بهداشت و درمان در اتریش

اگر قصد دارید بر طبق یکی از روش های اقامت در اتریش به این کشور مهاجرت کنید لازم است علاوه بر شرایط مهاجرت به اتریش اطلاعات کافی درباره بهداشت و درمان در اتریش  را کسب کنید . موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در این مقاله به توضیح کامل بهداشت و درمان در اتریش پرداخته است و توصیه می کند به مطالعه این مقاله بهداشت و درمان در اتریش بپردازید .

در مقاله ” اقامت در اتریش ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت اتریش اطلاعات کسب کنید .

بهداشت و درمان در اتریش

بیمه درمانی برای همه افراد در کشور اتریش اجباری است . بیمه درمانی افراد به کارفرمای آن ها و یا محل کار افراد وابسته است . هزینه بیمه هر فرد به صورت مستقیم و خودکار از حقوق فرد برداشته شده و به صندوق بیمه درمانی همراه با سهم کار فرما از بیمه پرداخت می شود .

البته کارکنانی که درآمد آن ها از آستانه حداقل در کشور اتریش پایین تر باشد به صورت خودکار بیمه نمی شوند . این افراد در صورت تمایل باید خود برای دریافت بیمه اقدام نمایند . میزان سهم بیمه برای همه افراد کشور اتریش یکسان می باشد .

افرادی که بیمه درمانی دارند می توانند از خدمات درمانی پزشکانی که با بیمه قرارداد دارند استفاده نمایند . همچنین افرادی که دارای بیمه درمانی اتریش هستند می توانند از خدمات عمومی بیمارستان های کشور اتریش استفاده نمایند .  در صورتی که فردی بیمه درمانی را نداشته باشد باید تمام هزینه های درمانی اش را خودش تامین نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اتریش شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به اتریش ” بیاندازید.

بهداشت و درمان در اتریش

بهداشت و درمان در اتریش

فرد بیمه شده و اعضای خانواده آنها می توانند به طور آسان به خدمات سیستم مراقبت بهداشت عمومی دسترسی داشته باشند. شما می توانید از خدمات مراقبت درمانی توسط پزشکان ثبت شده با قرارداد بیمه و از بیمارستان های عمومی استفاده کنید. بعضی خدمات از قبیل هزینه نسخه، پزشکان خصوصی و بیمارستان های خصوصی، بعضی خدمات دندانپزشکی یا مزایای روزانه بستری در بیمارستان به طور خصوصی پرداخت می شوند.

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور اتریش   دارید می توانید مقاله ” تحصیل در اتریش ” را مطالعه نمایید.

 همچنین در کشور اتریش بیمه های خصوصی نیز ارائه می شوند و افراد می توانند از این بیمه های خصوصی نیز استفاده نمایند . بیمه خصوصی مواردی از قبیل انتخاب آزادانه دکتر ، انتخاب آزادانه اتاق با حمام و …. را پشتیبانی می کند . همچنین بیمه های خصوصی اتریش هزینه های اضافی افراد را برای دندان یا بهداشت با استفاده از درمان جایگزین پوشش خواهد داد . به علاوه بیمه های خصوصی از قبیل بیمه حوادث ، بیمه اتومبیل و … در کشور اتریش ارائه می شوند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button