امروزه افراد بسیاری برای ادامه تحصیل کشور اسپانیا را انتخاب می کنند. کشور اسپانیا در چند سال اخیر جز پر جاذبه ترین کشورهای توریستی به شمار می رود.
هزینه تحصیل در اسپانیا یکی از ارزان ترین ها در اروپا محسوب می شود. در این مقاله موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان قصد دارد در رابطه با شرایط تحصیل در اسپانیا و اخذ ویزای تحصیلی در اسپانیا توضیح دهد.
در رابطه با بورسیه تحصیلی در اسپانیا می توانید با مشاورین آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید. می توان گفت یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا و حتی راحت ترین روش اقامت در اسپانیا از طریق تحصیل در اسپانیا می باشد.

ویدیو های تحصیل در اسپانیا

>>> ویدیوی کلی تحصیل در اسپانیا <<<

>>> ویدیوی زبان و هزینه و تحصیل در اسپانیا به چه صورت است؟ <<<

برای آشنایی بیشتر با موسسه آتیه آفرینان، پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شرایط تحصیل در اسپانیا

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
تخفیف سال آتیه آفرینان

تحصیل در اسپانیا دارای مراکز مهم آموزشی در رشته های پزشکی، اقتصاد و… است که  مورد توجه بسیاری از متقاضیان جهت ادامه تحصیل قرار گرفته است.
برای تحصیل در اسپانیا نیاز به آموزش زبان انگلیسی می باشید و حدود 30 دانشگاه دولتی و خصوصی مورد تایید وزارت علوم می باشد. هزینه تحصیل در اسپانیا نسبت به کشورهای دیگر معقول تر می باشد.
علت انتخاب دانشجویان جهت تحصیل در اسپانیا به این دلیل است که کشور اسپانیا تعدادی از معتبرترین دانشگاه ها را دارد و زندگی دانشجویی در آن بسیار سرگرم کننده است و همچنین هزینه تحصیل در اسپانیا بسیار پایین است.

ویدیو کلی تحصیل در اسپانیا

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن مقاله “ تحصیل در رشته فیزیوتراپی اسپانیا” را مطالعه فرمایید.

چرا تحصیل در اسپانیا

چرا تحصیل در اسپانیا مورد تقاضای بسیاری از دانشجویان می باشد اسپانیا در جنوب غربی اروپا واقع شده است. این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و از جمله کشور های همسایه او نیز پرتغال می باشد.
با توجه به شرایط بسیار عالی که دانشگاه های اسپانیا دارد بسیاری از افراد علاقه مند به ادامه تحصیل در اسپانیا شده اند. تحصیل با پرداخت هزینه ای بسیار کم از جمله مزایای تحصیل در اسپانیا است.

مدارک دانشگاه های اسپانیا با اعتبار بالایی که دارد می تواند باعث شود که دانشجو نه تنها در اسپانیا بلکه در دیگر کشور های اروپایی نیز شغل مورد نظر خود را کسب کند و از آن طریق نیز اقامت اسپانیا و یا کشور مورد نظر را کسب کند.

مقاله پیشنهادی : هزینه های تحصیل در گروه پزشکی اسپانیا

تحصیل در اسپانیا

ویزای تحصیلی اسپانیا

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا شامل موارد زیر است:

  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر در اسپانیا که الزاما باید مهر و امضا شده باشد
  • ارائه مدارک شناسایی مثل شناسنامه و پاسپورت به صورت ترجمه شده جهت اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا
  • ارائه نامه ای مبنی بر اعتبار بیمه مسافرتی شینگن شخص متقاضی به میزان 30000 یورو
  • ارائه تمام سوابق تحصیلی شخص متقاضی برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا ؛ بدین ترتیب که اگر شخص برای تحصیل کارشناسی در اسپانیا اقدام می کند باید مدارک تحصیلی گذشته یعنی دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریزنمرات را ارائه دهد به همین ترتیب باید برای مقاطع بالاتر سوابق تحصیلی ارائه گردد.
  • نکته قابل توجه جهت  اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا این است که باید ارائه تمام سوابق تحصیلی و مدارک به صورت ترجمه شده به زبان اسپانیایی و مهر تایید شده توسط دادگستری باشد.
  • ارائه مدارک پزشکی مبنی بر صحت جسمی برای تحصیل در اسپانیا
  • ارائه نامه ای مبنی بر عدم سوء پیشینه از اداره آگاهی
  • ارائه مدارک فرد متقاضی مبنی بر اقامت در اسپانیا یعنی کپی اجاره نامه اپارتمان و یا خوابگاه و یا هتلی که برای اقامت رزرو کرده است

شرایط تحصیل در اسپانیا

شرایط تحصیل در اسپانیا به شرح زیر است :

  • در صورتی که مدرک لیسانس یا ارشد خود را از دانشگاه هایی که مورد تائید وزارت علوم یا دانشگاه آزاد میباشند، اخذ  نموده اید، شما میتوانند جهت تحصیل در مقطع بالاتر در دانشگاه های معتبر اسپانیا اقدام نمایید.
  • هزینه دوره های ارشد در اسپانیا بین 4 تا 6 هزار یورو در سال میباشد و زبان تدریس در این مقطع، انگلیسی یا اسپانیائی یا دوگانه ( انگلیسی – اسپانیائی ) میباشد.
  • هزینه دوره دکترا در اسپانیا تقریبا رایگان میباشد یعنی حداکثر سالیانه حدود  400 تا 500 یورو است و زبان تدریس در اغلب دانشگاه های این کشور در این مقطع به زبان انگلیسی میباشد.
  • هزینه یک سال زندگی دانشجویی  در شهرهای اسپانیا حدودا بین تا 7200 9600 یورو میباشد که از دیگر کشورهای اروپای  غربی کمتر میباشد.
  • امکان اخذ بورسیه تحصیلی اسپانیا توجه به شرایط اقتصادی اتحادیه اروپا چندان گسترده نمیباشد اما برای متقاضیانی که مقالات بین المللی، شرکت در کنفرانسهای بین المللی، نمره زبان و سابقه کار مرتبط در کنار معدل مناسب میباشند و امکان اخذ کمک هزینه تحصیلی در مقطع دکترا را بالا می برند.

ویدیوی هزینه و تحصیل در اسپانیا به چه صورت است؟

شما می توانید برای مهاجرت به اسپانیا مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به اسپانیا ” را مطالعه فرمایید .

مزایای تحصیل در اسپانیا

اعتبار دانشگاه های اسپانیا یکی از مزایای تحصیل در اسپانیا می باشد. دانشگاه های اسپانیا دارای رنکینگ بسیار بالایی می باشد چرا که دارای امکانات و تجهیزات آموزشی بسیاری است و رتبه های دانشگاه های اسپانیا در تمامی رشته ها زیر 400 است. از دیگر مزایای تحصیل در اسپانیا وجود زبان انگلیسی در سیستم آموزشی اسپانیا است.

تمامی رشته ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی تدریس می شود از مزایای تحصیل در اسپانیا می توانیم به بحث هزینه های تحصیل در اسپانیا اشاره کرد که شهریه دانشگاه های اسپانیا نسبت به دانشگاه های سوئیس و انگلستان کمتر است در کنار تحصیل در اسپانیا می توانید کار کنید و بعد از 5 سال در اسپانیا می توانید اقامت دائم اسپانیا را کسب کنید.

معایب تحصیل در اسپانیا

معایب تحصیل در اسپانیا در مقطع کارشناسی این است که متقاضیان باید به زبان اسپانیایی مسلط باشند و ممکن است افرادی تمایل نداشته باشند تا زمان خود را به یادگیری زبان اسپانیایی صرف کنند.
هزینه تحصیل در اسپانیا ممکن است برای افرادی بالا باشد و کشوری با هزینه پایین تر انتخاب کنند.یکی دیگر از معایب تحصیل در اسپانیا بالا بودن نرخ بیکاری در شهرهای کوچک این کشور است.

نرخ بیکاری در اسپانیا

تحصیل در مدارس اسپانیا

تحصیل در مدارس اسپانیا به شرح زیر است:

کودکان از 3 سالگی در کشور اسپانیا وارد مهد کودک می شوند. مدت زمان این دوره 3 سال می باشد که سال آخر برای همگان بصورت اجباری می باشد. طول دوره آموزش ابتدایی به مدت 5 سال می باشد از 6 سالگی شروع و در 11 سالگی به پایان می رسد پس از پایان دوره ابتدایی دوره متوسطه آغاز می شود که به مدت 5 سال به طول می انجامد که در پایان آن مدرک ( Bachiller ) را دریافت می کنند در صورت تمایل ۱ سال پیش دانشگاهی  را برای ورود به دانشگاه یا دوره های تشکیلات حرفه ای پشت سر می گذارد.

طبق قوانین کشور اسپانیا تمامی کودکان این کشور باید در سن 6 سالگی به تحصیل در مدارس این کشور بپردازند. معمولا تحصیل در مدارس اسپانیا در سنین 6 تا 16 سالگی انجام می پذیرد.
تمامی آموزش های ارائه شده در مدارس اسپانیا به زبان رسمی این کشور است و از این رو دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس اسپانیا و در مقطع دبیرستان را دارند باید به این زبان تسلط پیدا کنند. در مقاطع پایین تر نیز معمولا این زبان همراه با دیگر دروس به کودک مورد نظر آموزش داده می شود.

تحصیل در مدارس اسپانیا

تحصیل در مقطع کارشناسی در اسپانیا

برای ورود به دانشگاه های برتر اسپانیا، در ابتدا نیاز است متقاضیان یک دوره 5 الی 9 ماهه کالج را بگذرانند و پس از آن در آزمون ورودی دانشگاه ها شرکت نمایند. در صورتی که در این آزمون نمره قبولی را کسب نمایند، می توانند وارد دانشگاه شوند.
در مدت زمانی که در کالج تحصیل می نمایید اجازه کار نخواهید داشت اما بعد از کالج، در صورتی که در آزمون ورودی دانشگاه قبول شده و وارد دانشگاه شوید، اجازه کار به صورت پاره وقت خواهید داشت.

برای ورود به رشته های گروه پزشکی نیز روال دانشگاه های اسپانیا به همین شکل است و نیاز به شرکت در کالج و بعد آزمون ورودی خواهید داشت. مدت زمان تحصیل در اسپانیا در مقطع کارشناسی 4 ساله بوده و به زبان اسپانیای تدریس می شود.
که بهتر است در ایران این مدرک را کسب کرده و بعد به کشور اسپانیا مهاجرت تحصیلی کند، زیرا گذراندن دوره ی کالج زبان اسپانیای در کشور اسپانیا دوره ای است که سفارت را متقاعد و راضی به دادن ویزا به متقاضی نمی کند و حتماَ باید پذیرش در یک مقطع تحصیلی را برای رفتن به سفارت ارائه دهید.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسپانیا

تحصیل در مقطع فوق لیسانس کشور اسپانیا بین دو الی چهار ترم است. برای کشور اسپانیا بدون داشتن مدرک زبان نیز می توان اقدام داشت. هزینه تحصیل در کشور اسپانیا سالانه بین 6 الی 8 هزار یورو است.
دروس دانشگاهی کشور اسپانیا به دو صورت اسپانیایی و انگلیسی تدریس میشوند.یکی از مزیت های تحصیل کارشناسی ارشد در اسپانیا بدین صورت است که بعد از اتمام این مقطع، بدون نیاز به آزمون ورودی به صورت پیوسته وارد مقطع دکتری می شوید.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد کشور اسپانیا مجوز کار در محدوده ای 20 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا 10 یورو به ازای هر ساعت می باشد که که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی میتواند به راحتی هزینه های زندگی فرد را در یک سال پوشش دهد.

در مقاله ” کار دانشجویی در کشور اسپانیا ” به طور مفصل درباره شرایط کار در اسپانیا اطلاعات کسب کنید.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسپانیا

تحصیل در مقطع دکترا در اسپانیا

تحصیل دکترا در اسپانیا 3 تا 5  سال می باشد. این دوره به صورت تحقیقاتی است و به شما این اجازه داده می شود که بعد از سال سوم تحصیل، از پایان نامه خود دفاع نمایید.تحصیل در این مقطع رایگان بوده و امکان اخذ بورس تحصیلی برای افرادی که رزومه تحصیلی خوبی داشته باشند، وجود دارد.

تحصیل در مقطع دکتری کشور اسپانیا عمدتا به زبان انگلیسی بوده و بدون مدرک زبان نیز می توانید اقدام داشته باشید. دانشجویان مقطع دکترا کشور اسپانیا مجوز کار در محدوده ای 30 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا 10 یورو به ازای هر ساعت می باشد.
این اجازه کار این امکان را به دانشجویان می دهد تا بتوانند هزینه زندگی و تحصیل خود را در 1 سال پوشش دهد .در مقطع دکتری بیشتر دانشجویان می توانند دستیار استاد خود شوند و حداقل بین 1200 تا 1500 یورو ماهانه درآمد داشته باشند.

یکی از روش های اقامت در اسپانیا ، تحصیل گروه پزشکی و داروسازی در اسپانیا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن مقاله “تحصیل گروه پزشکی اسپانیا” و “تحصیل داروسازی در اسپانیا” را مطالعه فرمایید.

در جهت اخذ بورسیه تحصیل مقطع دکترا در کشور اسپانیا فرد متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد:

تحصیل در اسپانیا تحصیل در مقطع دکتری در اسپانیا

تحصیل پزشکی در اسپانیا

هیچ برنامه پزشکی در اسپانیا که مورد تایید وزارت بهداشت ایران باشد به زبان انگلیسی ارائه نمی شود . تحصیل در اسپانیا برای کسانی مفید است که به زبان اسپانیای مسلط باشند . تحصیل پزشکی در اسپانیا 6 سال و دندانپزشکی در اسپانیا 5 سال طول می کشد و شهریه هر دوره بین 4 تا 6 هزار یورو در هر سال می باشد.
دو سال اول تحصیل پزشکی در اسپانیا تحصیل مطالعات پیش بالینی است و بر دروس زیست ، فیزیک و آناتومی تمرکز دارد و به زبان اسپانیایی تدریس می شود.

تحصیل پزشکی و دنداپزشکی در اسپانیا یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا است و با هزینه های مناسبی که تحصیل این رشته ها در اسپانیا دارد می تواند یکی از بهترین گزینه های تحصیل در اسپانیا باشد.
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسپانیا عموما به زبان اسپانیایی ارائه می شود و علاقه مندان به تحصیل پزشکی در اسپانیا و یا دندانپزشکی در اسپانیا باید به این زبان تسلط داشته باشند.

البته در خصوص تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا یک یا دو موسسه وجود دارد که آموزش های خود را به زبان انگلیسی نیز ارائه می کند و دانشجویان واجد شرایط می توانند درخواست خود را به موسسه های مورد نظر اعلام کنند.این موسسات مورد تایید وزارت بهداشت ایران نبوده و سالانه بین 10 تا 15 هزار یورو شهریه دانشگاهی دارند.

هزینه تحصیل در اسپانیا

  • هزینه ورود به دانشگاه ثابت است و هزینه تحصیل دانشگاه های دولتی در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد اسپانیا بین 22 و 36 یورو است و مبلغ آنها توسط دولت مرکزی اعلام می شود.
  • هزینه تحصیل در اسپانیا کارشناسی در دانشگاه های دولتی ما بین 4000 تا 6000 یورو است.
  • هزینه ورود به دانشگاه های خصوصی برای اخذ مدرک کارشناسی  اسپانیا مابین 5500 و 18000 یورو در سال است.
  • هزینه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در اسپانیا بین 6000 تا 8000 یورو سالیانه
  • هزینه تحیل در مقطع دکتری رایگان است و سالانه تنها 400 تا 500 یورو بابت بیمه و خدمات دانشجویی پرداخت خواهید نمود.

هزینه دوره دوم کالج در مقطع کارشناسی 2100 یورو در سال است. مقطع کارشناسی ارشد اسپانیا بر پایه شهریه استوار است تا انجا که برای دوره دوم کالج افزایش 34 یورو در هر ترم را داریم. هزینه دوره دوم دانشجویان دکترا اسپانیا 55 یورو در هر ترم است.

هزینه تحصیل در اسپانیا

تحصیل رایگان در اسپانیا

تحصیل در اسپانیا به طور کلی کم هزینه است اما لازم است بدانید در مقطع کارشناسی اکثر دانشگاه های اسپانیا به زبان اسپانیایی  تدریس می شود و فقط 2% از این دانشگاه ها به زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد. اما در مقطع کارناسی ارشد و دکتری اکثر دانشگاه ها رشته های زیادی را به زبان انگلیسی در هر ترم ارائه می نمایند.
علاوه بر این در اسپانیا که دولت اسپانیا به دانشجویان بین الملل ارائه می دهد تحصیل در اسپانیا با نشاط، خلاق و فعال می باشد و همچنین برای دانشجویان در مقاطع بالا کمک هزینه تحصیلی میدهد و میخواهد در پروژه های تحقیقاتی ملی خود سهیم باشند.

دانشجویان تحصیل رایگان در اروپا در مقطع کارشناسی اجازه دارند 10 ساعت در هفته کار کنند و فرد به ازای هر ساعت کار مبلغی بین 8 تا 10 یورو دریافت می کند.
منظور تحصیل اریگان در اسپانیا در مقطع کارشناسی ارشد کم هزینه بودن آن است و تحصیل در اسپانیا در مقطع کارشناسی ارشد شانس دریافت بورسیه تحصیلی اسپانیا را افزایش می دهد. در کل منظور از تحصیل رایگان در اسپانیا این است که دانشگاه ها شهریه پایینی دریافت می کنند.

تحصیل در اسپانیا بدون مدرک زبان

کشور اسپانیا دارای مراکز آموزشی بسیار مهمی می باشد مخصوصا در رشته های پزشکی و اقتصاد. بیش از 30 دانشگاه دولتی و خصوصی مورد تایید وزات علوم ایران است.

متقاضیان تحصیل در اسپانیا که دارای نمره انگلیسی و اسپانیایی نمی باشند گروه آتیه آفرینان ایرانیان با مشاوره تخصصی در اغلب رشته های دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکترا پذیرش قطعی را فراهم نموده است.
در نهایت تحصیل در اسپانیا بدون مدرک زبان امکان پذیر است. زبان تدریس در اغلب دانشگاه های اسپانیا به زبان انگلیسی و اسپانیایی است.

تحصیل در اسپانیا بدون مدرک زبان

بورسیه های تحصیلی اسپانیا

اسپانیا نیز همانند دیگر کشور های دنیا بورسیه های تحصیلی مختلفی را به دانشجویان خود ارائه می کند. بورسیه های تحصیلی ارائه شده در این کشور معمولا در انواع مختلفی ارائه می شود برخی از این بورسیه های تحصیلی اسپانیا شامل پرداخت کامل هزینه های دانشجو می شود و برخی نیز در قالب کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان اعطا می شود.

دانشجویانی می توانند از این بورسیه های تحصیلی استفاده کنند که دارای رزومه تحصیلی بسیار مناسبی باشند و همچنین داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا اسپانیایی نیز می تواند شانس دانشجو را در این خصوص چند برابر کند.
بیشتر بورسیه های ارائه شده در اسپانیا توسط دانشگاه های این کشور ارائه می شود و بیشتر این بورسیه ها نیز برای دانشجویان با استعداد در نظر گرفته شده است.

در مقاله ”انواع کالج های کشور اسپانیا ” به طور مفصل درباره کالج های اسپانیا اطلاعات کسب کنید.

بورسیه های تحصیلی اسپانیا

خوابگاه های دانشجویی در کشور اسپانیا

ارائه خوابگاه های دانشجوی توسط دانشگاه های اسپانیا یکی از مزایای تحصیل در این کشور می باشد به طوری که دانشگاه های اسپانیایی به دانشجویان خود در سالن های دانشجویی یا آپارتمان های دانشجویی خوابگاه ارائه می کنند.
از آن جا که تعداد ظرفیت خوابگاه های دانشگاه ها و آپارتمان های دانشجویی محدود می باشد از این رو دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در کشور اسپانیا را دارند باید در اسرع وقت برای دریافت خوابگاه دانشجویی به دانشگاه محل تحصیل خود تقاضا دهند.

گزینه های زیادی برای اقامت دانشجویان در کشور اسپانیا وجود دارد. انواع خوابگاه های دانشجویی در کشور اسپانیا به شرح زیر می باشد:

  • خانواده های میزبان: تعدادی از خانواده های اسپانیایی میزبان دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های این کشور هستند و این روش اقامت تجربه ای بسیار جالبی برای تحصیل در اسپانیا را فراهم می کند.
  • هم اتاق شدن : پیدا کردن هم اتاقی نیز یک گزینه اقامت دانشجویی عالی و مقرون به صرفه برای آن دسته از دانشجویانی است که خواهان زندگی اجتماعی می باشند.
  • آپارتمان های استودیو: این آپارتمان ها گزینه های مسکن مستقل هستند ، اما از نظر هزینه پر هزینه تر از دیگر خوابگاه دانشجویی کشور اسپانیا می باشد که یک واحد یک اتاقی است که شامل یک فضای نشیمن، فضای اتاق خواب، آشپزخانه، امکانات خشکشویی در محل ، تلویزیون کابلی و تلفن است و معمولا برای اجاره به مدت 30 روز تا 1 ساله اجاره داده می شود.
  • آپارتمان ها، فلت ها و خانه های مجلل نیز به عنوان مسکن دانشجویی در اسپانیا در اختیار دانشجویان قرار دارند . یکی از گران ترین گزینه های پیشرو برای دانشجویان است البته هزینه اجاره این آپارتمان ها نسبتا بالا می باشد و تامین اجاره این خانه ها برای اغلب دانشجویان دشوار است. زیرا علاوه بر هزینه اجاره ماهانه این آپارتمان، هزینه آب، گاز، برق ، تلفن و غیره را نیز باید پرداخت کند. البته فرد دانشجو می تواند با یک یا چند نفر به صورت مشترک آپارتمان را اجاره کند تا هزینه کمتری بر آنها تحمیل شود.
  • خوابگاه دانشجویی کشور اسپانیا : خوابگاه دانشجویی بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای اقامت دانشجویان در اسپانیا می باشند و بهترین دانشگاه های اسپانیا خوابگاه های خوبی به دانشجویان خود ارائه می دهند که این خوابگاه ها یا در محوطه دانشگاه و یا در نزدیکی محوطه دانشگاه قرار دارند و امکان رفت و آمد راحت برای دانشجویان را فراهم می کنند.
    تعداد زیادی از دانشجویان متقاضی اقامت در این نوع از خوابگاه ها هستند از این رو فرصت های متعددی برای آشنایی با دیگر دانشجویان از رشته های تحصیلی و کشور های مختلف وجود دارد. لازم به ذکر است که ظرفیت این خوابگاه پایین است و برای اقامت در این خوابگاه ها دانشجو باید چند ماه قبل از ورود به خوابگاه درخواست خود را ارائه دهد.
  • خوابگاه خصوصی: آپارتمان هایی هستند که به صورت خصوصی برای اجاره به دانشجویان داخلی و بین المللی تهیه شده اند و به احتمال زیاد این خوابگاه ها در نزدیکی دانشگاه ها نیستند و گاهی اوقات فاصله زیادی با دانشگاه محل تحصیل دارند.

اقامت پس از تحصیل در اسپانیا

دریافت اقامت پس از تحصیل در اسپانیا نیز همانند دیگر کشور های اروپایی است. معمولا برای کسب اقامت در اسپانیا از چند طریق می توان اقدام کرد یکی از این راه ها از طریق دریافت ویزای کار اسپانیا است.
معمولا تمامی دانشجویانی که از دانشگاه های اسپانیا فارغ التحصیل می شوند این شانس را دارند که با پیدا کردن شغل در خاک اسپانیا اقامت این کشور را با تبدیل ویزای تحصیلی اسپانیا به ویزای کار اسپانیا کسب کنند.

به دانشجویانی که از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل می شوند 6 ماه فرصت داده می شود تا در اسپانیا و یا دیگر کشورهای اروپایی پیشنهاد شغلی دریافت نمایند و یا در مقاطع بالاتر تحصیلی ثبت نام نمایند.
راه بعدی نیز برای افرادی است که قصد راه اندازی شغل خود دارند. معمولا تمامی افرادی که بتوانند در اسپانیا از طریقی سرمایه گذاری کنند می توانند به اقامت اسپانیا دست پیدا کنند.

اقامت پس از تحصیل در اسپانیا

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور اسپانیا اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

گروه اعزام دانشجو آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر ادامه تحصیل در اسپانیا یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است.
هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما  نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره تحصیلی با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

ویزای دانشجویی اسپانیا برای چند بار ورود و خروج می باشد؟

ویزای دانشجویی محدودیت ندارد و برای چند بار ورود و خروج صادر می گردد.

آیا امکان عزیمت دانشجوی متاهل به همراه همسرش وجود دارد؟

پس از اخذ کارت اقامت ، می توانید اقدامات لازم برای انتقال همسر را به کشور اسپانیا را انجام دهید که در حدود 3 تا 6 ماه به طول می انجامد.

شرایط کار کردن دانشجو در طی تعطیلات دانشگاه های اسپانیا چگونه است؟

پس از اخذ کارت اقامت ، دانشجو در هر زمان از سال می تواند به مدت 2 تا 3 روز در هفته به صورت پاره وقت کار کند.

مدت و هزینه دوره های زبان آموزی اسپانیا چه قدر می باشد؟

دوره های زبان به صورت دوره های فشرده و نیمه فشرده و دوره های بعد از ظهر می باشد و برای یک دوره 6 ماهه حدودا 2000 تا 3000 یورو هزینه دارد.

4.7/5 - (6 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به اسپانیا مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا بر اساس سیستم اخذ ویزا انجام می شود. این سیستم برای کشورهایی که با اسپانی...

تحصیل پزشکی در اسپانیا تحصیل پزشکی در اسپانیا

یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا تحصیل در اسپانیا است. تحصیل در اسپانیا در رشته ه...

خرید ملک در اسپانیا خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا چه مزایا و معایبی دارد؟ سوال بسیاری از افراد این است که آیا می توان با خ...

نظرات کاربران
علیرضا

سلام وقت بخیر. 46 ساله هستم . دارای مدرک مهندسی مکانیک و 21 سال سابقه کاری مرتبط و آیلتس آکادمیک 6.5. درحال به پایان رساندن دوره آنلاین کارشناسی ارشد یکساله MBA با دانشگاهی در کشور سوییس هستم. با داشتن این مدرک ارشد یکساله میتوانم در مقطع دکترا و یا دوره DBA در کشور اسپانیا اقدام کنم ؟ پیشنهاد شما ادامه تحصیل در کدام کشورها میباشد ؟ با تشکر و احترام

آتیه آفرینان

با سلام. با توجه به رزومه کاری مرتبط به رشتتون و نداشتن گپ تحصیلی میتوانید اقدام کنید.

نوید جهان

با سلام. 47 ساله و با مدرک ارشد mba فراگیر پیام نور که به تازگی دریافت نموده ام میتوانم در مقطع دکترا به زبان انگلیسی اقدام کنم ؟ مدرک آیلتس 6.5 آکادمیک هم دارم ولی به زودی اکسپایر خواهد شد. با تشکر و احترام

آتیه آفرینان

با سلام. بستگی به مدرک کارشناسیتون داره اگر مرتبط هست میتوانید اقدام کنید چون گپ تحصیلی ندارید.

ابوالفضل

ایا اجازه کار برای همراه وجود دارد؟ با تشکر

آتیه آفرینان

بستگی به نوع ویزای خود شخص دارد

غزل

با ادب و سلام ۴۷ سال سن و ۲۲ سال سابقه کار رسمی در بانک و ایلتس ۷ دارم دانشجوی کارشنایی ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل هستم ... با این شرایط سنی چقدر امکان پذیرش دکترا در دانشگاه دولتی رو دارم... و در این مدت چه راهکاری پیشنهاد میکنین؟ سپاسگزارم

آتیه آفرینان

با سلام با توجه به سنتون پروسه ریسک بسیار زیادی خواهد داشت، بهتراست با شماره 02172207 جهت اخذ مشاوره، بررسی دقیق شرایطتان تماس بگیرید.

صادق

سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم که اگر یک دانشگاه یا کالجی برای فرد متقاضی نامه پذیرشی صادر کنه که در اون نامه سطح زبان انگلیسی فرد کافی باشه. آیا امکان اخذ ویزای دانشجویی برای اون شخص بدون داشتن مدرک IELTS یا مدرک مشابه هست؟ (سوالم برای دوره ی 2 ساله ای هست که به زبان انگلیسی تدریس بشه) همچنین اگر محبت کنید و این 2 سوال زیر را هم جواب بدهید ممنونم. بعد از اتمام تحصیل تا چه مدت به آن فرد زمان داده میشود تا بتواند کار پیدا کنه؟ آیا امکان تبدیل ویزای دانشجویی به ویزای کاری هم هست؟تشکر و سپاس فراوان.

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز ابتدا پذیرشتان بایستی چک شود اما موردی که هست مدرک زبان برای اخذ ویزای دانشجویی در مقطع ارشد بهتر است که ارائه شود. در پاسخ به سوال دومتان هم اجازه ی کارهمزمان با تحصیل به صورت پاره وقت را دارید و بعد از اتمام تحصیل در صورت اشتغال می توانید ویزای کار دریافت کنید.

مسعود

سلام، من PhD فیزیولوژی دامپزشکی دارم، بعدش رفتم بدوم اینکه کاردانی بخونم ظرف دو سال لیسانس سینما گرفتم، سال دیگه ارشد سینما رو تموم میکنم، در حالی که ۴۱ سالمه و مجردم، چقدر شانس دارم واسه فاند دکترا در اسپانیا؟

آتیه آفرینان

دوست عزیز جهت اطلاع از شانس دریافت فاند لازمه رزومه به صورت تخصصی و دقیق بررسی شود با موسسه 02172207 جهت رزرو وقت مشاوره تماس بگیرید.

ادیب

سلام خسته نباشید . ببخشید من ۱۸ سالمه و برای رشته دندانپزشکی توی گرجستان اقدام کردم و اپلای رو گرفتم میخواستم بدونم برای سال اینده بدون داشتن مدرک زبان تحصیل در دانشگاه های اسپانیا امکان پذیر هست برای من ؟

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز برای اخذ پذیرش در این رشته باید در آزمون PAU شرکت کنید در رابطه با مدرک زبان هم موردی نداره می توانید ابتدا کالج را بگذرانید. جهت اخذ مشاوره و بررسی شرایط با شماره 02172207 تماس بگیرید.

صادق

سلام من تحصیلات معادل دارم (سطح ۳ حوزه علمیه که معادل ارشد هست) آیا میتونم برای مستر رشته علوم اجتماعی یا اقتصاد اقدام کنم؟ مدرک زبان انگلیسی هم دارم.

آتیه آفرینان

با سلام برای اخذ پذیرش در مقطع ارشد، مدرک کارشناسی در رشته ی مدنظرتان لازم هست.

تینا

سلام من فارغ التحصیل رشته ی تجربی ام با معدل۱۷.۵ .میخوام تو ازمون ورودی پرستاری اسپانیا شرکت کنم ولی شرایط آزمون و نمیدونم و اینکه میخوام تحصیل رایگان داشته باشم چون دارم زبان اسپانیایی یاد میگیرم و میخوام مدرکشو بگیرم

آتیه آفرینان

با سلام تحصیل به زبان اسپانیایی در دانشگاه های دولتی اسپانیا رایگان نیست حدود 2000_4000 یورو شهریه دانشگاه می باشد، ضمن اینکه در یکی از آزمون های زیر باید شرکت کنید: آزمون PAU و آزمون selectividad اگر به دنبال تحصیل رایگان هستید کشورهای ایتالیا، آلمان گزینه های مناسب تری هستند.

غزاله

سلام وقت بخیر من کارشناسی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات رو دارم. امکان تحصیل در کدوم دانشگاهههای اسپانیا رو دارم. و آیا میتونم رشته MBA رو بخونم و اگر میتونم شرایط به چه صورت هست؟

آتیه آفرینان

با سلام امکان اخذ پذیرش برای مقطع ارشد برایتان وجود دارد اما در رابطه با دانشگاه رزومه ی تحصیلیتان (معدل...) بایستی به صورت دقیق بررسی شود.

صادق

سلام. من ۳۲ سال سن دارم . سال ۹۳ مدرک کارشناسی حسابداری گرفتم.دوسال هم سرباز بودم تا سال ۹۵. برای کارشناسی ارشد با توجه به سن و گپ تحصیلی میتونم اقدام کنم؟! امکان گرفتن ویزا چقدر هست؟!

آتیه آفرینان

با سلام در حال حاضر امکان اقدام برایتان وجود دارد، اما اگر مهاجرتتان را به سال های آینده بخواهید به تعویق بندازید ریسک بسیاری خواهد داشت.

شادان قهرشی

سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای بنده با شرایط زیر امکان پذیرش در دانشگاه های دولتی خوب اسپانیا برای مقطع کارشناسی ارشد و گرفتن ویزای تحصیلی هستش؟ بنده دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه ازاد کرج هستم درسم سه ترم دیگه تموم میشه و احتمالا معدل لیسانسم بالای 17 باشه و تا اتمام دوره لیسانس بنده مهارت های لازم در زمینه برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر رو دارم و مدارک شون هم در حال گرفتن هستم. زبان انگلیسی ام کاملا اوکیه و فقط باید مدرک آیلتس رو بگیرم. حدود 3 ماه هم هست که شروع به یادگیری زبان اسپانیایی کردم و تا درسم تموم بشه احتمالا مدرک زبان اسپانیایی هم میگیرم. در زمینه نتوورک پلاس و شبکه هم تا درسم تموم بشه چند سال سابقه کار خواهم داشت. مهارت های نقاشی و موسیقی هم دارم.امکان پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد پس از اتمام درسم هست؟ و اگر هست به چه شکل باید اقدام کنم؟ ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

آتیه آفرینان

با سلام، با توجه به مواردی که فرمودید امکان اخذ پذیرش مقطع ارشداسپانیا برایتان وجود دارد اما یکسری از اطلاعات کامل نیست و باید به صورت جزئی بررسی شود. جهت رزرو وقت مشاوره تخصصی با شماره ی02172207 تماس بگیرید.

سارا

سلام. من فوق لیسانس جامعه شناسی با معدل ۱۸ از دانشگاه فرهنگیان رو دارم. (دبیر جامعه شناسی هستم) ۲۵ سال سن دارم. امکان تحصیل کارشناسی ارشد مدیریت ام بی ای در دانشگاه های اسپانیا برای من وجود داره؟

آتیه آفرینان

با سلام، در صورت ارائه ی مدرک زبان بله امکان اقدام وجود دارد.

هومن

برای تحصیل در اسپانیا به چه زبانی باید تسلط داشته باشیم؟

آتیه آفرینان

دانش زبان در سطح آیلتس 6 _6.5 کافی می باشد.

سینا

سلام مهاجرت تحصیلی به اسپانیا برای چه مقطع تحصیلی راحت تر انجام میشه؟

آتیه آفرینان

با سلام ،اقدام برای همه ی مقاطع دانشگاهی امکانپذیر بوده فقط نکته ای که وجود دارد برای مقطع کارشناسی تعداد کمی از رشته ها به زبان انگلیسی ارائه داده شده .

Hamed

سلام من رشتم حسابداری بوده و در دانشگاه های بوعلی سینای همدان و بین الملل امام خمینی تحصیل کردم و معدل دوره لیسانس و ارشدم به ترتیب 16/70 و 16/63 هستش، همچنین چهار مقاله دارم اعم از یک ISI، دو ISC و یک کنفرانسی و یک کتاب در حال ترجمه دارم و داور یکی از نشریات بین المللی نیز هستم. میخواستم برای دوره دکترا اقدام کنم آیا شانسی دارم؟

آتیه آفرینان

با سلام. شرایط لازم برای پذیرش را دارید. برای مشاوره رایگان با شماره 02172207 تماس حاصل فرمایید.

علی دلاور

سلام حال شما خوب هستین؟ ببخشید من مدرک فوق لیسانس زیست شناسی دریا از ایران دارم و می خواهم به همراه همسر و فرزندم برای بورسیه دکتری در کشور اسپانیا اقدام کنم بفرمایید باید چکار کنم و از کجا باید شروع کنم؟ با تشکر

آتیه آفرینان

سلام تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا رایگان بوده و رزومه ی تحصیلی شما اعم از معدل و مقاله بایستی بررسی شود جهت شروع پروسه ی کاری با دفتر تماس داشته باشید برای رزرو وقت مشاوره ی تخصصی .

Mehdi

سلام و خسته نباشید خدمت شما. من لیسانس حقوق با معدل 14/5 از دانشگاه پیام نور دارم آیا من می توانم در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی اسپانیا تحصیل کنم؟ و سوال بعدی بنده این است که آیا بعد از فارغ‌التحصیلی می توانم در زمینه مدرک دانشگاهی خودم به راحتی کار پیدا کنم؟ (چون که شنیدم کار در اسپانیا به سختی پیدا می شود)

آتیه آفرینان

سلام امکان اخذ پذیرش برایتان وجود دارد فقط بایستی در آزمون شرکت کنید .

بیتا

سلام خسته نباشید من می‌خوام برم اسپانیا ولی فقط انگلیسی بلدم و میخوام در دانشگاه های اسپانیا بخونم ولی اسپانیایی بلد نیستم انگلیسی بلدم آیا میزارن به انگلیسی حرف زد یا باید اسپانیایی بلد باشم لطفاً جوابمو بدین

آتیه آفرینان

سلام ممنون پذیرش از دانشگاه به زبان انگلیسی می توان گرفت ، مقطع تحصیلی مورد نظرتون اهمیت دارد برای مقطع لیسانس به زبان انگلیسی محدودیت رشته وجود دارد جهت بررسی شرایطتان با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

هادی عباسی

با سلام بنده لیسانس حقوق دارم و کمی زبان اسپانیایی در حد A2 بلدم اما مدرک زبان ندارم میخوام برای ارشد اقدام کنم ایا امکانش هست بدون مدرک زبان؟ 2. باید شهریه یکسال پرداخت بشه به دانشگاه؟ 3.به محض ورود میفرستن کلاس زبان؟ 4.ایا بعد از تحصیل باید شغلی که پیدا میکنم مرتبط با رشته تحصیلی ام باشه؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر کورس دانشگاهی کشور اسپانیا به زبان های اسپانیایی و انگلیسی ارائه داده شده است. شما هزینه ی ثبت نام دانشگاه را بایستی واریز کنید مگر اینکه دانشگاه های خصوصی تحصیل کنید که شهریه دانشگاه حدود 12000 یورو می باشد. ضمنا لازم نیست مرتبط با رشتتون حتما مشغول به کار شوید.

مجتهدی

با سلام اگر اقامت کشور اسپانیا را داشته باشیم.شانس ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی بالا نمی رود؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر. بالعکس اگر فردی اقامت کشوری را داشته باشد در دانشگاه های دولتی آن کشور می تواند مشغول به تحصیل شود.

سمن

سلام ببخشید با معدل کل بین ۱۷ تا ۱۸ لیسانس در رشته زیست سلولی مولکولی و مدرک مورد تایید وزارت علوم به نظرتون شانسی در قبولی برای ارشد دارم؟ اصلا رشته‌های زیست رو قبول میکنن؟ و اینکه باید برای دانشگاه دولتی آزمون بدم؟

آتیه آفرینان

با سلام .بله امکان اقدام برای شما وجود دارد و اینکه برای تحصیلی در دانشگاه های دولتی کشور اسپانیا نیاز به آزمون ورودی ندارید لذا هزینه های تحصیل شما در این دانشگاه ها سالیانه بین 4 تا 6 هزار یورو می باشد .

hamed

98 درصد انگلیسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اشتباه تایپی شده ها

سارا جوادی

با سلام ممنون از شما .98 درصد به زبان اسپانیایی تدریس میشوند.

ارمیتا

سلام ایا داتشگاه  اروپاییی مادرید مدرکش موردتاییید هست در رشته پزشکی و دندانپزشکی.

سارا جوادی

با سلام مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیست.

فرزانه

سلام ،با دیپلم تجربی میشه کالج اسپانیا شرکت کرد و مهندسی کامپیوتر خواند؟احتمال قبولی در دانشگاه چقدر است؟

سارا جوادی

با سلام بله امکان پذیر است . باید در ازمون اسپانیا شرکت نمایید

بهار

سلام.متاهل هستم و یک فرزند ۴ ساله دارم.برای ویزای تحصیلی در مقطع ارشد در اسپانیا میتوانم اقدام کنم؟همسر و فرزندم ویزا میگیرن؟

سارا جوادی

با سلام خیر شانس ویزای همراه برای اسپانیا بالا نیست. سوئد و کانادا گزینه خوبی برای همراست.

KASRA

من حساب کردم اگر در دانشگاه دولتی پذیرش بگیرم هزینه فقط 500 یورو و هزینه زندگی هم  10 هزار یورو = میشه 10500 یورو در سال که با کار دانشجویی که که ساعتی 10 یورو میشه حدودا 15 هزار یورو در سال در امد که به راحتی جبران میشه .اما دانشگاه خصوصی که فرمودید تا سالی 10 هزار یورو هم می شود. فرضا اگر هزینه تحصیل را سالی 8 هزار یورو بگیرم با 10 هزار یورو در سال میشه = 18 هزار یورو که توی تامین هزینه ها به مشکل میخوریمایا امکان داره برای مابقی هزینه ها ( هر چقدر که در اسپانیا کم امد ) کسی را به عنوان ساپورت مالی معرفی کنیم؟یا از دانشگاه فاند بگیریم؟ببخشید چون من قصد دارم با ویزای ازدواج به انگلیس برم بعد از تحصیل دکتری ایا دانشگاه های ( چه دولتی چه خصوصی ) اسپانیا مورد تایید انگلیس هست که برای کار؟به طور مثل دانشگاه بارسلون

سارا جوادی

با سلام میتوانید تنها پدر یا مادر را به عنوان ساپورتر معرفی کنید. بله دانشگاه های اسپانیا مورد تایید انگلستان هستند.

کسری اسماعیلی

سلام نوشتید برای مقطع دکترا در دانشگاه های دولتی فقط هزینه ثبت هست که سالی 300 تا 500 یورو و هزینه زندگی هم به طور متوسط سالی 10 هزار یورو شهریه دانشگاه های خصوصی چقدره و ایا این امکان هست که بشه با کار دانشجویی بخش زیادی پوشش دادمن مدرک زبان اسپانیایی b2 رادارم2 مقاله isiو ارشد و کارشناسی از دانشگاه صنعتی اصفهان گرفتم با معدل 17 و 17:20

سارا جوادی

با سلام بله درست می فرمایید. هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی تا سالی 10 هزار یورو هم می شود.با کار دانشجویی میتوان هزینه تحصیل و زندگی رو در مقطع دکترا تامین کرد البته به شرط تحصیل در دانشگاه دولتی.

کیمیا

سلام ، برای تحصیل در مقطع لیسانس باید اول دوره های کالج گذرونده بشه؟ اگه کسی مدرک زبان دله b1 داشته باشه بازهم دوره ی ۴-۶ ماهه باید درکالج گذرونده بشه؟ هزینه این دوره چقدره؟

سارا جوادی

با سلام برای ورود به دانشگاه های دولتی باید علاوه بر ارائه مدرک باید در آزمون ورودی شرکت کنید. به همین دلیل دوره کالج الزامی پیشنهاد می شود. هزینه این دوره حدود 3 هزار یورو در سال است.

سیلوی

سلام . ببخشید من میخوام اقدام کنم برای تحصیل میخواستم بدونم حدوداچقدر هزینه اولیه ی نیازه؟ مدرک بین المللی زبان اسپانیایی هم دارم و دانشجوی مترجمی زبان اسپانیایی هستم 

سارا جوادی

با سلام برای مقطع ارشد هزینه تحصیل در اسپانیا بین4 الی 6 هزار یورو در سال است. به اضافه 700 الی 800 یورو ماهیانه هزینه زندگی. که هزینه سال اول را باید در حسابتون داشته باشید.

کسری اسماعیلی

سلام ببخشید هزینه تحصیل در مقطع دکترا در اسپانیا چقدره

سارا جوادی

با سلام دانشگاه های دولتی اسپانیا در مقطع دکترا رایگانن و تنها هزینه ثبت نام 300 الی 500 یورویی دارند

نسیم

سلام من در امتحان ورودی دانشگاه بلگراد قبول شدم میخواستم بدونم میشه مدرک کالج اینجا(صربستان) رو برای گرفتن پذیرش از داشنگاه های اسپانیا فرستاد؟هزینه زندکی چقدر میشه بیشتر از ۱۱۰۰۰۰ دلار در سال؟

سارا جوادی

با سلام باید در آزمون ورودی دانشگاه های اسپانیا شرکت کنید و مدارک قبولی دانشگاه بلگراد کافی نیست. هزینه زندگی در سال در اسپانیا هم حدود10 هزار یورو در سال است.

ستاره حسيني

سلام ، سوال داشتم ، مالا گا زندگي ميكنم و مايل به ادامه تحصيل دكترا هسنم رشته مشاوره خانواده يا روانشناسي، زبانم در حد دانشگاه نيست ، اولا كدام شهر و دانشكاه به من نزديكه و رشته درسي منو داره؟؟؟؟ازچه زماني ثبت نام ميكنن؟؟

سیلوی

سلام . ببخشید شما دانشجو هستید؟ میتونم ازتون سوال بپرسم؟ هزینه های تحصیل رو میشه دراورد اونجا؟

سارا جوادی

با سلام دانشگاه اصلی مالاگا برترین و اصلیتریین دانشگاه مالاگاست. برای پذیرش در مقطع دکترا در این دانشگاه نیاز به تسلط کامل به زبان دارید.برای اطلاعات بیشتر وب سایت دانشگاه مالاگا را چک نمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button