کشور اسپانیا یکی از پرطرفدارترین کشورهای جهان می باشد که به دلیل فرهنگ جالب و قدیمی کشور اسپانیا ، تحصیل دکترا در اسپانیا می تواند گزینه مناسبی برای متقاضیان باشد . از مزیت های تحصیل دکترا در اسپانیا می توان به هزینه های کم زندگی و تحصیل آن اشاره کرد که در دانشگاه های اسپانیا هزینه های تحصیل دکترا در اسپانیا برای دانشجویان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا یکسان می باشد . دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل دکترا در اسپانیا را دارند نیازمند یک استاد راهنما هستند. شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت اسپانیا مقاله ” اقامت در اسپانیا ” را مطالعه بفرمایید .

 تحصیل در اسپانیا اکثرا به زبان اسپانیایی می باشد . دانشجویانی که هنوز به زبان اسپانیایی آشنایی ندارند می توانند قبل از شروع مطالعات کارشناسی و کارشناسی ارشد خود در یک دوره آموزشی در اسپانیا شرکت کنند . موسسات اسپانیایی دوره های فراوانی را برای یادگیری زبان اسپانیایی ارائه می دهند از دوره های غیر وابسته یک ماهه تا دوره های آکادمیک کامل که البته شانس اخذ ویزا برای دوره های کوتاه مدت برای ایرانیان بسیار ضعیف می باشد . در حال حاضر تعداد زیادی از برنامه های تحصیل دکترا در اسپانیا به زبان انگلیسی می باشد  نیاز به ارائه مدرک زبان ندارد ، اما به عنوان یک دانشجوی تحصیل دکترا در اسپانیا در یک دانشگاه اسپانیایی، تقریبا باید مسلط به یکی از زبان های انگلیسی یا اسپانیایی بود . زمان ثبت نام برای تحصیل دکترا در اسپانیا از ماه سپتامبر تا مه می باشد، هرچند برخی از دانشگاه ها ممکن است در اواخر ماه اکتبر سال خود را آغاز کنند. برنامه های کاربردی مقطع دکترا در دانشگاه های اسپانیا متفاوت هستند.

تحصیل دکترا در اسپانیا  – پذیرش تحصیل  دکترا در اسپانیا

برای پذیرش تحصیلی دکترا در اسپانیا معمولا باید و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در یک موضوع مرتبط با منطقه مورد نظر خود ارائه داد. دانشجویان بدون این مدارک رسمی ممکن است در صورتی پذیرفته شوند که بتوانند نشان دهند که دارای معیارهای دیگر معادل با ارزش حداقل ۳۰۰ اعتبار ECTS هستند. مدارک تحصیلی خارج از EHEA ممکن است نیاز به تایید رسمی داشته باشند. معمولا فرد متقاضی جهت تحصیل دکترا در اسپانیا نیاز دارد که نسخه های تایید شده مدارک تحصیلی و همچنین اسناد هویت و توضیحات دوره (های) تحصیلی که انجام داده ارسال نماید .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در اسپانیا ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل دکترا در اسپانیا | پذیرش تحصیل  دکترا در اسپانیا | هزینه تحصیل دکترا در دانشگاه های اسپانیا
تحصیل دکترا در اسپانیا | پذیرش تحصیل دکترا در اسپانیا | هزینه تحصیل دکترا در دانشگاه های اسپانیا

تحصیل دکترا در اسپانیا  – هزینه تحصیل دکترا در دانشگاه های اسپانیا

تحصیل دکترا در کشور سپانیا تقریبا رایگان است.دانشویانی که از دانشگاه های دولتی اسپانیا پذیرش در مقطع دکترا دریافت می کنند می توانند به صورت رایگان در این کشور تحصیل نمایند.دانشجویان سالانه در حدود 400 الی 500 یورو بابت بیمه و خدمات دانشجویی پرداخت خواهند نمود و برای هزینه های زندگی دانشجویی به طور متوسط ماهانه 600 الی 700 یورو هزینه خواهند داشت.

شما می توانید برای مهاجرت به اسپانیا مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به اسپانیا ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل دکترا در اسپانیا  – بورسیه تحصیلی دکترا در اسپانیا

تعداد زیادی از بورسیه تحصیلی دکترا در اسپانیا و گزینه های بودجه (به دلیل اسپانیایی) برای کمک به تشویق و حمایت از مدرسان بین المللی اسپانیا قابل دسترس می باشد .وزارت امور خارجه و امور همکاری اسپانیا طیف وسیعی از کمک های  MAEC-AECID  و بورسیه تحصیلی مقطع دکترا اسپانیا را برای دانشجویان خارجی ارائه می دهد.  دانشجویان آمریکای لاتین ممکن است واجد شرایط دریافت کمک مالی برای تحصیل در اسپانیا و بورسیه تحصیلی اسپانیا از طریق برنامه آموزشی گرانت بنیاد کارولینای شمالی باشند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل دکترا در بلژیک تحصیل دکترا در بلژیک

تحصیل دکترا در بلژیک کشور بلژیک ، یک کشور کوچک و در عین حال پرجمعیت ، یک گزینه جذاب برای بسی...

تحصیل دکترا در رومانی تحصیل دکترا در رومانی

تحصیل دکترا در رومانی کشور رومانی از اعضای اتحادیه اروپا و پیمان شینگن در جنوب شرقی اروپا م...

تحصیل دکترا در صربستان تحصیل دکترا در صربستان

کشور صربستان یکی از کشورهای اروپایی می باشد که از شرایط ایده آل برای زندگی، کار و تحصیل برخ...

نظرات کاربران
Call Now Button