تحصیل به زبان انگلیسی در ژاپن

امروزه اغلب افراد   خواستار تحصیل در کشورهای مدرن و پیشرفته می باشد.. کشور ژاپن از نظر اقتصادی قدرتمندترین کشور جهان و دارای برترین دانشگاه ها در جهان می باشد.. این کشور بهترین سیستم آموزشی را در جهان دارد و درصد بی سوادی در کشور ژاپن صفر است.. مقاطع تحصیلی در تمام دانشگاه های ژاپن هم به زبان انگلیسی ارائه می شود و هم به زبان ژاپنی.. همان طور که می دانید همانند تمام سایر کشورها در تمام مقاطع زبان محلی نسبت به انگلیسی رایج تر می باشد و به همین دلیل تحصیل به ژاپنی رایج تر می باشد.. این مقاله در رابطه با تحصیل به زبان انگلیسی در ژاپن می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ژاپن می توانید مقاله ” تحصیل در ژاپن ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل به زبان انگلیسی در ژاپن دانشگاه های انگلیسی زبان ژاپن

بعضی از بهترین دانشگاه های کشور ژاپن  که مدارک و رشته های خود را به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند که به شرح زیر می باشد :

  • دانشگاه بین المللی ژاپن (International University of Japan) : دانشگاه بین المللی ژاپن با هدف ارائه تمامی رشته ها به زبان انگلیسی در سال 1982 تاسیس شده است و یکی از دانشگاه های بسیار معتبر دنیا جهت تحصیل به زبان انگلیسی به حساب می آید .معمولا این دانشگاه در ماه سپتامبر شروع به پذیرش دانشجو می کند .

در مقاله ” اقامت در ژاپن ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت ژاپن اطلاعات کسب کنید .

  • دانشگاه کیو ژاپن (Keio University) : دانشگاه کیو ژاپن از سال ۱۸۵۸ تا کنون به عنوان یکی از مراکز بسیار معتبر کار خود را آغاز کرده است. دوره های بازرگانی و مدیریتی این دانشگاه بسیار معتبر هستند و معمولا کسانی که از این دانشگاه مدرک می گیرند در شرکت های بزرگ دنیا پذیرفته می شوند.
  • دانشگاه Hiroshima Jogakuin University : این دانشگاه جهتتحصیل در ژاپن بر عکس دانشگاه قبلی دارای سابقه بسیار زیادی است و قدمت بالایی دارد که در سال ۱۸۸۶ تاسیس شده است ولی تمامی رشته ها و دوره ها با زبان انگلیسی برگزار نمی شوند و تنها برخی از رشته ها این قابلیت را دارند.
تحصیل به زبان انگلیسی در ژاپن

تحصیل به زبان انگلیسی در ژاپن

شما می توانید برای مهاجرت به ژاپن مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به ژاپن ” را مطالعه فرمایید .

  • دانشگاه Musashino University : اگر فردی در رشته های مهندسی و از کشوری که مهندسینش در همه جای دنیا معروف هستند مدرک بگیرد مطمئنا این دانشگاه کمک بسیا بزرگی به وی خواهد بود .
  • دانشگاه Kyushu University : دانشگاه Kyushu University به عنوان یکی از هفت کالج سلطنتی در ژاپن و یک مرکز تحقیقاتی بزرگ می باشد . بیش از ۶۰ رشته به زبان انگلیسی در این دانشگاه برگزار می شوند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشورهای اروپایی می باشد که کماکان تحصیل را به صورت رایگان برای دانشجویان...

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

یکی از مهمترین مزایای تحصیل در کشورهای اروپای شرقی امکان آموزش گسترده به زبان انگلیسی می ب...

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

کشور گرجستان ، یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد که با ارائه فرصت های عالی به دانشجویان در ج...

نظرات کاربران
Call Now Button