بهداشت و درمان در فنلاند

اولین نکته برای مهاجرت به کشور قنلاند برخورداری از سلامت جسمانی است به همین علت علاوه بر اطلاع از راه های مهاجرت و اقامت در فنلاند باید به منظور  داشتن زندگی راحت در فنلاند از سیستم بهداشت و درمان در فنلاند مطلع باشید . اما آیا سیستم  بهداشت و درمان در فنلاند شامل حال شما عزیزان نیز می باشد ؟ بهداشت و درمان در فنلاند به چگونه است ؟ در ادامه این مقاله موسسه آتیه آفرینان ایرانیان درباره بهداشت و درمان در فنلاند به طور کامل توضیح دادیم .

برای اقامت و تابعیت در فنلاند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در فنلاند ” را مطالعه فرمایید .

  • در کشور فنلاند خدمات درمانی برای بیماران به دو زبان فنلاندی و سوئدی ارائه می شود . البته بیشتر اوقات افراد می توانند به زبان انگلیسی هم صحبت کنند . افرادی که پزشک را رزرو کنند و نتوانند در ساعت شخص شده در محل حاضر شوند و از یک روز هم اطلاع نداده باشند و قرار خود را کنسل نکرده باشند ، باید جریمه بپردازند .
  • در کشور فنلاند خدمات درمانی دولتی برای شهروندان این کشور ارائه می شود . افرادی که برای کار به کشور فنلاند مهاجرت کنند ، پس از گذشت چهار ماه از مدت کار خود در این کشور می توانند تحت پوشش تامین اجتماعی در کشور فنلاند قرار بگیرند . در کشور فنلاند ، هزینه پزشکان عمومی از هزینه پزشکان خصوصی کمتر می شود .

در مقاله ” مهاجرت به فنلاند” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به فنلاند اطلاعات کسب کنید .

بهداشت و درمان در فنلاند

بهداشت و درمان در فنلاند

  • در کشور فنلاند افراد در صورت تمایل می توانند برای درمان خود به بخش خصوصی مراجعه نمایند . معمولا در بخش خصوصی به بیماران سریع تر وقت داده می شود البته هزینه بخش خصوصی بسیار بیشتر از بخش عمومی می باشد .
  • در کشور فنلاند ، هنگامی که فردی بیمار می شود ابتدا با درمانگاه خود تماس گرفته و برای ملاقات با پزشک یا پرستار درمانگاه وقت می گیرد و سپس در ساعت مشخص شده به درمانگاه مراجعه می کند . بودجه خدماتی که در درمانگاه ها ارائه می شود از طریق مالیات های مردمی تامین می شود . بنابراین هزینه ارائه خدمات در درمانگاه های کشور فنلاند پایین می باشد .
  • هنگامی که افراد به پزشک عمومی مراجعه می کنند اگر نیاز باشد پزشک فرد را نزد پزشک متخصص می فرستد .
  • در کشور فنلاند درمانگاه های معمولی در روز های تعطیل و شب ها تعطیل هستند . اما بخش های شبانه روزی وجود دارند که در مواقعی که بیماران احتیاج به درمان اضطراری دارند به بخش شبنه روزی مراجعه می کنند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در فنلاند” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button