تحصیل در رشته پرستاری گرجستان

کشور گرجستان ، یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد که با ارائه فرصت های عالی به دانشجویان در جذب دانشجویان بین المللی از سراسر جهان موفق بوده است . این کشور دارای دانشگاه های برجسته و معتبری است که با هزینه های تحصیل بسیار پایین و ارائه خوابگاه به دانشجویان بین المللی به یکی از گزینه های مناسب جهت مهاجرت تحصیلی تبدیل شده است . همچنین عدم نیاز به مدرک زبان آیلتس و تافل طبق شرایط پذیرش دانشگاه های گرجستان باعث محبوبیت بیشتر آنها شده است همچنین لازم به ذکر است امکان تحصیل در رشته پرستاری گرجستان در این کشور امکان پذیر است . گرجستان یکی از بهترین کشورها جهت تحصیل متقاضیان است . جهت ورود به دانشگاه های کشور گرجستان تکمیل دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی ضروری است . با توجه به این که زبان رسمی کشور گرجستان ، زبان گرجی می باشد ، دروس در دانشگاه های این کشور به زبان گرجی تدریس می گردد اما دانشگاه ها جهت تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان نیز پذیرای دانشجویان هستند . البته تعدادی از رشته های تحصیلی مانند پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شوند که برای تحصیل در این کشور نیازی به ارائه مدرک آیلتس و تافل نخواهد بود .

تحصیل در رشته پرستاری گرجستان – تحصیل رشته پرستاری در کشور گرجستان

دانشگاه جورجیا تفلیس یکی از دانشگاه های برجسته واقع در کشور گرجستان می باشد . این دانشگاه دارای چند دوره به زبان انگلیسی است که شامل پرستاری نیز می گردد . تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه جورجیا تفلیس ۴ سال زمان می برد و هزینه هر سال تحصیلی در آن ۳۵۰۰ دلار می باشد . دیگر دانشگاه های برتر برای تحصیل پرستاری در گرجستان عبارت است از :

  • دانشگاه ایالتی آکاکیسورتلی
  • دانشگاه آمریکایی علوم انسانی
  • دانشگاه علوم پزشکی دیوید تودیلانی گرجستان

تحصیل در رشته پرستاری گرجستان – تحصیل رشته پرستاری در کشور گرجستان دانشگاه دیوید تودیلانی

دانشکده پزشکی دیوید تودلیانی یکی از گزینه های تحصیل رشته پرستاری در گرجستان می باشد که در سطح متوسط و بین المللی پذیرفته شده است و معتبر می باشد . این دانشگاه نیز دانشکده پزشکی AIETI می باشد . AIETI در دایرکتوری WHO AVICENNA جهت پزشکی گنجانده شده ، عضو انجمن آموزش پزشکی اروپا ( AMEE ) ، انجمن دانشکده های پزشکی در اروپا ( AMSE) و سازمان برنامه درسی علوم زیست پزشکی و بهداشت در سیستم اروپایی می باشد ( ORPHEUS ) . هم اکنون بیشتر فارغ التحصیلان در حال انجام و یا در حال گذراندن دوره های دیگر هستند و یا در ایالات متحده و اروپا و دانشگاه ها و درمانگاه ها کار می کنند . معمولا فارغ التحصیلان در رشته های حرفه ای استخدام شدند ، در حالی که بیشتر آنها موفق به کسب امتحانات بین المللی شدند و هم اکنون مهارت های خود را در مراکز درمان و تحقیقات ایالات متحده آمریکا ، آلمان ، بریتانیا ، سوئد و کشورهای دیگر نشان می دهند .

تحصیل در رشته پرستاری گرجستان

تحصیل در رشته پرستاری گرجستان

تحصیل در رشته پرستاری گرجستان – دانشگاه آمریکایی علوم انسانی در کشور گرجستان

دانشگاه آمریکایی علوم انسانی از موسسه های برجسته واقع در گرجستان می باشد . کشور گرجستان یکی از کشورهای شوروی سابق است . این نهاد در گرجستان ( کشور ) و ایالات متحده آمریکا واقع شده است . یعنی تحصیل در دانشگاه آمریکایی علوم انسانی ، شما با یک مدرک گرجی و یک مدرک آمریکایی ( Double Advantage ) فارغ التحصیل می شوید .

برای اقامت و تابعیت در گرجستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در گرجستان ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل در رشته پرستاری گرجستان – مزایای تحصیل رشته پرستاری در کشور گرجستان

  • هزینه های مقرون به صرفه و اقتصادی زندگی . امکان تحصیل رایگان در گرجستان
  • بیش از ۱۰،۰۰۰ دانشجوی بین المللی در گرجستان تحصیل کرده اند
  • پذیرش در دانشگاه های گرجستان بدون IELTS است تسلط به خواندن و نوشتن انگلیسی لازم است
  • هزینه تحصیل کم
  • هزینه کم خوابگاه ها در گرجستان

یکی از روش های مهاجرت به گرجستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به گرجستان ” اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری چین تحصیل در رشته پرستاری چین

تحصیل در رشته پرستاری چین جهت متقاضیان خارجی و بین المللی امکان پذیر است که دارای شرایط و ق...

تحصیل در رشته پرستاری مالتا تحصیل در رشته پرستاری مالتا

معمولا اکثر دانشجویان ایرانی برای تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری مالتا می باش...

تحصیل پرستاری در ارمنستان تحصیل پرستاری در ارمنستان

کشور ارمنستان کشوری است که بیشترین دانشگاه ها و مراکز آموزش های عالی را دارد و بهترین انتخا...

نظرات کاربران
Call Now Button