تحصیل پزشکی در لهستان و شرایط پذیرش در دانشگاه های پزشکی لهستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. هزینه های پایین تحصیل پزشکی در لهستان در کنار اعتبار بالای دانشگاه ها و مدراک دانشگاهی لهستان در سراسر دنیا، این کشور را به یکی از مراکز مورد علاقه متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی اروپا تبدیل کرده است. به این ترتیب هر ساله دانشجویان بسیاری متقاضی دریافت پذیرش تحصیلی لهستان هستند.
موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان نمایندگی مستقیم برخی از دانشگاه های پزشکی لهستان را دارد و بدون مدرک زبان و آزمون ورودی برای پذیرش دانشجویان اقدام می کند. در ادامه به طور کامل در مورد شرایط پذیرش از دانشگاه های پزشکی لهستان گفتیم حتما با ما همراه باشید.

بررسی شرایط تحصیل پزشکی در لهستان

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

چرا تحصیل پزشکی در لهستان

تحصیل پزشکی در خارج از کشور در میان فرصت های آموزشی در سراسر اروپا جز پر متقاضی ترین و با کیفیت ترین فرصت ها می باشد. دانشگاه های لهستان شهرت زیادی داشته و دانشجویان زیادی از سراسر دنیا برای پذیرش در این دانشگاه ها اقدام می کنند.

تعداد بسیار زیادی از دانشجویان بین المللی تصمیم به تحصیل پزشکی در لهستان به زبان انگلیسی می گیرند. در این برنامه های تحصیلی برای آموزش پزشکی از روش های آمریکایی استفاده می شود.
پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های پزشکی لهستان می توان در این کشور مشغول به کار شد. همچنین می توان در کشورهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده آموزش های تخصصی را دنبال کرد.

در لهستان پزشکی عمومی 6 ساله، دندان پزشکی 5 ساله، داروسازی 5 ساله و پرستاری 3 ساله به اتمام می رسد. بسیاری از دانشجویان از ایالات متحده، کانادا، نروژ، سوئد، عربستان سعودی، ترکیه، چین و هند برای تحصیل در لهستان مهاجرت می کنند. برنامه های پزشکی دانشگاه های لهستان مطابق با استانداردهای آموزش لهستان، اتحادیه اروپا و وزارت آموزش ایالات متحده آمریکا است.

تحصیل پزشکی در لهستان

پادکست راهنمای تحصیل پزشکی در لهستان

خلاصه راهنمای تحصیل پزشکی در لهستان را در این پادکست می توانید بشنوید:

شرایط تحصیل پزشکی در لهستان

برای ورود به برنامه های 6 ساله MD معمولا نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان است. تسلط بر موضوعاتی مانند زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی برای پذیرش مهم است.

در برخی دانشگاه های پزشکی متقاضیان باید در آزمون ورودی قبول شوند. در برخی دانشگاه ها در صورت گذاراندن آزمون های زیر و کسب نمرات قابل قبول از آزمون ورودی معاف خواهید بود.

شرایط تحصیل پزشکی در لهستان

برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور و ورود به دانشگاه های پزشکی لهستان 2 حالت وجود دارد. در برخی دانشگاه ها باید در دوره پریمدیکال پذیرش دریافت کرد. اما برخی دیگر پذیرش مستقیم داشته و می توان مستقیما در رشته های پزشکی، دندان پزشکی ، پرستاری و دیگر رشته های حوزه درمان شرکت کرد.
برخی از دانشگاه های لهستان برنامه پزشکی 4 ساله ارائه می دهند. این مورد مناسب دانشجویان ایرانی نیست. زیرا باید مدرک کارشناسی پزشکی داشته باشید.

لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در لهستان

  • Medical University of Warsaw
  • Medical University Silesia
  • Wroclaw Medical University
  • Jagiellonian University
  • University of Medical Lodz

برای اطلاع از دانشگاه های مورد تایید سایر کشورها مقاله لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت را مطالعه فرمایید.

شرایط آزمون ورودی برای تحصیل پزشکی در لهستان

برخی از دانشگاه های پزشکی لهستان برای پذیرش دانشجویان بین المللی آزمون های ورودی به صورت آنلاین ترتیب داده اند. گروهی از دانشگاه ها آزمون را به صورت شفاهی برگزار کرده و برخی آزمون کتبی ارائه می دهند.
این آزمون ها معمولا در زمینه زیست شناسی و شیمی هستند. ممکن است، از مباحث فیزیک، ریاضی و یا تست هوش سوالاتی مطرح شود.
اخیرا بسیاری از آزمون های ورودی به صورت تصویری و شفاهی برگزار می شوند. بسیاری از دانشگاه های پزشکی لهستان مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت هستند.

مشاوره و تماس
021-72207

مراحل پذیرش در دانشگاه های پزشکی لهستان

دانشجویانی که در دوره های پزشکی لهستان پذیرفته می شوند، باید مراحل زیر را طی کنند.

  1. فرم درخواست آنلاین را به همراه اطلاعات دقیق ارسال کنند.
  2. تمامی اسناد و مدارک مهم را همراه فرم ضمیمه کرده و ارسال کنند.
  3. دعوت نامه تحصیلی را از دانشگاه دریافت کنند.
  4. برای دریافت ویزای دانشجویی با مدارک لازم اقدام کنند.

مزایای تحصیل پزشکی در لهستان

پذیرش در دانشگاه های لهستان به ویژه در رشته های پزشکی می تواند مزایای زیادی برای دانشجو به همراه داشته باشد.
به عنوان مثال با پذیرش در دانشگاه پزشکی گدانسک و دریافت مدرک از این دانشگاه می توان به راحتی و بدون معادل سازی مدرک در ایالات متحده آمریکا کار کرد. در ادامه به برخی دیگر از مزایای تحصیل پزشکی در لهستان اشاره می کنیم.

  • قرار داشتن در فهرست جهانی کالج های پزشکی
  • ورود به برخی دانشگاه ها بدون نیاز به آزمون ورودی است.
  • دانشجویان با کیفیت بالای سیستم آموزش در دانشگاه های برتر تحصیل می کنند.
  • هزینه دوره های پزشکی در لهستان بسیار مناسب است.
  • امکان کارآموزی 1 ساله با کیفیت عالی در بیمارستان های دولتی و خصوصی وجود دارد.
  • تمامی کالج های پزشکی لهستان برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی دارند.
  • دانشگاه های پزشکی لهستان به دلیل وجود کادر مجرب در زمینه پزشکی بسیار محبوب هستند.
  • مدرک پزشکی لهستان در سطح جهانی مطرح بوده و جز مدرک های درجه یک محسوب می شود.
  • لهستان به دانشجویان پس از دریافت مدرک مجوز کار با کارت آبی را ارائه می دهد. دانشجویان می توانند در این کشور کار پیدا کرده و اقامت داشته باشند.
  • تمامی دانشگاه های پزشکی لهستان توسط نهادهای بین المللی مانند WHO و NMC به رسمیت شناخته شده و تایید شده اند.
پذیرش تحصیلی در لهستان

شهریه تحصیل پزشکی در لهستان

یکی از دلایلی که دانشجویان بین المللی لهستان را برای تحصیل پزشکی در لهستان انتخاب می کنند، هزینه تحصیل است. برنامه های تحصیلی پزشکی در آمریکا و بریتانیا بسیار گران است.
در این کشورها با کیفیت ترین دوره ها و بهترین اساتید و برنامه های تحصیلی وجود دارد. اما بسیاری از دانشجویان توانایی پرداخت شهریه این دانشگاه ها را ندارند.

اما لهستان با وجود داشتن موسسات پزشکی مشهور شهریه کمتری دریافت می کند. این مورد یک مزیت مهم برای دانشجویان بین المللی محسوب می شود. در جدول زیر می توانید شهریه سالانه و هزینه خوابگاه برخی دانشگاه های پزشکی لهستان را مشاهده کنید.

نام دانشگاهشهریه سالانه (برحسب دلار آمریکا)هزینه سالانه خوابگاه (بر حسب دلار آمریکا)
آکادمی پزشکی ورشو13100 دلار3000 دلار
دانشگاه Warmia and Mazury12800 دلار3000 دلار
دانشگاه پزشکی گدانسک11600 دلار3000 دلار
دانشگاه پزشکی پوزنان11700 دلار2500 دلار
کالج پزشکی دانشگاه جاگیلونین16000 دلار2600 دلار
دانشگاه پزشکی لودز12800 دلار3500 دلار
دانشگاه پزشکی لوبلین12800 دلار2000 دلار
دانشگاه سیلسیا7200 دلار2700 دلار
دانشگاه وروتسلاو12800 دلار2000 دلار
دانشگاه نیکولاس کوپرنیک12800 دلار2000 دلار

چگونه می توان در آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی لهستان شرکت کرد؟

آزمون های ورودی دانشگاه های پزشکی لهستان در کل خاورمیانه و حوزه خلیج فارس تنها در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان برگزار می شود. تمامی تجهیزات لازم برای برگزاری آزمون در موسسه وجود دارد.

کارشناسان مربوطه دانشجویان را از قبل برای آزمون آماده می کنند و در مورد نحوه برگزاری آزمون اطلاعات لازم را ارائه می دهند. هماهنگی های لازم انجام شده و پلتفرم برای شرکت در آزمون مهیا می شود. بهتر است برای شرکت در آزمون حداقل نیم ساعت یا 40 دقیقه قبل از آزمون در موسسه حضور داشته باشند.

شرط تسلط بر زبان انگلیسی برای تحصیل پزشکی در لهستان

برای ورود به دانشگاه های پزشکی لهستان 2 روش پذیرش وجود دارد. برخی دانشگاه ها برای پذیرش نیاز به گذراندن دوره پریمدیکال دارند.
گذراندن این دوره بدون مدرک زبان امکان پذیر است. اما در دانشگاه هایی که پذیرش مستقیم انجام می شود، دانشجو باید مدارک زبان خود را ارائه دهد. مدرک زبان مورد قبول برای تحصیل پزشکی در لهستان حداقل نمره زبان B2 است. اگر در آزمون آیلتس شرکت کرده اید، باید حداقل نمره 6.5 را کسب کنید.

مشاوران موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان در این مورد شما را راهنمایی می کنند. کارشناسان مجرب ما در برخی دانشگاه ها بدون مدرک زبان انگلیسی پذیرش را برای دانشجویان دریافت می کنند. موسسه آتیه آفرینان ایراینان نمایندگی مستقیم برخی از این دانشگاه ها را داشته و بدون مدرک زبان برای پذیرش شما اقدام می کند.

نکات مهم تحصیل پزشکی در لهستان

امکان تحصیل به زبان انگلیسی در کدام دانشگاه های لهستان وجود دارد؟

دانشجویان بین المللی برای تحصیل پزشکی در لهستان می توانند، برنامه تحصیلی را به زبان انگلیسی بگذرانند. بیش از 11 دانشکده پزشکی برنامه های خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان موقعیت های زیادی دارد.

در لیست زیر می توانید دانشگاه های برتر پزشکی لهستان که به زبان انگلیسی برنامه های خود را ارائه می دهند، مشاهده کنید.

  • دانشگاه پزشکی ورشو
  • دانشگاه پزشکی لوبلین با همکاری دانشگاه پزشکی ونژو در چین
  • دانشگاه پزشکی پومرانیا
  • دانشگاه پزشکی گدانسک
  • دانشگاه علوم پزشکی پوزنان
  • دانشگاه پزشکی بیالیستوک
  • کالج پزشکی دانشگاه جاگیلونین
  • دانشگاه پزشکی وروتسلاو
  • دانشکده پزشکی دانشگاه وارمیا و ماسوریا
  • دانشگاه آندژ فریچ مودروسکی کراکوف

تحصیل پزشکی در لهستان با آتیه آفرینان

تحصیل پزشکی در لهستان هم به صورت پذیرش مستقیم امکان پذیر بوده و هم از طریق آزمون ورودی. موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان نمایندگی مستقیم برخی از دانشگاه های پزشکی لهستان را دارد و بدون مدرک زبان و آزمون ورودی برای پذیرش دانشجویان اقدام می کند. آتیه آفرینان از این دانشگاه ها هر ساله سهمیه دریافت می کند.

برخی از دانشگاه های پزشکی لهستان آزمون ورودی شفاهی داشته و برخی دانشگاه ها از آزمون کتبی استفاده می کنند. برگزار کننده این آزمون ها در کل حوزه خلیج فارس و خاورمیانه موسسه آتیه آفرینان ایرانیان می باشد. این آزمون ها داخل موسسه برگزار می شود. 

دانشگاه های پزشکی لهستان

برای تحصیل پزشکی در لهستان باید با دانشگاه های پزشکی این کشور آشنا شده و بر اساس شرایط پذیرش دانشگاه و شرایط خود درخواست پذیرش برای دانشگاه مورد نظر ارسال کنید. در ادامه برترین دانشگاه های پزشکی لهستان را برای شما معرفی می کنیم.

دانشگاه پزشکی جاگیلونین

کالج پزشکی دانشگاه جاگیلونین اولین دانشکده پزشکی لهستان است. این دانشگاه همچنین یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در اروپای مرکزی محسوب می شود.
دانشگاه جاگیلونین توسط پادشاه کازیمیر سوم بزرگ تاسیس شد. این دانشگاه دارای یک دانشکده پزشکی به زبان انگلیسی است، که در سال 1994 تاسیس شد.

این دانشگاه دو نوع مدرک تحصیلی پزشکی ارائه می دهد. یک دوره پذیرش در مقطع کارشناسی بوده و دوره دیگر برنامه تحصیلات تکمیلی است. این دوره مخصوص افرادی است، که دارای مدرک کارشناسی پزشکی هستند.
اساتید این دانشگاه هم محلی بوده و هم اساتید مهمان از ایالات متحده آمریکا، آلمان و کانادا هستند. برنامه های درسی در این دانشگاه بر اساس استاندارد اتحادیه اروپا و هیئت پزشکی کالیفرنیا طراحی شده است.

دانشجویان می توانند پس از اتمام تحصیل پزشکی در لهستان در این دانشگاه برای انتخاب رشته بالینی خود از موسسات آمریکایی زیر پذیرش دریافت کنند.

  • UC San Diego
  • UCLA
  • University of Rochester
  • Case Western Reserve University

دانشگاه پزشکی ورشو

این دانشگاه در سال 1809 تاسیس شد. یکی از معتبرترین دانشکده های پزشکی کشور لهستان محسوب می شود. دومین دانشکده پزشکی این دانشگاه در سال 1993 برای ارائه خدمات به دانشجویان داخلی و خارجی افتتاح شد. در این دانشگاه مدرک پزشکی 6 ساله صادر می شود. این برنامه تحصیلی با دوره پریمدیکال شروع می شود.

دروس توسط اساتید از روش هایی مانند سخنرانی، کلاس های عملی و سمینار تدریس می شود. ارزیابی از طریق امتحانات کتبی و شفاهی صورت می گیرد. آموزش بالینی در چندین بیمارستان وابسته و با امکانات آموزشی برگزار می شود. دانشگاه پزشکی ورشو مدرک پزشکی معتبر بین المللی اعطا می کند.

دانشگاه پزشکی گدانسک

دانشگاه پزشکی گدانسک بزرگترین موسسه پزشکی در لهستان است. این دانشگاه در سال 1945 تاسیس شد. یکی از برترین دانشگاه های پزشکی کشور محسوب می شود. دانشکده پزشکی این دانشگاه برنامه 6 ساله برای کارشناسی ارشد ارائه می دهد. این برنامه تحصیلی از سال 2002 به زبان انگلیسی تدریس می شود. به دلیل ماهیت رقابتی برای پذیرش هر سال فقط 171 دانشجو پذیرش دریافت می کنند.

آموزش علمی در مرکز بالینی دانشگاه برگزار می شود. این مرکز به تازگی با تجهیز مراکز پزشکی آزمایشگاهی و داروهای تهاجمی ارتقا پیدا کرده است. برخی از دوره ها در بیمارستان های گدانسک نیز برگزار می شود. این دانشگاه توسط تیم کنفرانس روسای دانشگاه های پزشکی و کمیته اعتبار بخشی دولتی به رسمیت شناخته شده است.

دانشکده پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه پزشکی پومرانیا

دانشگاه پزشکی پومرانیا یک موسسه آموزشی مستقر در شچسین لهستان است. این دانشکده پزشکی در سال 1948 تاسیس شد. بیش از 4000 دانشجو در رشته های علوم بهداشتی در این دانشگاه تحصیل می کنند.
در دانشکده های پزشکی و دندان پزشکی این دانشگاه 2 نوع برنامه تحصیلی وجود دارد. یک برنامه 6 ساله بوده و دروس به صورت ترکیبی از انگلیسی و آلمانی ارائه می‌شوند. این برنامه تنها برای 30 متقاضی با ملیت آلمانی ظرفیت دارد.

اما برنامه دیگر مناسب تمام ملیت ها است. این برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه شده و 12 ترم ادامه دارد. در مجموع باید 5710 ساعت سخنرانی و کلاس های عملی گذرانده شود. در پایان تحصیل انتظار می رود، پزشک بر حوزه های مختلف مبانی پزشکی، مطالعات پیش بالینی، علوم رفتاری، علوم بالینی و مبانی قانونی و سازمانی پزشکی تسلط پیدا کرده باشد.

دانشگاه پزشکی وروتسووا

برای تحصیل پزشکی در لهستان دانشگاه یک موسسه آموزشی دولتی بوده و از برترین دانشگاه های لهستان محسوب می شود. در سال 1950 تاسیس شد. این دانشگاه در وروکلساو واقع شده است. به دلیل آموزش پزشکی غنی  به عنوان محل آموزش بهداشت و درمان کشور به حساب می آید.

از اولین بخش های این دانشگاه دانشکده پزشکی آن است. برنامه های پزشکی در این دانشگاه به زبان انگلیسی و به صورت تمام وقت یا پاره وقت ارائه می شود. دوره پزشکی همانند بسیاری از دانشگاه های لهستان به دو دوره پریمدیکال و دوره پزشکی تقسیم می شود. 3 سال اول آموزش نظریه های اساسی تدریس شده و از طریق سخنرانی، سمینار و کلاس های آزمایشگاهی ارائه می شود.

سال چهارم و پنجم به آموزش بالینی اختصاص دارد. برنامه تمام وقت پزشکی در این دانشگاه 273 متقاضی می پذیرد. در حالی که دوره پاره وقت فقط 105 ظرفیت دارد و شرایط پذیرش آن سخت تر است.

دانشکده پزشکی دانشگاه لوبلین

این دانشگاه در سال 1944 تاسیس شد. اما در سال 1950 به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 2001 دانشکده پزشکی این دانشگاه برنامه های خود را به زبان انگلیسی ارائه داد.
در این دانشگاه 6 نوع برنامه آموزش پزشکی وجود دارد. این برنامه ها عبارتند از: آمریکایی، آسیایی، اروپایی، خاورمیانه ای، بین المللی و درجه دو تمامی این برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

دانشکده پزشکی و برنامه های آن توسط وزارت آموزش و پرورش ایالت نیویورک، هیئت پزشکی کالیفرنیا و کمیته ملی آموزش و اعتبار پزشکی خارجی ایالات متحده به رسمیت شناخته شده است. همچنین این دانشکده توسط شورای پزشکی هند و تایلند نیز مورد تایید قرار گرفته است. به همین دلیل فارغ التحصیلان آن مجاز به کار در این مقاصد هستند.

بهترین دانشگاه های لهستان

دانشگاه پزشکی پوزنان

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان یکی از برجسته ترین دانشکده های پزشکی در غرب لهستان است. در این دانشگاه 2 برنامه تحصیلی پزشکی ارائه داده می شود. یک برنامه 6 ساله بوده و مربوط به دوره کارشناسی است و برنامه دیگر 4 ساله می باشد.

برنامه تحصیلی 6 ساله در سال اول با دروس علوم پایه آغاز می شود. در سال دوم دروسی مانند فیزیولوژیِ، میکروبیولوژی و علوم رفتاری تدریس می شود. در سال سوم دروس مربوط به بیماری ها و داروسازی است.

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه پزشکی سیلسیا

دانشگاه پزشکی سیلسیا در سال 1948 تاسیس شد. یک موسسه آموزشی عمومی محسوب می شود، که در کاتوویتس لهستان مستقر است. این دانشگاه پس از دریافت مجوز وزارت آموزش ایالات متحده در سال 1996 برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی را راه اندازی کرد.

دانشکده پزشکی 2 نوع برنامه ارائه می دهد. یک برنامه بین المللی و دیگری اروپایی است. هر دو برنامه 6 ساله به پایان می رسند. هر ترم شامل 15 هفته می شود.

دانشگاه پزشکی بیالیستوک

این دانشگاه در کاخ زیبای بیاستیوک واقع شده است. در سال 1950 تاسیس شد. بخش شاخص آن دانشکده پزشکی است، که برنامه های تحصیلی 6 ساله ارائه می دهد.

سال اول تحصیل پزشکی در لهستان مربوط به موضوعات بیوفیزیک، شیمی، آناتومی و کمک های اولیه است. سال دوم به رشته های جامع تری مانند پاتوفیزیولوژیِ، میکروبیولوژِی و انگل شناسی پرداخته می شود. در سال سوم دانشجویان می توانند در مبانی جراحی، اخلاق پزشکی و طب داخلی شرکت کنند.

سال 4 تا 6 مربوط به سخنرانی ها و دوره ها است. دوره های این 3 سال در زمینه های بالینی پزشکی، خانواده، اطفال، زنان و زایمان و بسیاری دروس انتخابی دیگر تمرکز دارد.

سخن پایانی

تحصیل پزشکی در لهستان و شرایط پذیرش در دانشگاه های پزشکی لهستان در این مطلب مورد بررسی دقیق قرار گرفت. اطلاعات کاملی در مورد نحوه پذیرش دانشگاه ها، ارائه مدرک زبان، شرکت در آزمون ورودی دانشگاه ها و هزینه تحصیل در این کشور ارائه شد.
اگر قصد تحصیل در رشته های پزشکی مانند، پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی، پرستاری یا فیزیوتراپی را دارید، می توانید برای پذیرش در دانشگاه های لهستان از طریق موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان اقدام کنید.

سوالات متداول

آیا تحصیل پزشکی به صورت مستقیم و بدون آزمون امکانپذیر هست؟

بله، تحصیل پزشکی در لهستان هم به صورت پذیرش مستقیم امکان پذیر بوده و هم از طریق آزمون ورودی. موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان نمایندگی مستقیم برخی از دانشگاه های پزشکی لهستان را دارد و بدون مدرک زبان و آزمون ورودی برای پذیرش دانشجویان اقدام می کند.

برای ورود به برنامه های MD چه چیزهایی نیازه؟

برای ورود به برنامه های 6 ساله MD معمولا نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان است. تسلط بر موضوعاتی مانند زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی برای پذیرش مهم است.

مراحل پذیرش از دانشگاه های پزشکی لهستان چگونه است؟

1.فرم درخواست آنلاین را به همراه اطلاعات دقیق ارسال کنند.
2.تمامی اسناد و مدارک مهم را همراه فرم ضمیمه کرده و ارسال کنند.
3.دعوت نامه تحصیلی را از دانشگاه دریافت کنند.
4.برای دریافت ویزای دانشجویی با مدارک لازم اقدام کنند.

5/5 - (4 امتیاز)
مقالات مشابه
انواع کالج های کشور لهستان انواع کالج های کشور لهستان

توسعه و پیشرفت کشور لهستان در زمینه آموزشی باعث شده تا هر ساله افراد بسیاری متقاضی تحصیل د...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لهستان تحصیل در رشته فیزیوتراپی لهستان

تحصیل در رشته فیزیوتراپی لهستان و شاغل شدن در این زمینه دارای شرایط خاصی برای متقاضیان بین ...

تحصیل داروسازی در لهستان تحصیل داروسازی در لهستان

کشور لهستان از هر لحاظ برای ادامه تحصیل، مناسب و ایده آل می باشد زیرا عواملی مانند هزینه ها...

نظرات کاربران
Call Now Button