تحصیل کارشناسی ارشد در برزیل

همان طور که می دانید که بهترین راه های مهاجرت به برزیل ، تحصیل در برزیل می باشد . حال قصد داریم در این مقاله به تحصیل کارشناسی ارشد در برزیل بپردازیم . تحصیل کارشناسی ارشد در دانشگاه های برزیل ۲ سال طول می کشد . زبان تدریس در این مقطع به زبان انگلیسی یا پرتغالی می باشد به طوری که ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل جهت اخذ پذیرش در این مقطع الزامی می باشد . متقاضیانی که مدرک زبان ندارند می توانند با شرکت در دوره های آموزشی زبان در موسسات در کمترین زمان و به صورت تضمینی مدرک زبان خود را دریافت کنند.

برای اقامت و تابعیت در برزیل روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در برزیل” را مطالعه فرمایید .

برای تقویت زبان پرتغالی دانشجویان در دانشگاه ها، کلاس های آموزشی زبان پرتعالی برگزار می شود . دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد می بایست علاوه بر شرکت در کلاس های درسی یک پروژه تحقیقاتی نیز ارائه می دهند .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در برزیل” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در برزیل توضیح دادیم .

تحصیل کارشناسی ارشد در برزیل

تحصیل کارشناسی ارشد در برزیل

کشور برزیل تنها کشوری در دنیا می باشد که برای کلیه رشته های مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان خود بورسیه تحصیلی می دهد که دانشجویانی که موفق به اخذ بورسیه تحصیلی برزیل می شوند و در ماه حدود ۴۵۰ تا ۷۰۰ دلار حقوق دریافت می کنند که این مبلغ هزینه های مربوط به تحصیل و زندگی دانشجو را به راحتی پوشش می دهد . اخذ بورسیه تحصیلی برزیل می تواند به شخص در جهت مهاجرت به برزیل نیز کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به برزیل شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به برزیل” بیاندازید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ

روش های متعددی جهت مهاجرت به نروژ وجود دارد و یکی از این روش ها ، اقدام برای ادامه تحصیل در ا...

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان کشور گرجستان ، یک کشور مستقل در منطقه قفقاز می باشد که در بی...

تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان با کیفیت بالا و خدمات عالی یکی از معدود کشورهایی می باشد که هر...

نظرات کاربران
Call Now Button