کشور نیوزلند دارای دانشگاه های معتبری در سراسر جهان است و هر ساله دانشجویان فراوانی برای تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند اقدام می کنند.

یکی از روش های مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به نیوزلند” اطلاعات کسب کنید.

طول دوره تحصیلی کارشناسی ارشد در نیوزلند

داوطلبانی که می خواهند برای تحصیل کارشناسی ارشد به کشور نیوزلند مهاجرت کنند باید دارای مدرک کارشناسی باشند. طول دوره کارشناسی ارشد در نیوزلند برای رشته هایی که دوره کارشناسی آن ها 4 ساله است 1 سال و برای رشته هایی که دوره های کارشناسی آن ها 3 ساله است 2 سال می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت نیوزلند مقاله ” اقامت در نیوزلند” را مطالعه بفرمایید.

تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند
تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند

تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند – هزینه تحصیل در نیوزلند

دانشجویان مقطع فوق لیسانس در صورتی که معدل لیسانس آن ها بالای 17 باشد و مقاله های معتبر و … هم داشته باشند می توانند برای دریافت بورسیه های تحصیلی نیوزلند اقدام نمایند. دریافت بورسیه تحصیلی کمک فراوانی به کاهش هزینه های دانشجو در کشور نیوزلند دارد .

هزینه تحصیل در نیوزلند در هر سال بین 10000 تا 18000 دلار می شود. همچنین هزینه زندگی دانشجویی در کشور نیوزلند برای دانشجویان خارجی بین 600 تا 800 دلار به صورت ماهیانه می باشد.
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در نیوزلند می توانند با انجام کار های پاره وقت و دانشجویی به مدت 20 ساعت در هفته و دریافت حقوق 15 دلار بابت هر ساعت کار هزینه ها تحصیل و زندگی خود را در کشور نیوزلند تامین نمایند.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ

روش های متعددی جهت مهاجرت به نروژ وجود دارد و یکی از این روش ها ، اقدام برای ادامه تحصیل در ا...

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان کشور گرجستان ، یک کشور مستقل در منطقه قفقاز می باشد که در بی...

تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان با کیفیت بالا و خدمات عالی یکی از معدود کشورهایی می باشد که هر...

نظرات کاربران
Call Now Button