تحصیل در مدارس صربستان

کشور صربستان یکی از کشورهایی است که شرایط مناسبی از نظر تحصیل برای دانش آموزان و البته دانشجویان دارد . از این رو افراد زیادی هستند که علاقه مند به مهاجرت به صربستان از طریق تحصیل هستند . خانواده هایی که با فرزندان خود در سن مدرسه به صربستان مهاجرت می کنند نیز نگرانی نسبت به تحصیل در مدارس صربستان برای فرزندان خود دارند . برای این دسته از دانش آموزان مدارس بین المللی نیز از پایه ابتدایی تا مقاطع بالاتر در نظر گرفته شده است . حتی تحصیل در مدارس صربستان می تواند شانس پذیرفته شدن در دانشگاه های برتر اروپا را نیز بیشتر کند . آموزش برای کودکان صربستان رایگان است و در دسترس عموم است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به صربستان شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به صربستان ” بیاندازید.

تحصیل در مدارس صربستان آموزش پیش دبستانی در صربستان

مهد کودک ها در صربستان از 6 ماهگی تا 6 سالگی برای کودکان آموزش در نظر گرفته اند . کودکانی که به سن 6 سالگی می رسند می توانند در برنامه های آمادگی برای دبستان شرکت نمایند . این آموزش ها نیز رایگان می باشند و بعد از گذراندن این دوره می بایست در مدارس این کشور ثبت نام نمایند .

تحصیل در مدارس صربستان تحصیل ابتدایی در صربستان

برای تحصیل در مدارس صربستان در مقطع ابتدایی باید به سن 7 سال رسیده باشند آموزش ابتدایی در دو دوره ارائه می شود . طول این دوره نیز هشت سال است . دوره اول چهار کلاس اول را شامل می شود . موضوعات کلی این دوره توسط یک معلم آموزش داده می شود ولی درس های زبان های خارجه و هنر توسط معلم مربوط به این موضوعات تدریس می شود. دوره دوم نیز شامل کلاس های پنجم تا هشتم می شود. در این دوره هر موضوع درسی توسط معلم مربوط به همان موضوع تدریس می شود.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در صربستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در صربستان ” است .

تحصیل در مدارس صربستان

تحصیل در مدارس صربستان

تحصیل در مدارس صربستان تحصیل متوسطه در صربستان

تحصیل در مدارس صربستان برای مقطع بعد یعنی متوسطه نیز در سن 14 سالگی برای دانش آموزان آموزش های لازم را ترتیب داده است . برنامه آموزشی در 4 سال ارائه می شود و در صورت تمایل برای شرکت در برنامه های آموزش فنی حرفه ای دو تا چهار سال می توانند آموزش های لازم را ببینند . مدارس شامل مدارس هنری ، ورزشی ، حرفه ای ، مختلط و بزرگسالان و معلولین است .

تحصیل در مدارس صربستان مدارس بین المللی برای تحصیل در صربستان

همانطور که در بالا نیز گفتیم مدارس بین المللی برای فرزندان افرادی که به صربستان مهاجرت می نمایند وجود دارد این مدارس عبارتند از:

  • مدرسه بین المللی بلگراد
  • مدرسه بین المللی بریتانیا
  • مدرسه بین المللی پریما : این مدرسه در سه مقطع آماده آموزش به فرزندان شما می باشد و به عنوان مرکز آموزش بین المللی ارزیابی کمبریج معتبر شناخته شده است .
  • مدرسه بین المللی چارتول : در این مدرسه بین المللی برنامه بر اساس برنامه ملی انگلیس خواهد بود این مدرسه توسط کمبریج و توسط وزارت آموزش ، علوم و توسعه فناوری صربستان به عنوان یک مدرسه بین المللی و معتبر شناخته شده است.
  • Ruđer Boškovic : این مدرسه دانش آموزان را ترغیب می نماید تا به افرادی فرهیخته و اصولی و متبحر در جامعه تبدیل شوند و نقش مفیدی در جامعه داشته باشند.
  • Brook Hill International: این مدرسه به تخلیه تخیل کودکان علاوه بر تحصیل معتقد است و ترویج کنجکاوی فرزندان شما و راهنمایی در جهت پیشرفت آنها در برنامه های آموزشی آنها قرار دارد.
  • École Française de Belgrade : مهد کودک DS بلگراد برای کلیه کودکان تیزهوش بین سنین 2.5 تا 5 سال آزاد است. هر کودکی برای آمدن به مهد کودک باید احساس راحتی و خوشحالی کند. فقط در این صورت قادر خواهد بود برای دستیابی به زبان و سایر اهداف آموزشی فعالیت کند.
  • Deutsche Schule Belgrad
  • Milena Pavlović Barilli

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در صربستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در صربستان توضیح دادیم .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در صربستان تحصیل پزشکی در صربستان

کشور صربستان در جنوب اروپا واقع شده است و از جمله کشورهایی می باشد که با وجود امکانات مناسب ...

مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری در حال رشد است، به این دلیل که به زودی صربستان عضو ات...

مهاجرت به صربستان مهاجرت به صربستان

کشور صربستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد و پایتخت آن بلگراد است. همان طور که مستحض...

نظرات کاربران
Call Now Button