تاریخچه کشور لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین، سومین کشور کوچک اروپا می باشد که در مرکز اروپا واقع شده است و از شرق و شمال توسط اتریش و از غرب و جنوب توسط سوئیس محدود شده است. کوه های آلپ در شرق این کشور قرار دارند و غرب کشور متشکل از جلگه سیلابی رود راین است. پایتخت کشور لیختن اشتاین، شهر فادوتس اما بزرگترین شهر این کشور، شان می باشد. حکومت این کشور، پادشاهی مشروطه و حاکم آن یک شاهزاده می باشد. در این مقاله قصد داریم در خصوص تاریخچه کشور لیختن اشتاین اطلاعاتی را کسب نماییم.

برای اقامت و تابعیت در لیختن اشتاین روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین ” را مطالعه فرمایید .

در تاریخچه کشور لیختن اشتاین می توان دریافت که این کشور در سال ۱۸۶۸ میلادی اعلان بیطرفی کرد. کشور لیختن ‌اشتاین که به واسطه خاک کشور اتریش از آلمان جداست، تنها شاهزاده ‌نشین آلمانی بود که در سال ۱۸۷۱ میلادی به امپراتوری آلمان نپیوست.

تاریخچه کشور لیختن اشتاین

تاریخچه کشور لیختن اشتاین

یکی از روش های مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لیختن اشتاین ” اطلاعات کسب کنید .

از سال ۱۹۱۹ میلادی کشور سوئیس مسئولیت سیاست خارجی لیختن اشتاین را بر عهده گرفت و از سال ۱۹۲۴ میلادی این کشور از اتحاد گمرکی و پولی با سوئیس برخوردار بوده ‌است، با این حال از سال ۱۹۸۹ میلادی نقش فعال تری در عرصه بین المللی به خود گرفته ‌است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در لیختن اشتاین می توانید مقاله ” تحصیل در لیختن اشتاین ” را مطالعه فرمایید .

شاهزاده هانس آدام دوم پس از مرگ پدرش فرانتز جوزف دوم در سال ۱۹۸۹ میلادی جایگزین او شد و  در سال ۱۹۹۳ میلادی ماریو فریک از اتحادیه میهن پرستان ریاست دولت را بر عهده گرفت، در سال ۲۰۰۱ میلادی نیز اوتمار هاسلر جای او را در سمت نخست‌ وزیری گرفت.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تاریخچه کشور نروژ تاریخچه کشور نروژ

تاریخچه کشور نروژ کشور نروژ ، کشور پادشاهی مستقل و متمرکزی می باشد که قلمروی آن بخش غربی شب...

تاریخچه کشور بلژیک تاریخچه کشور بلژیک

تاریخچه کشور بلژیک کشور بلژیک، یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد که در غرب قاره اروپا واقع...

تاریخچه کشور بلغارستان تاریخچه کشور بلغارستان

تاریخچه کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شهر ص...

نظرات کاربران
Call Now Button