برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی مالتا ، مقیاس های پذیرش مربوط به علوم ، زیست شناسی ، شیمی و فیزیک است . برخی از دانشگاه ها می توانند دارای شرایط بیشتری جهت پذیرش باشند . برنامه فیزیوتراپی درجه بنیادی دانش آموزان را افزایش داده تا در دوره فیزیوتراپی مهارت خاصی داشته باشند . بعد از پایان برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد ، فارغ التحصیلان می توانند تقاضای اخذ مجوز فیزیوتراپیستی در سراسر اروپا کنند . فیزیوتراپیست ها به عنوان فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی دارای یک دانش عمیق در خصوص بیماری ها و آسیب های سیستم عضلانی اسکلتی و مکانیسم های دیگر اختلال در سلامتی دارند . فیزیوتراپ ها برنامه های درمانی و توانبخشی را طبق تشخیص های پزشکی و مشاهدات عینی ، می آموزند .

در مقاله ” تحصیل در مالتا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مالتا اطلاعات کسب کنید .

فرصت های شغلی فیزیوتراپی در کشور مالتا

دامنه برنامه فیزیوتراپی شامل عضله ها ، رباط ها و بیماری های مشترک می باشد که شامل آسیب ، بیماری یا ناتوانی جسمی خواهد شد . برای امتناع از ضعف های موضعی و کمبود حرکت ، که سبب مشکلات بهداشتی می گردد ، می توانید با بیماران سالم که برای پیشگیری اقدام کرده اند ، مرتبط شوید . این اقدامات پیشگیرانه شامل ماساژ ، تمرین تنفس ، ترمو ، الکترو و آبرسانی است ، اما فعالیت بدنی اساس بیشتر مداخلات فیزیوتراپی می باشد . فرصت های شغلی و بازار کار فیزیوتراپی در کشور مالتا عبارت است از :

  • اقدامات خصوصی (به عنوان یک کارمند یا خود کار)
  • مراکز توانبخشی
  • درمانگاه ها و بیمارستان ها
  • مشاغل در بخش خصوصی
  • باشگاه های ورزشی و کنفدراسیون ها
  • موسسات ورزشی
  • دانشگاه های آموزشی و پژوهشی
تحصیل در رشته فیزیوتراپی مالتا
تحصیل در رشته فیزیوتراپی مالتا

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مالتا شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مالتا ” بیاندازید.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی مالتا – هزینه تحصیل و زندگی در کشور مالتا

هزینه زندگی در کشور مالتا با توجه به جزیره ای بودن این کشور هر ماه حدود 1075 یورو است که بعضی از هزینه ها به صورت تقریبی عبارت است از :

محل اقامت خصوصی حدود 500 یورو

خوراک حدود 250 یورو

هزینه کتاب و لوازم تحریر حدود 70 یورو 

هزینه حمل و نقل 40 یورو

همچنین لازم به ذکر است این هزینه ها با توجه به روش زندگی هر فرد متغیر است . هزینه تحصیل در کشور مالتا در سال حدود 4000 تا 6000 یورو خواهد بود که با توجه به رشته و مقطع تحصیلی و البته دانشگاه محل تحصیل متغیر است .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مالتا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مالتا ” است

تحصیل در رشته فیزیوتراپی مالتا – بورسیه تحصیلی در کشور مالتا

طی دهه گذشته مالتا شاهد تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی بوده به همین دلیل کشور مالتا برای رفاه حال دانشجویان و همچنین تشویق دانشجویان به ادامه تحصیل در دانشگاه های بین المللی کشور مالتا بورسیه تحصیلی جهت دانشجویان در مقاطع مختلف لحاظ کرده است . یکی از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی کشور مالتا شرایط سنی افراد متقاضی است یعنی افراد متقاضی سنین 18 تا 19 سال جهت مقطع لیسانس و دانشجویان حدود 24 سال جهت مقطع فوق لیسانس و افراد متقاضی با سن حدود 27 سال در مقطع دکترا از شانس بیشتری برای دریافت بورسیه تحصیلی برخوردار هستند . از دیگر شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دریافت بورسیه تحصیلی کشور مالتا ارائه سابقه علمی خوب ، ارائه مقاله های موفق و ارائه مدرک زبان انگلیسی است .

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button