تحصیل کارشناسی در ایرلند

دو نوع مدرک کارشناسی در ایرلند به دانشجویان توسط موسسات فنی و دانشگاه های ایرلند ارائه می گردد که عبارتند از : مدرک کارشناسی در ایرلند به صورت معمولی و مدرک کارشناسی در ایرلند به صورت افتخاری . پذیرش برای مقطع لیسانس در ایرلند افتخاری ممکن است دشوارتر و رقابتی می باشد و البته ممکن است دارای دوره های کارآموزی متفاوت از برنامه تحصیلی کارشناسی معمولی می باشد . در این مقاله قصد داریم درباره تحصیل کارشناسی در ایرلند توضیح دهیم .

مقطع پیش دانشگاهی به منظور آماده سازی دانشجویان آینده با دانش عملی لازم برای رشته تحصیلی انتخابی آنها و کمک به آنها برای آشنایی با زندگی دانشجویی و دانشگاه ها طراحی شده است. دوره های پیش دانشگاهی دانشجویان بین المللی را قادر می سازد تا شانس خود را برای رسیدن به شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی افزایش دهند. دانشجویان در این دوره ها آموزش فشرده مکالمه زبان انگلیسی، آمادگی برای مهارت های تحصیلی، و همچنین مبانی رشته دانشگاهی مورد نظر خود را به منظور تضمین انتظارات دانشگاهی از یک دانشجوی مقطع کارشناسی دریافت میکنند.

تحصیل کارشناسی در ایرلند  – رشته های مقطع کارشناسی در ایرلند

رشته های مقطع کارشناسی در ایرلند در تعدادی از زمینه های مختلف در شهرهای دوبلین، گالوی، لیمریک یا میونوت، ارائه می گردد. دوره های کارشناسی ۳ تا ۴ ساله در رشته های تجارت بین الملل، روزنامه نگاری، حقوق، هنرهای زیبا، هتلداری، مهندسی سازه، سیاست، آموزش، مهندسی کامپیوتر و زبان های خارجی و بسیاری دیگر ارائه می شود. دوره های تحصیلی در دانشگاه های ایرلند به صورت تمام وقت و نیمه وقت می باشد و در سطح بالایی از دقت و کیفیت آموزشی ارائه می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایرلند می توانید مقاله ” تحصیل در ایرلند ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل کارشناسی در ایرلند  – شرط زبان انگلیسی جهت تحصیل کارشناسی در ایرلند

شرط زبان انگلیسی جهت تحصیل کارشناسی در ایرلند به این صورت است که نمره ترکیبی آیلتس 6 تا 6.5 با حداقل نمره 6 در هر مهارت می باشد .

تحصیل کارشناسی در ایرلند  – هزینه تحصیل کارشناسی در ایرلند

هزینه تحصیل کارشناسی در ایرلند به این شکل است که دانشجویان باید بعد از ثبت نام  هزینه های تحصیل استاندارد را پرداخت کنند که ممکن است بسته به نوع موسسه آموزشی متفاوت باشد اما در دانشگاه های دولتی تقریبا 2000 یورو هزینه دارد . هزینه تحصیل توسط اداره آموزش عالی (HEA) برای شهروندان ایرلند و اتحادیه اروپا که برای بار اول وارد دانشگاه می شوند، پرداخت می شود که این دانشجویان معمولا حداقل 3 سال از 5 سال قبل از ورود به دانشگاه را در اتحادیه اروپا گذرانده اند، مگر اینکه آنها به یکی از دسته های زیر تعلق داشته باشند:

  1. دانشجویانی یک دوره ترمی یکساله را تکرار می کنند.
  2. دانشجویانی که در دوره دوم مقطع کارشناسی تحصیل می کنند.

دانشجویانی که قبلا مدرک سطح 6 یا سطح 7 را اخذ نموده اند و در حال پیشرفت در سطح 8 در یک رشته تحصیلی دیگر هستند، برای تحصیل رایگان (هزینه تحصیلی) واجد شرایط نیستند.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت ایرلند مقاله ” اقامت در ایرلند” را مطالعه بفرمایید .

هزینه های تحصیل به میزان قابل توجهی بسته به دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت می باشد . هزینه های تحصیلی ثابت باقی نمی ماند، بنابراین مهم است که هزینه های مربوط به دانشگاه (ها) مورد نظر خود را بررسی کنید.

تحصیل کارشناسی در ایرلند

تحصیل کارشناسی در ایرلند

هزینه تحصیل برای سال 2018- 2017 برای دانشجویان مقطع کارشناسی، غیر اتحادیه اروپا در موسسات آموزش عالی به شرح زیر است:

رشته های پزشکی45 هزار تا 54 هزار یورو
مهندسی9950 تا 23500 یورو
علوم و فناوری9750 تا 22 هزار یورو
هنر و علوم انسانی9750 تا 20 هزار یورو
بازرگانی9750 تا 18 هزار یورو

 

یکی از روش های مهاجرت به ایرلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ایرلند” اطلاعات کسب کنید .

تحصیل کارشناسی در ایرلند  – کمک هزینه تحصیل لیسانس در ایرلند

اگر شما طبق طرح بورسیه تحصیلی عالی واجد شرایط دریافت کمک هزینه تحصیل لیسانس در ایرلند به شکل کمک هزینه تحصیلی دانشجویی باشید، بخشی از هزینه تحصیل را پرداخت نمی کنید. مبلغ 3000 یورو برای پرداخت هزینه های خدمات دانشجویی غیر بورسیه مانند هزینه شرکت در آزمون، بهره مندی از خدمات دانشجویی و ثبت نام در باشگاه ها و جوامع دانشجویی پرداخت می شود.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی در رومانی تحصیل کارشناسی در رومانی

کشور رومانی با پایتخت شهر بخارست در جنوبی شرقی قاره اروپا واقع شده است. رومانی از شرق با کشو...

تحصیل کارشناسی در بلژیک تحصیل کارشناسی در بلژیک

کشور بلژیک در غرب اروپا واقع شده است و با کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و لوکزامبورگ همسایه م...

تحصیل کارشناسی در بلغارستان تحصیل کارشناسی در بلغارستان

تحصیل کارشناسی در بلغارستان کشور بلغارستان ، یک کشور کوچک و در عین حال دلربا در شبه جزیره ب...

نظرات کاربران
Call Now Button