شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی سوئیس امکان پذیر است جهت تحصیل در سوئیس لازم است آموزش کودکان در دوران پیش دبستانی و به مدت 1 تا 2 سال آغاز گردد . تحصیلات اجباری در کشور سوئیس در هر شهر متغیر می باشد و از 6 تا 8 سالگی آغاز می شود و 8 تا 9 سال زمان می برد که از این دوران 4 تا 6 سال آن جهت دوران دبستان و 3 تا 5 سال آن برای دوران متوسطه است .

کشور سوئیس از کشورهای بسیار امن دنیاست و به دلیل شرایط رفاهی بسیار عالی مهاجرت افراد به کشور سوئیس بسیار سخت می باشد . پایتخت کشور سوئیس شهر برن است ، زبان این کشور آلمانی ، فرانسوی و ایتالیایی است . مهاجرت به کشور سوئیس از طریق تحصیل و سپس دریافت اقامت کشور سوئیس یکی از روش هایی می باشد که بیشتر افراد ، که قصد دریافت تابعیت کشور سوئیس را دارند ، اقدام می نمایند . دانشجویان در این کشور می توانند از مزایای اقامت تحصیلی کشور سوئیس بهره مند گردند . از شهر های مهم کشور سوئیس میتوان شهر زوریخ ، ژنو ، بازل و لوزان را نام برد همچنین لازم به ذکر است واحد پول این کشور فرانک است.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی سوئیس

کاربرد رشته فیزیوتراپی در سوئیس

  • بیماری های اعصاب
  • بیماری های زنان و فیزیوتراپی زنان و زایمان
  • مشکلات پوستی و سوختگی ها
  • بیماری های قلبی و تنفسی و برای اطفال
  • فیزیوتراپی سالمندان
  • ورزشکاران و معلولان جسمی و حرکتی
  • ارتوپدی (شکستگی استخوان ها و دررفتگی مفاصل، تعویض مفاصل، اختلالات)
  • اسکلتی عضلانی (مثل کمردرد و گرفتگی عضلات)
  • ایجاد تغییرات فرسایشی در مفاصل (مثل آرتروز زانو، شانه و …)
  • بیماری های روماتیسمی
  • اختلال در ستون فقرات (اسکلیوز)

برنامه های تحصیل در سوئیس رشته فیزیوتراپی

اگر بخواهید مدرکی در زمینه رشته فیزیوتراپی دریافت نمایید ، شرکت در برنامه های تحصیل در این رشته در کشور سوئیس یکی از گزینه های شماست . در صورتی که به تحصیل در رشته فیزیوتراپی سوئیس علاقه مند هستید و قصد دارید کاردرمانی و فیزیکال تراپی انجام دهید و یا اگر تحصیل در این رشته را آغاز کردید ، می توانید به تحصیل در کشور سوئیس و گسترش سطح فهم و دانش خود در زمینه این رشته فکر کنید .

رشته فیزیوتراپی یا کاردرمانی در کشور سوئیس میتواند روشی برای کسب مهارت های لازم جهت برقراری ارتباط با بیماران فرهنگ ها و کشورهای مختلف باشد و اینکه بیاموزید که بهترین روش برخورد با این بیمارها چگونه است . حتی در صورتی که قصد کار کردن خارج از محدوده کشوری که در آن زندگی می کنید را نداشته باشید ، ممکن است بیماران شما از پس زمینه های بین المللی مختلفی باشند و نیازهای درمانی به خصوصی داشته باشند .

برنامه های تحصیل در سوئیس رشته فیزیوتراپی

دریافت پذیرش تحصیل در رشته فیزیوتراپی در سوئیس

برنامه دکترا فیزیوتراپی هر سال حدود 1000 تقاضانامه را اخذ می نماید و در طی چرخه تقاضانامه سال 2019-2020، 82 دانشجو در این برنامه پذیرفته خواهند شد . برنامه درسی این دانشگاه سختگیرانه و ارزشمند می باشد و در نهایت 99٪ از دانشجویان این دانشگاه بعد از فارغ التحصیل شدن در آزمون مجوز ، نمره قبولی دریافت می کنند و 100٪ کار می کنند . دانشجویان تنها به شکل تمام وقت پذیرفته می شوند و واحد های مربوط به دپارتمان های دیگر قابل انتقال نمی باشند . داشتن اقامت تاثیری بر پذیرش یا شهریه ندارد .

لازم است تقاضانامه ها از طریق تقاضای متمرکز برنامه فیزیوتراپی (PTCAS) ارائه گردد . ارائه مدرک لیسانس کسب شده از کالج یا دانشگاهی معتبر هنگام ثبت نام  ( این کالج یا دانشگاه باید از طریق یکی از آژانس های اعتبار سنجی موجود در کشور معتبر شناخته شود ). ارائه مدرک لیسانس در زمینه علوم طبیعی لازم نیست ، با این حال کسب پیش زمینه ای  قوی در رشته های علوم طبیعی را توصیه می کنیم . تکمیل تمامی پیش نیازها پیش از ورود به دانشگاه ، تمامی دوره های مقدماتی باید در دانشکده یا دانشگاهی گذرانده شوند که حداقل از طریق یکی از آژانس های اعتبار سنجی این کشور معتبر شناخته می شود .

دریافت پذیرش تحصیل در رشته فیزیوتراپی در سوئیس
5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
آب و هوای کشور سوئیس آب و هوای کشور سوئیس

کشور سوئیس دارای آب و هوای معتدل است و برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند که آب و هوای کشو...

کار در سوئیس کار در سوئیس

کار در سوئیس و شرایط اخذ ویزای کار سوئیس در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر به دنبال مه...

بازار کار مهندسی برق در سوئیس بازار کار مهندسی برق در سوئیس

بازار کار مهندسی برق در کشور سوئیس شرایط خوبی دارد زیرا نرخ بیکاری این کشور صنعتی ، 0.09% است ...

نظرات کاربران
Call Now Button