بورسیه تحصیلی در اوکراین

در کشور اوکراین برای رشته پزشکی ، رشته ی حمل و نقل هوایی و رشته های مهندسی بورسیه تحصیلی ارائه نمی شود . هزینه تحصیل در اوکراینبسیار کم می باشد و از طرفی با یارانه تحصیلی که دانشجویان دریافت می کنند هزینه تحصیل آن ها ۴۰% هم کم تر می شود . بنابراین تحصیل در دانشگاه های کشور اوکراین هم برای دانشجویان خود این کشور و هم برای دانشجویان بین المللی به صرفه می باشد . دانشجویان بین المللی می توانند از بورسیه تحصیلی در اوکراین استفاده نمایند ،  اما به جز بورسیه تحصیلی در اوکراین دیگر هیچ کمک هزینه ای برای تحصیل یا زندگی به دانشجویان خارجی ارائه نمی کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در اوکراین می توانید مقاله ” تحصیل در اوکراین ” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی در اوکراین مرکز مطالعات پزشکی کشور اوکراین

مرکز مطالعات پزشکی کشور اوکراین به دانشجویان بهترین کمک های مالی فراوانی ارائه می دهد . کمک هزینه تحصیلی از سال دوم تحصیل در هر سال کمک هزینه تحصیلی ارائه می کند.  بورسیه هایی که به دانشجویان داده می شود باعث می شود که 20% از شهریه های دانشجویان کمتر شود . البته بورسیه تحصیلی در اوکراین به صورت بازپرداخت است و بیشتر در زمینه های ورزشی ، هنری و علمی به دانشجویان داده می شود . برای دریافت این نوع بورسیه دانشجویان باید قبل از ورود به دانشگاه مورد نظر درخواست دریافت بورسیه تحصیلی در اوکراین را بدهند . این بورسیه جهت تحصیلات بیشتر دانشجویان به آن ها اعطا می شود . دانشجویان برتر با دریافت این بورسیه می توانند بخشی از هزینه های خود را تأمین نمایند .

یکی از روش های مهاجرت به اوکراین از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اوکراین ” اطلاعات کسب کنید .

بورسیه تحصیلی در اوکراین

بورسیه تحصیلی در اوکراین

بورسیه تحصیلی در اوکراین تحصیلات آزاد در کشور اوکراین

در این بخش قصد داریم درباره تحصیلات آزاد در کشور اوکراین توضیح دهیم . دانشجویان با کمی تلاش و پیگیری در کشور اوکراین می توانند از کمک هزینه تحصیلی UMEC استفاده نمایند . اگر دانشجویی در طول مدت تحصیل خود دارای موفقیت های تحصیلی خوبی باشد و بتواند به دانشجوی دیگر در دروس کمک نماید در هزینه های تحصیلی به او کمک می شود . همچنین اگر دانشجو دارای فعالیت های اجتماعی عالی با اثرات مثبت در کشور اوکراین باشد  می تواند از بورسیه تحصیلی در اوکراین استفاده نماید و مقداری از شهریه ی خود را از این طریق پرداخت کند . دانشجویانی که در کشور اوکراین تحصیل می کنند اجازه دارند که در طول فصل تابستان مشغول به کار شوند و به این ترتیب مقداری از هزینه های خود را تأمین کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت اوکراین مقاله ” اقامت در اوکراین ” را مطالعه بفرمایید .

مخارج زندگی و تحصیل در اوکراین نسبت به سایر کشور ها پایین تر است و دانشجو می تواند با انجام کار های پاره وقت هزینه های زندگی و تحصیل خود را فراهم نماید . البته در صورتی دانشجو اجازه کار پاره وقت دارد که کار او به تحصیلاتش صدمه ای وارد نکند . همچنین دانشجویان می توانند در طول تابستان علاوه بر کشور اوکراین به کشور های دیگر مهاجرت کنند و با انجام کار ، هزینه تحصیل سال آینده خود را تأمین نمایند .

 گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button