یکی از مهمترین مزایای تحصیل در کشورهای اروپای شرقی امکان آموزش گسترده به زبان انگلیسی می باشد . کشور لهستان یک کشور عالی رتبه در اروپای شرقی به پایتخت شهر ورشو است که به دلیل ارائه برنامه های تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های خود در کل آسیا و اروپا شهرت جهانی یافته است . در کشور لهستان فرد انتخاب گسترده ای از دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی با هزینه کم را پیدا خواهد کرد . دانشگاه های کشور لهستان در حدود 400 رشته در مقاطع مختلف را به زبان انگلیسی ارائه می دهند . همچنین دانشجویان با تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان یک کشور عالی و دوستانه را کشف خواهند کرد . مردم محلی در شهرهای کشور لهستان تلاش می کنند با دانشجویان خارجی به هر دو زبان انگلیسی و لهستانی صحبت کنند که این خود در بهبود زبان دانشجو موثر خواهد بود .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لهستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لهستان ” است .

معمولا یکی از شرایط پذیرش دانشگاه های لهستان ، ارائه مدرک زبان انگلیسی است اما جای نگرانی نیست و فرد در لهستان نیز می تواند به آموزش زبان انگلیسی بپردازد .صدها نفر از ارائه دهندگان آموزش عالی کشور لهستان از مدارک تحصیلی و دوره های آموزشی حرفه ای آموزش زبان انگلیسی را در سطح ملی و جهانی حمایت می کنند . اهداف این دوره ها باید به صورتی باشد که با روش های آموزشی بهتر به علاقه بیشتر دانشجو منجر گردد . گاه تکمیل یک دوره زبان انگلیسی در کشور لهستان می تواند دانش فرد را در یک حد کارشناس ارشد زبان انگلیسی افزایش دهد . این برنامه ها می توانند به فرد در جهت تبدیل شدن به یک نویسنده ، سردبیر و سخنران بهتر در زندگی حرفه ای و روزمره کمک نماید .

تقریبا در شهرهای بزرگ لهستان مانند ورشو و کراکف دانشگاه های دولتی و خصوصی خود دارای مراکز آموزش زبان انگلیسی نیز می باشند، همچنین مدارس دولتی و خصوصی نیز وجود دارند که زبان انگلیسی را مطالعه می کنند . یادگیری زبان انگلیسی در کشور لهستان به فرد دانشی جامع و فرصتی بهتر برای پیدا کردن یک دانشگاه خوب در اتحادیه اروپا و فراتر از آن می دهد . داشتن دانش زبان خوب انگلیسی به فرد امکان می دهد تا در اکثر دانشگاه های لهستان تحصیل کند . همچنین می تواند دوره های زبان فرانسه یا آلمانی را انتخاب کند . البته ناگفته نماند که یادگیری زبان لهستانی نیز اقامت فرد در لهستان را لذت بخش تر خواهد کرد . مدرسه زبان بین المللی لهستان توسط یک تیم از مدرسان واجد شرایط ، متعهد و با تجربه اداره می شود . معلمان حرفه ای در آموزش انگلیسی بسیار با تجربه می باشند و آنها برای ارائه درس های جالب و سرگرم کننده زبان بسیار سخت کار می کنند .

در مقاله ” تحصیل در لهستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لهستان اطلاعات کسب کنید .

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان
تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان – برنامه ها و دوره های زبان انگلیسی در کشور لهستان

برنامه ها و دوره های زبان انگلیسی در کشور لهستان عبارتند از :

  • زبان انگلیسی عمومی در لهستان : این دوره ها برای مبتدیانی که هیچ مهارتی در این زبان ندارند مناسب هستند . اساس آموزش این دورها کاربرد زبان انگلیسی در زندگی روزانه می باشد. در این دوره، دانشجویان نوشتن، خواندن، صحبت کردن و ارتباط گرفتن با دیگران را به زبان انگلیسی آموزش می بینند. این برنامه ها رویکردی مدرن و تمرینی در اختیار دانشجویان قرار می دهد که نوید دهنده بهبود سریع تسلط دانشجویان به زبان انگلیسی است .
  • آمادگی جهت شرکت در امتحانات آیلتس :  این دوره جهت آموزش زبان آموزانی که در زبان انگلیسی کمی مهارت دارند برگزار می شود و شامل ادبیات زبان انگلیسی، ارزیابی و آموزش است . این دوره نشان دهنده مهارت زبان آموزان در زبان انگلیسی از جمله صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن می شود. مدرک آیلتس موجب اخذ نمرات بالاتر در سایر امتحانات زبان انگلیسی می گردد .
  •  دوره های شرکتی :  این دوره ها، زبان آموزان را با اصطلاحات خاص شرکت های تجاری جهت اشتغال افراد را آموزش می دهند.
  • زبان انگلیسی مدارس و مهد کودک ها : این دور ها برای آموزش معلمان جهت افزایش تجربه برای تدریس در مدارس و کودکستان ها برگزار می شود.

شما می توانید برای مهاجرت به لهستان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لهستان ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان – هزینه تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های لهستان

کشور لهستان مانند بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، به دانشجویان اتحادیه اروپا کمک هزینه تحصیلی ارزان یا حتی رایگان می دهد . هزینه تحصیل در لهستان در مقایسه با کشورهای دیگر در اتحادیه اروپا بسیار رقابتی می باشد که خدمات مشابهی را ارائه می دهند . برخی از دانشگاه ها هزینه ای در خصوص تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان از دانشجو میگیرند . به عنوان مثال ، دانشگاه ورشو لهستان برای دوره های زبان انگلیسی آن بین ۱۳۰۰ تا ۲۵۰۰ پوند در سال هزینه دریافت می کند

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشورهای اروپایی می باشد که کماکان تحصیل را به صورت رایگان برای دانشجویان...

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

کشور گرجستان ، یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد که با ارائه فرصت های عالی به دانشجویان در ج...

تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان

تحصیل به زبان انگلیسی در صربستان کشور صربستان یکی از کشورهای ایده آل برای تحصیل در اروپای ش...

نظرات کاربران
Call Now Button