تحصیل در رشته پرستاری ژاپن متقاضیان زیادی دارد. در مجموع رشته های پزشکی در کشور ژاپن متقاضیان زیادی دارد . زیرا دانشگاه های این کشور از کیفیت علمی و آموزشی سطح بالایی دارند و دانشجویانی که تحصیلات خود را در رشته های پزشکی همانند دندانپزشکی ، پرستاری، داروسازی و… در دانشگاه های این کشور تکمیل می کنند، با کوله باری از تجربه ، دانش ،‌ علم و آگاهی مشغول به کار می شوند.

تحصیل در رشته پرستاری ژاپن

تحصیل پرستاری در ژاپن

شغل­‌ پرستاری متناسب با نیاز جامعه تشکیل شده و ایده­ آل­‌ هایی را در خصوص سلامت انسان در طول زندگی خود لحاظ می کند. در واقع پرستاران در رشته‌­ پرستاری تلاش می کنند حفظ و یا بازگردانی سلامت افراد و حتی پیشگیری از بروز بیماری­ های مختلف و تسکین دادن دردها را بیاموزند.

رشته پرستاری در تقسیم بندی­ های علمی ، هم ارز با دکتر یا پزشک است زیرا هم سبب می­‌شود تا تلاش ­های دکتر و تجویزهای او نتیجه بخش باشد و هم به دلیل اینکه بیشترین ارتباط را با بیمار در بیمارستان دارد ، روش برخورد او جلوه­ ای از عملکرد بیمارستان می باشد . پرستاری باعث شده کلیه تلاش ­‌ها برای بازگرداندن سلامتی افراد و بهبودی آنان نتیجه بخش شود .

پرستاری در ژاپن در مقاطع مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری قابل تحصیل است که بعد از گذراندن مدارج علمی می­ توانند در بیمارستان­ ها ، کلینیک­‌ ها ، پاراکلینیک دولتی و خصوصی و یا در دانشگاه­ ها کار کنند . حتی پرستاری در بیمارستان به واحدهای مختلف اورژانس ، اطفال ، اتاق عمل ، ICU، CCU و داخلی و جراحی تقسیم بندی می­‌ شود .

دریافت ویزای تحصیلی کشور ژاپن

متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل برای بیشتر از ۳ ماه در ژاپن را داشته باشند ، باید برای دریافت ویزای دانشجویی به منظور اعزام دانشجو به ژاپن و تحصیل پرستاری در ژاپن برای کنسولگری ژاپن در کشور خود ویزای دانشجویی درخواست کنند .

درخواست ویزای تحصیلی ژاپن بین ۲ الی ۴ ماه زمان بر است . ویزای دانشجویی صادر شده کشور ژاپن تا یک سال اعتبار دارد . دانش آموزانی که دیپلم ۱۲ ساله دارند اما مدارک تحصیلی آنها تایید نشده یا تطبیق داده نشده باید در یک دوره آمادگی جهت دانشگاه اقدام کنند و پس از گذراندن این دوره های آموزشی مجاز به شرکت در دانشگاه باشند.

دریافت ویزای تحصیلی کشور ژاپن

دانشگاه های معتبر کشور ژاپن

۵ دانشگاه از برترین دانشگاه کشور ژاپن که دارای رتبه بالایی هستند و بیشترین انتخاب متقاضیان جهت تحصیل در ژاپن در این دانشگاه ها می باشد عبارت است از :

یکی از روش های مهاجرت به ژاپن از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ژاپن ” اطلاعات کسب کنید .

هزینه های تحصیل در ژاپن

هزینه های تحصیل در کشور ژاپن نسبت به کشورهایی همانند انگلیس و آمریکا مقرون به صرفه است و می توان گفت تحصیل در کشور ژاپن جزء مناسب ترین کشورها بین کشورهای آسیایی است . هرچند نمی توان کیفیت زندگی و تحصیل در کشورهایی همانند انگلیس و آمریکا را با کشور ژاپن مقایسه کرد. هزینه تحصیل یک سال در کشور ژاپن حدود ۵۳۵۸۰۰  تا ۱۷۲۵۹۶۶ ین است و میانگین هزینه زندگی در ژاپن ۸۹۰۰۰ در ماه است ، البته قیمت ها و هزینه های زندگی بسته به مناطق مختلف ژاپن متغیر می باشد .

طبق یک نظرسنجی حدود ۷۴ درصد از دانشجویان بین المللی به صورت نیمه وقت در حین تحصیل کار می کنند که بیشتر دانشجویان در صنعت مواد غذایی پس از آن در بازاریابی ، دستیار آموزش و پرورش ، کارکنان یک هتل یا رستوران می باشند . حقوق کار دانشجویی طبق نوع کار که شرایط آن متغیر است و به صورت تقریب و ساعتی بین ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ یورو می باشد . همچنین جهت کار پاره وقت ابتدا باید اجازه فعالیت از نزدیکترین اداره مهاجرت به منطقه ارائه گردد .

هزینه های تحصیل در ژاپن
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به ژاپن مهاجرت به ژاپن

مهاجرت به ژاپن و روش های اقامت در ژاپن در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به ژاپن از...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی ژاپن تحصیل در رشته فیزیوتراپی ژاپن

تحصیل در رشته فیزیوتراپی ژاپن از رشته های موردعلاقه دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور...

تحصیل در ژاپن تحصیل در ژاپن

تحصیل در ژاپن و مهاجرت تحصیلی به ژاپن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر بیش از 13 دا...

نظرات کاربران
Call Now Button