تحصیل به زبان انگلیسی در چین

خوشبختانه در شهرهای بزرگ چین امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد و همین امر باعث شده است که به طور چشم گیری به جمعیت دانشجویان بین المللی افزوده شود و همچنین تعداد دانشگاه های انگلیسی زبان چین به طور مداوم در حال رشد هستند.. لازم به ذکر است که تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در چین به زبان انگلیسی امکان پذیر می باشد.. همچنین ارتقای کیفیت آموزشی دوره های متنوع تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی و برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود..

تحصیل به زبان انگلیسی در چین – شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در چین 

برای تحصیل به زبان انگلیسی در چین در هنگام ثبت نام اگر زبان مادری فرد انگلیسی باشد یا مقطع تحصیلی قبلی خود را  به زبان انگلیسی گذرانده باشد نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی نخواهد داشت ولی در غیر این صورت ارائه مدرک زبان مانند آیلتس یا تافل الزامی می باشد.

در مقاله ” اقامت در چین ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت چین اطلاعات کسب کنید .

تحصیل به زبان انگلیسی در چین – رشته های ارائه شده به زبان انگلیسی جهت تحصیل در چین

برای تحصیل در چین به زبان انگلیسی دانشگاه ها و رشته های زیادی وجود دارند ولی به صورت کلی تمرکز رشته هایی که به زبان انگلیسی در چین ارائه می شوند عبارتند از : MBBS پزشکی عمومی، تجارت، مهندسی، کامپیوتر و تکنولوژی

تحصیل به زبان انگلیسی در چین – دانشگاه های انگلیسی زبان چین

در چین دانشگاه های بسیاری وجود دارد که دوره های متفاوتی به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی تدریس می کنند و متقاضیان تحصیل در چین به زبان انگلیسی باید بنا بر رشته تحصیلی مورد نظر دانشگاه مناسب را انتخاب کنند . در این قسمت قصد داریم دانشگاه های انگلیسی زبان چین را معرفی نماییم :

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در چین ” را مطالعه فرمایید .

  • دانشگاه پکن چیندانشگاه پکن چین، قدیمی ترین دانشگاه انگلیسی زبان چین با برخی از پیشرفته ترین دوره ها در کشور که دارای یکی از مدارس برتر کسب و کار  در جهان می باشد..
  • دانشگاه شانگهای چین : شهر شانگهای برای افرادی که تمایل بیشتری به مدرنیته دارند ، جایگاه بسیار رویایی محسوب می شود . این دانشگاه برای تحصیل در رشته های امور مالی ، اقتصاد یا بازرگانی به زبان انگلیسی بسیار مناسب است .
  • دانشگاه جیائو تنگ شانگهای چیندانشگاه جیائو تنگ شانگهای چین یکی از معتبر ترین دانشگاه های تحقیقاتی در کشور چین می باشد..
  • دانشگاه فودان چین: یکی از دیگر از دانشگاه های چین که جهت تحصیل به زبان انگلیسی مناسب می باشد.. دانشگاه مشهور چینی که از سال ۱۹۵۰ به عنوان یکی از مراکز مهم ابتدایی برای پذیرش دانشجویان بین المللی در کشور شناخته شده است..
  • دانشگاه هنگ کنگ چین : قدیمی ترین موسسه منطقه می باشد و به خاطر برتری آن در تحقیقات شناخته شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به چین شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به چین ” بیاندازید.

تعداد دیگری از دانشگاه های چین که دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه می کنند به شرح زیر می باشد :

  • Zhejiang University
  • (China University of Petroleum (Huadong
  • Zhengzhou University
  • Capital University of Economics and Business
  • Tianjin University of Technology
  • Hubei Normal University
  • Beijing Institute of Technology
تحصیل به زبان انگلیسی در چین

تحصیل به زبان انگلیسی در چین

تحصیل به زبان انگلیسی در چین – برنامه های تحصیل به زبان انگلیسی در چین

به طور کلی دو نوع برنامه آموزش انگلیسی در چین وجود دارد که عبارتند از:

  1. تدریس دوره های تحصیلی که توسط دانشگاه های محلی در چین ارائه می شوند . در این نوع تدریس دانشجویان بین المللی هیچ کلاسی با دانش آموزان محلی چین نخواهند داشت و هزینه پایین تحصیلات یکی از دلایل اصلی است که بسیاری از دانش آموزان برای این نوع برنامه ها اقدام می کنند .
  2. تدریس به زبان انگلیسی که در شعبه هایی از دانشگاه های انگلیسی یا آمریکایی در چین صورت می گیرد . آنها برنامه ها را با برنامه درسی بین المللی ارائه می دهند و دانش آموزان مدارک و مقررات دانشگاهی خود را دریافت خواهند کرد . دانشگاه های انگلیسی زبان هر کدام دارای مقررات خاص خود هستند و در سال های گذشته در چین با شهرت عالی کار کرده اند . لازم به ذکر است که کیفیت آموزش این مورد ، بسیار بهتر از برنامه نوع اول است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

کشور نروژ از جمله کشورهای اروپایی می باشد که کماکان تحصیل را به صورت رایگان برای دانشجویان...

تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان

یکی از مهمترین مزایای تحصیل در کشورهای اروپای شرقی امکان آموزش گسترده به زبان انگلیسی می ب...

تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان

کشور گرجستان ، یکی از کشورهای اوراسیایی می باشد که با ارائه فرصت های عالی به دانشجویان در ج...

نظرات کاربران
Call Now Button