

تحصیل گروه پزشکی در لوکزامبورگ – تحقیق در دانشگاه لوکزامبورگ

دانشگاه لوکزامبورگ پژوهش های بنیادی و برنامه های کاربردی ممکن را به ارمغان می آورد. این حمایت از نوآوری اقتصادی و اجتماعی در لوکزامبورگ صورت می گیرد، جایی که شرایط مناسب برای ایجاد راه مبتنی بر دانش وجود دارد. تعاملات زیر به انتقال دائمی دانش به اقتصاد و جامعه کمک می کند.

  • یک نیروی کار بسیار حرفه ای
  • دسترسی به سرمایه
  • دسترسی به شبکه ای از مؤسسات تحقیقاتی دولتی و خصوصی

تحقیق در دانشگاه لوکزامبورگ
تحقیق در دانشگاه لوکزامبورگ

تحصیل گروه پزشکی در لوکزامبورگ – نوآوری در دانشگاه لوکزامبورگ

دانشگاه لوکزامبورگ موتور نظام ملی دانش و نوآوری است. این دانشگاه دارای 6172 دانش آموز و حدود 1602 کارمند از سراسر جهان می باشد. 78 دانشگاه در سراسر جهان به دانشگاه در جهت نوآوری و بین المللی شدن کمک می کنند آنها بین المللی شدن را به عنوان مقدماتی برای شناخته شدن بهترین دانشگاه ها می دانند.
تمام دانشجویان کارشناسی باید حداقل یک ترم در خارج از کشور تحصیل کنند همچنین بخشی از پیشنهادات جهت مدرک لیسانس و فوق لیسانس بین المللی در این دانشگاه صورت می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button