بورسیه تحصیلی هند

کشور هند در جنوب آسیا واقع است . پایتخت کشور هند دهلی نو می باشد . تعداد افراد زیادی هرساله برای تحصیل در هند به کشور هند مهاجرت می کنند . از مزایای تحصیل در کشور هند هزینه پایین تحصیل و زندگی در این کشور است . همچنین برای تحصیل در کشور هند نیاز به مدرک زبان نیست اما تحصیل در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی صورت می گیرد و دانشجویان باید به زبان انگلیسی مسلط باشند . هر سال دانشجویان فراوانی در این کشور برای دریافت بورسیه تحصیلی هند با یکدیگر رقابت می کنند . بنابراین در این مقاله به بررسی بورسیه تحصیلی هند می پردازیم . انواع بورسیه تحصیلی در کشور هند به شرح زیر می باشند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در هند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در هند” است .

بورسیه تحصیلی هند بورسیه ICCR

 بورسیه ICCR برای دانشجویانی که در رشته هنر تحصیل می کنند ارائه می شود . در مقاطع کارشناسی و بالاتر  دانشجویان رشته های هنری مختلف از قبیل رشته ی نقاشی ، رشته هنر های بصری ، رشته نقاشی می توانند برای دریافت این بورسیه اقدام نمایند . ثبت نام برای دریافت این بورسیه از طریق سایت www.iccr.gov.in  امکان پذیر است .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در هند” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی هند بورسیه فنی کولومبو در هند

 بورسیه فنی کولومبو در هند توسط وزارت اقتصاد هند برای دانشجویان چند کشور ( کشور افغانستان ، کشور ایران ، کشور بوتان ، کشور بنگلادش ، کشور اندونزی ، کشور مالزی ، کشور میانمار ، کشور لائوس ، کشور مالدیو ، کشور نپال ، کشور فیلیپین )  ارائه می شود . دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری می توانند برای دریافت این بورسیه اقدام نمایند .

 

بورسیه تحصیلی هند

بورسیه تحصیلی هند

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به هند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به هند” بیاندازید.

بورسیه تحصیلی هند بورسیه تبادل فرهنگی در هند

بر اساس تفاهم نامه ای که بین کشور هند و کشورهایی از قبیل کشور جمهوری چک ، کشور ایران ، کشور سوریه ، کشور سومالی و دیگر کشور ها صورت گرفته است این امکان را فراهم می کند که دانشجویان این کشور ها بتوانند به صورت رایگان در کشور هند تحصیل (تحصیل رایگان در هند ) نمایند .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button