یکی از راه های مهاجرت به ارمنستان، تحصیل در ارمنستان می باشد که به دلیل نزدیک بودن این کشور به ایران مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است.
کشور ارمنستان توانسته با اختصاص بودجه قابل توجه پیشرفت های چشمگیری در سطح خود داشته باشد و دانشگاه هایی با امکانات ویژه ایجاد کند. در این مقاله قصد داریم به موضوع تحصیل در مدارس کشور ارمنستان بپردازیم.

همچنین این مقاله توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است، هرگونه سوال درباره مهاجرت به ارمنستان و سایر کشورهای دیگر داشتید با موسسه آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

تحصیل در مدارس کشور ارمنستان
تحصیل در مدارس کشور ارمنستان

شرایط تحصیل در مدارس بین المللی کشور ارمنستان

برای افرادی که قصد تحصیل در یک مدارس ابتدایی یا دبیرستانی بین‌المللی دارند، ارمنستان چند گزینه جالب را ارائه می‌دهد. برخی از مدارس در کشور ارمنستان ممکن است برنامه درسی آمریکایی یا بریتانیایی را با برنامه های زبان انگلیسی دنبال کنند، در حالی که دیگران تحت نظام آموزش فرانسه قرار می گیرند.
همچنین زبان آلمانی، اسپانیایی و ژاپنی را می توان در میان زبان های آموزش در مدارس و دانشگاه های ارمنستان پیدا کرد ولی اکثر موسسات در ارمنستان از زبان ارمنی به عنوان زبان اصلی استفاده می کنند.

مدارس بین‌ المللی در کشور ارمنستان اغلب دارای جمعیتی بزرگ است. به طور کلی مدارس در ارمنستان به دانشجویان بین‌المللی پذیرش می دهند و از یک برنامه درسی در آمریکا، انگلستان، فرانسه، کانادا، استرالیا یا نیوزلند پیروی می کنند.
به طور کلی با استفاده از استانداردهای بین ‌المللی، انتقال بین کشور ارمنستان به کشورهای دیگر آسان تر می ‌شود. لازم به ذکر است که مدارس ارمنستان اغلب مدارک اضافی مانند مدرک لیسانس بین ‌المللی ارائه می دهند.

تحصیل در مدارس بین المللی کشور ارمنستان از بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی آسان تر و به صرفه تر است و مدرک تحصیلی آن در تمام دنیا پذیرفته شده می باشد.
و مدارس بین المللی می توانند راه حل مناسبی برای یک دانشجوی مهاجر باشند. ممکن است برخی از مردم محلی نیز در کلاس ها باشند ولی مدارس برای دانشجویان بین المللی طراحی شده اند.

تحصیل در مدارس بین المللی کشور ارمنستان
تحصیل در مدارس بین المللی کشور ارمنستان

هزینه تحصیل در مدارس کشور ارمنستان

هزینه تحصیل در مدارس کشور ارمنستان نیز بسیار مناسب خواهد بود . هزینه تحصیل در دوره ابتدایی 200000 درام بابت یک سال تحصیلی دریافت می شود و برای دوره های راهنمایی و دبیرستان نیز هزینه 300000 درام مورد نیاز خواهد بود.

هر حالت هزینه 130000 درام برای سرویس کودکان در نظر گرفته می شود که رقم بسیار مناسبی می باشد. بدین ترتیب هزینه تحصیل کودک در ارمنستان در حدود 1100 دلار در بالاترین حالت است.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به ارمنستان مهاجرت به ارمنستان

مهاجرت به ارمنستان و روش های مختلف اقامت در ارمنستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. در...

تحصیل پرستاری در ارمنستان تحصیل پرستاری در ارمنستان

کشور ارمنستان کشوری است که بیشترین دانشگاه ها و مراکز آموزش های عالی را دارد و بهترین انتخا...

تحصیل در ارمنستان تحصیل در ارمنستان

تحصیل در ارمنستان به علت نزدیکی که به کشور ایران دارد مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرف...

نظرات کاربران
پوریا

سلام برای سال یازدهم چقدر هزینه داره و چطوری باید اقدام کرد

آتیه آفرینان

با سلام باید رزومتون چک شه. با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاورامون راهنماییتون کنن.

hadis

سلام خسته نباشین تحصیل در مقطع دبیرستان در ارمنستان به طور تقریبی چقدر سالیانه هذینه دارد؟

آتیه آفرینان

با سلام. حدودا سالیانه ۳۰۰۰۰۰ درام میباشد.

حسن محمدی عمارت

جهت ادامه تحصیل در ارمنستان

سحر

سلام تحصیل در مقطع ابتدایی برای ۶ با خوابگاه چقدر میشه؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز قصد اقدام برای چه رشته ای را دارید؟

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button