تحصیل در رشته پرستاری چین جهت متقاضیان خارجی و بین المللی امکان پذیر است که دارای شرایط و قوانین به خصوصی است . به دلیل وجود دانشگاه های معتبر در کشور چین ، سطح آموزشی پیشرفته و بر اساس استاندارد های تعیین شده و هزینه های تحصیلی ارزان و مقرون به صرفه بیشتر دانشجویان ایرانی جهت تحصیل دانشگاه های چین را انتخاب خواهند کرد . جهت تحصیل در چین شرایط سختی نیست و دانشجویان می توانند در کلیه مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل کنند .

کشور چین در شرق آسیا قرار گرفته که جمعیتی معادل با بیشتر از 1.3 میلیارد نفر را در خود جای داده و به عنوان یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان به شمار می رود . کشور چین مرزهای مشترک خاکی با کره جنوبی ، ژاپن ، فیلیپین ، برونئی و همچنین مرز آبی با مالزی و اندونزی دارد . آب و هوای کشور چین بسیار متنوع است که این آب و هوا از مناطق گرمسیر و بارانی در جنوب تا آب و هوای بسیار سردسیر در شمال را شامل می شود .

تحصیل در رشته پرستاری چین

شرایط تحصیل رشته پرستاری در چین

تحصیل پرستاری در بیشتر نقاط جهان به صورت دکترای پیوسته نیست . یعنی لازم است دوره های ناپیوسته کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا (PhD) را طی کنید . اما در بیشتر کشورها با داشتن کارشناسی پرستاری امکان کار با درآمدی مناسب امکان پذیر است . در نتیجه ورود خود به دانشگاه های دولتی و خصوصی چین بدون داشتن مدرک زبان امکان پذیر است .چون بیشتر دانشگاه های کشور چین تنها طبق شرط معدل یا حتی فقط با داشتن مدرک زبان دریافت پذیرش در رشته های پرستاری را امکان پذیر می کنند .

بیشتر افراد تحصیل پرستاری در چین را برای یافتن شغلی مناسب و پردرآمد انتخاب می کنند چون تحصیل پرستاری در چین به عنوان شغلی بسیار پردرآمد شناخته شده است . معمولا کسانی که قصد تحصیل پرستاری در چین را دارند کشورهای انگلیسی زبان را انتخاب می کنند اما لازم به ذکر است امکان تحصیل پرستاری به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه های چین خصوصا دانشگاه های خصوصی امکان پذیر است .

شرایط تحصیل رشته پرستاری در چین

مدرک زبان موردنیاز جهت تحصیل پرستاری در چین

جهت تحصیل پرستاری در کشور چین و تحصیل به زبان انگلیسی مدرک زبان لازم نیست اما بهتر است دانایی زبان شما در حد آیلتس 6 باشد .

هزینه تحصیل پرستاری در چین

در خصوص هزینه تحصیل کارشناسی پرستاری به زبان انگلیسی در کشور چین لازم به ذکر است کلیه شهریه ها تقریبی است چون این هزینه ها از دانشگاهی به دانشگاه دیگر تغییر می کند اما به صورت میانگین و جهت هر سال تحصیلی شهریه تحصیل پرستاری معادل با 2800 تا 3000 دلار برآورد شده است .

هزینه تحصیل پرستاری در چین
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری مالتا تحصیل در رشته پرستاری مالتا

معمولا اکثر دانشجویان ایرانی برای تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری مالتا می باش...

تحصیل پرستاری در ارمنستان تحصیل پرستاری در ارمنستان

کشور ارمنستان کشوری است که بیشترین دانشگاه ها و مراکز آموزش های عالی را دارد و بهترین انتخا...

تحصیل در رشته پرستاری اسلوونی تحصیل در رشته پرستاری اسلوونی

جهت تحصیل در کشور اسلوونی و همچنین تحصیل در اسلوونی لازم است دعوت نامه ای از طرف دانشگاه ار...

نظرات کاربران
Call Now Button