بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط زندگی، کار و درآمد در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت یک تصمیم بزرگ برای هر فرد محسوب می شود، به همین منظور انتخاب درست یک کشور مناسب می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد. اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور از طریق تمکن مالی را دارید، احتمالا سوالاتی از این قبیل برای شما ایجاد می شود، بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی کدام است؟
چگونه می توان اقامت بهترین کشور دنیا را دریافت کرد؟ راحت ترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی کدام است؟ بهترین کشوری که می توان درآمد بالایی در آن بدست آورد، کدام کشور است؟ انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی همواره ذهن متقاضیان مهاجرت را به خود مشغول کرده است. تصمیم گیری در رابطه با انتخاب کشور مورد نظر از اصلی ترین و مهم ترین مسئله در مهاجرت سرمایه گذاری از طریق تمکن مالی به شمار می رود.

بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی، کشوری است که با اهداف متقاضیان سازگار باشد. همچنین بهتر است از استاندارد های بالایی نیز در زندگی برخوردار باشد.
در این مقاله قصد داریم بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی را به شما عزیزان معرفی کنیم و توضیح مختصری در رابطه با هر کدام از کشورها برای شما ارائه دهیم. امید است این مقاله روشنایی بخش مسیرتان باشد و شما را برای رسیدن مقصد و هدفتان یاری رساند. این مقاله توسط متخصصان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تالیف شده است.
امید است که مطالب فوق بتواند برای شما مفید باشد و بهتر است برای دریافت پاسخ بهتر به سوالات خود در رابطه با مهاجرت از طریق تمکن مالی به کشور مورد نظرتان، با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت کلیک کنید.

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی
بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

شرایط عمومی بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

هر ساله متقاضیان زیادی قصد مهاجرت از طریق تمکن مالی به کشور های مختلف دارند و مطالعه و بررسی شرایط هر کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.
متقاضیان سرمایه گذاری از طریق تمکن مالی نیز معیار های متفاوتی در زندگی و کار دارند، اینکه ریسک پولی که قرار است در این کشور سرمایه گذاری شود چقدر است و یا امکان کار در کشور مقصد از طریق سرمایه گذاری تمکن مالی وجود دارد یا خیر؟
همه اینها پیچیدگی های ذهنی متقاضیانی است که از طریق تمکن مالی باید تمام جوانب شرایط یک کشور را بررسی کرده تا بتوانند انتخاب خوب و متناسب با شرایط خود را داشته باشند.
بررسی کیفیت زندگی مردم یک کشور از مهم ترین معیار هایی است که نشان می دهد سطح رفاه و استاندارد های آن کشور در چه وضعیتی قرار دارد.

مطالعه و بررسی پارامتر های اقتصادی نیز بسیار مهم است زیرا افرادی که قصد مهاجرت از طریق تمکن مالی را دارند، پایه های اقتصادی یک کشور بسیار تعیین کننده در زمینه سرمایه گذاری از طریق تمکن مالی هستند.
نرخ تورم، شاخص ریسک مصادره اموال، نظام مالیاتی و شاخص کنترل فساد نظام قضایی یک کشور از مهمترین معیار های بررسی شرایط اقتصادی آن کشور در این زمینه هستند. به طور طبیعی افرادی که به دنبال مهاجرت سرمایه گذاری از طریق تمکن مالی به کشوری دیگر هستند، قصد اخذ اقامت دائم و تابعیت آن کشور را نیز دارند.
به همین جهت برای مهاجران بسیار پر اهمیت است که کشور مورد نظر از طریق تمکن مالی، اقامت دائم به افراد را می دهد یا خیر؟ زیرا افراد برای مهاجرت به خصوص از طریق تمکن مالی متحمل هزینه های زیادی می شوند که اگر به هدف و مقصودشان نرسند، در این راه دچار ضرر مالی فراوانی می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت ثبت شرکت کلیک کنید.

شرایط عمومی بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

کشور یونان – بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

در سال های اخیر به سبب رشد و توسعه اقتصاد و زیرساخت های تجاری مناسب، مهاجرت به یونان از طریق سرمایه گذاری روند صعودی داشته که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. کشور یونان نیز برای جذب سرمایه های بیشتر شرایط اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری را آسان تر کرده است.
با توجه به سیاست های کشور یونان در جهت جذب سرمایه گذاران خارجی و حمایت دولت یونان از طرح های سرمایه گذاری توجه افراد بسیاری را به خود جلب نموده است. هزینه مهاجرت به یونان از طریق سرمایه گذاری عموما نسبت به روش های دیگر بالاتر است و مهاجرت به یوناناز طریق سرمایه گذاری، مناسب افرادی است که استطاعت مالی خوبی دارند.

با توجه به اقتصاد توسعه یافته، وجود فرصت های سرمایه گذاری بسیار، امنیت خوب اقتصادی و بسیاری از مزایای دیگر، متقاضیان بسیاری به دنبال اخذ ویزای سرمایه گذاری یونان هستند.
روش های متعددی از طریق سرمایه گذاری وجود دارد که خود حمایتی یا تمکن مالی از گزینه های بسیار خوبی به شمار می رود. مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی که با نام های ویزای بازنشستگی و خود حمایتی نیز شناخته می شود.
سرمایه افراد در این روش با ریسک بسیار کم تری نسبت به روش های دیگر سرمایه گذاری مواجه می شود. در این روش متقاضی باید ثابت کند که توانایی مالی برای تامین هزینه های زندگی خود در مدت 2 سال زندگی در کشور یونان را بدون نیاز به کار کردن در این کشور را دارد.
مزیتی که این روش دارد این است که فرد نیاز به انتقال سرمایه خود به کشور یونان را ندارد و فقط با ارائه مدارک لازم باید ثابت کند که از وضعیت مالی خوبی برخوردار است؛ زیرا در روش خود حمایتی متقاضی، اجازه کار در یونان را نخواهد داشت اما می تواند صاحب ملک یا کسب و کار باشد.
فرد متقاضی باید یک گواهی تمکن مالی به ارزش 24000 € (یورو) در حساب بانکی در کشور خود داشته باشد و نشان دهد که ماهیانه بین 2،500 تا 3،500 یورو درآمد خواهد داشت. به این ترتیب متقاضی مهاجرت از طریق تمکن مالی پس از گذشت 5 سال می تواند برای اقامت دائم یونان اقدام نماید.

کشور یونان - بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی
کشور یونان – بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

بررسی شاخص های اقتصادی تاثیرگذار در تمکن مالی یونان

یکی از مهم ترین شاخص های سرمایه گذاری در یونان از طریق تمکن مالی نرخ تورم است. بررسی نرخ تورم با توجه به آمار در کشور یونان 1 درصد اعلام شده است، از این رو یونان توانسته است به راحتی تورم در جامعه را کنترل کند.
نرخ مصادره اموال نیز از جمله نكات مهم و كليدی در رابطه با سرمايه گذاری از طریق تمکن مالی و نحوه برخورد نظام قضایی كشور یونان با سرمايه گذار خارجی است.
شاخص ریسک مصادره یا سلب اموال در بازه ی 1 تا 7 تعیین کننده میزان ریسک سرمایه می باشد و هر چه این عدد به یک نزدیک تر باشد، نشان دهنده میزان ثبات و امنیت بالا بخصوص برای خرید ملک در یونان خواهد بود. امتیاز یونان در این شاخصه 1 است که بیانگر امنیت بالای سرمایه گذاری در این کشور را نشان می دهد.

همچنین برای تضمین امنیت سرمایه بهتر است این موضوع بررسی شود که دولت یونان تا چه اندازه در سال های اخیر به صورت تبعیض آمیز نسبت به سلب مالکیت یک طرفه، از سرمایه گذار اقدام می نماید.
شاخص کنترل فساد نظام قضایی در کشور یونان به میزان 0.07- را در سال اخیر نشان می دهد که در حقیقت باید گفت که یونان در مقابله با فساد در سطح متوسطی به سر می برد. در کشوری که فساد وجود دارد ادارات دولتی، دادگاه ها و دیگر ارگان های مربوط، قابل اعتماد نخواهند بود و در صورت بروز اختلاف و مشکل، فرد سرمایه گذار خارجی، نمی تواند حق و حقوق خود را از دولت و شهروندان آن کشور بگیرد.
نرخ مالیات بر شرکت ها و سرمایه افراد در طی سال های اخیر در کشور یونان، تقریبا ثابت بوده و نوسان چندانی نداشته است. به علاوه هر چقدر درصد مالیات در یک کشور بالاتر بماند، در مقابل آن سود سرمایه‌ گذاری پایین ‌تر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کلیک کنید.

بررسی شاخص های اقتصادی تاثیرگذار در تمکن مالی یونان
بررسی شاخص های اقتصادی تاثیرگذار در تمکن مالی یونان

کشور اسپانیا – بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

کشور اسپانیا از نظر کیفیت زندگی و رفاه اقتصادی و موقعیت های شغلی شرایط مطلوبی دارد. از نظر کیفیت زندگی در رتبه بندی جهانی در سطح بالایی قرار دارد و امنیت اجتماعی در شرایط خوبی بوده و شهروندان از خدمات درمانی و امکانات پزشکی به صورت رایگان بهره می برند.
متقاضیان برای مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری می توانند برای ویزای طلایی درخواست ویزا دهند. مهاجرت تمکن مالی اسپانیا، همان مهاجرت از طریق خود حمایتی است و همان طور که از عنوانش مشخص است، متقاضی باید بتواند از پس تمام هزینه های زندگی خود و خانواده در کشور مقصد برآید بدون اینکه نیازی به کار کردن و حمایت مالی و کمک هزینه دولت داشته باشد.
اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی ریسک بسیار پایینی دارد و نیازی نیست فرد متقاضی اموال خود را در کشور اسپانیا سرمایه گذاری کند و پول خود را به این کشور منتقل کند.

اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی دارای ویژگی های مثبت و روشی امن و کم خطر بخصوص برای سرمایه مالی متقاضی است، به همین دلیل بسیاری از افرادی که از شرایط مالی خوبی برخوردار هستند، تمایل دارند از طریق تمکن مالی به کشور اسپانیا مهاجرت کنند. متقاضیان اخذ اقامت پس از این که مدارک خود را به سفارت اسپانیا ارائه دادند. در صورت موافقت با درخواست، ویزای 1 ساله اقامت اسپانیا دریافت خواهند کرد که تا 5 سال قابل تمدید است و پس از گذشت 5 سال در صورت داشتن شرایط لازم می توانند برای اقامت دائم کشور اسپانیا درخواست دهند. به طور کلی قوانین مشخصی برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی وجود دارد از جمله:

  • متقاضی در یک حساب بانکی، مبلغی به ارزش 27000 یورو پس انداز داشته باشد که به ازای هر نفر از اعضای خانواده این مبلغ افزایش می یابد.
  • متقاضی اصلی باید نشان دهد که در کشور خود به میزان 2130 یورو برای خویش و به ازای هر کدام از اعضای خانواده 532 یورو در ماه درآمد دارد.
  • متقاصی در کشور خود سند ملکی داشته باشد.

کشور اسپانیا - بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی
کشور اسپانیا – بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

بررسی شاخص های اقتصادی تاثیرگذار در تمکن مالی اسپانیا

با مطالعه بر روی استانداردهای سرمایه گذاری از طریق تمکن مالی، فرد متقاضی می تواند در مورد کشور مقصد برای سرمایه گذاری احساس امنیت و عدالت داشته باشد.
بهترین وضعیت در ریسک مصادره اموال رسیدن به عدد 1 است و کشور اسپانیا در سال های اخیر همواره همین عدد را نشان داده است. نرخ کنترل فساد نظام قضایی نیز همواره رقمی بالای عدد یک را در حدود 0.49 بوده است که نشان می دهد کشور اسپانیا می تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری به ویژه از طریق تمکن مالی باشد.

زیرا ادارات دولتی، دادگاه ها و دیگر ارگان های مربوط، قابل اعتماد هستند و در صورت بروز اختلاف و مشکل، فرد سرمایه گذار خارجی، می تواند حق و حقوق خود را از دولت و شهروندان آن کشور بگیرد.
نرخ تورم در هر کشور نشان دهنده ثبات اقتصادی در آن کشور می باشد که در 10 سال اخیر این نرخ در اسپانیا همواره کمتر از عدد 4 بوده و در وضعیت مناسبی قرار گرفته است. آمار نرخ تورم در سال 2021 به میزان 2.7 درصد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی کلیک کنید.

کشور فرانسه – بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

کشور فرانسه بسیار پیشرفته و توسعه یافته است که در زمینه های متنوعی از جمله علوم بنیادی، فناوری، هنر، اقتصاد، فرهنگ و سیاست پیشرفت چشمگیری داشته است. از این رو افراد بسیاری قصد مهاجرت به این کشور را دارند و برای افرادی که از استطاعت مالی خوبی برخوردار باشند مهاجرت از طریق تمکن مالی گزینه بسیاری خوبی به شمار می آید.
اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری به روش های متعددی امکان پذیر است. کشور فرانسه به دلیل استانداردهای سرمایه ‌گذاری مناسب مانند ریسک پایین در سرمایه گذاری و رشد اقتصادی مثبت، مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است. لذا افراد زیادی مایل به مهاجرت به فرانسه از طریق تمکن مالی هستند. اگرچه روش سرمایه گذاری نسبت به سایر راه ها، پر هزینه است و نیاز به تمکن مالی بالایی دارد.

کشور فرانسه از نظر ریسک مصادره اموال، وضعیت با ثبات و امنی دارد و خطری متوجه سرمایه ‌گذار خارجی نخواهد بود. از این طریق امکان رفت و آمد و زندگی در کشور های عضو اتحادیه ی شینگن نیز امکان پذیر خواهد بود. مهاجرت اقامت تمکن مالی فرانسه یکی از راه های سریع و بی دردسر برای اخذ اقامت در این کشور است.
مهاجرت تمکن مالی فرانسه همان مهاجرت از طریق خود حمایتی است و همان طور که از عنوانش مشخص است، متقاضی باید بتواند از پس تمام هزینه های زندگی خود و خانواده اش در کشور فرانسه برآید بدون اینکه نیازی به کار کردن و حمایت مالی و کمک هزینه دولت داشته باشد.
حداقل سرمایه ای که شخص باید در حساب بانکی خود در کشوری که زندگی می کند، داشته باشد به این شرح است که برای نفر اصلی 40 هزار یورو، برای همسر 20 هزار یورو و برای فرزندان 10 هزار یورو، همچنین فرد متقاضی باید مبلغی به صورت ماهیانه در کشور فرانسه به عنوان درآمد داشته باشد و بتواند اثبات کند.
نفر اصلی مبلغ 3000€ (یورو)، مبلغ 1400€ (یورو) برای همسر و مبلغ 800€ (یورو) برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال خود باید ارائه دهد. بدین ترتیب در ابتدا به متقاضیان اقامت 1 ساله داده می شود که این اقامت سال به سال قابل تمدید است. پس از سپری کردن ۵ سال، فرد می تواند برای اخذ اقامت 10 ساله یا اقامت دائم فرانسه اقدام نماید.

کشور فرانسه - بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی
کشور فرانسه – بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

بررسی شاخص های اقتصادی تاثیرگذار در تمکن مالی فرانسه

متقاضیانی با اطلاع و آگاهی از شاخص های اقتصادی همچون نرخ مالیات، تورم، شاخص ریسک مصادره اموال و امنیت قضایی می تواند جنبه های متفاوتی از توسعه اقتصادی این کشور را مورد بررسی قرار دهند.
نرخ مالیات بر درآمد این کشور به طور کلی بین 5.5% تا 41% است. نرخ مالیات بر درآمد به سطح درآمد افراد بستگی دارد. به علاوه مالیات افرادی که درآمد بسیار بالایی دارند تا سقف 45% قابل افزایش است و نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها نیز 26.5 درصد است.
نرخ تورم نیز در سال 2021 رقم 1.4 درصد را نشان می دهد و حاکی از آن است که فرانسه توانسته است تورم را در جامعه کنترل نماید.

شاخص ریسک مصادره اموال در فرانسه برای سال های متوالی در رده 1 قرار گرفته است و همانطور که پیش تر اشاره شد این رقم بین 1 تا 7 است که در بهترین حالت عدد 1 است که بیانگر کمترین میزان ریسک در مصادره اموال و تضمین کننده امنیت سرمایه گذاری برای افراد است.
شاخص کنترل فساد و امنیت قضایی در فرانسه نیز در سال های اخیر رقم 1.26 را نشان می دهد. این شاخص در بازه 2.5- تا 2.5 قرار دارد که هر چه این عدد بیشتر باشد نشان می دهد فساد کمتری در کشور وجود دارد و بیانگر میزان موفقیت دولت ها در کاهش فساد و جلوگیری از استفاده شخصی از منافع عمومی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت سرمایه گذاری کلیک کنید.

کشور اتریش – بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

از آنجایی که کشور اتریش جزو کشورهای ثروتمند جهان به حساب می آید، شرایط زندگی نیز از استاندارد های بالایی برخوردار است و به دلیل امنیت بالا، شرایط تحصیل رایگان اتریش، موقعیت های شغلی مناسب، نرخ بیکاری پایین و بسیاری از امکانات دیگر، نظر مهاجران زیادی را به خود جلب کرده است. در حقیقت کشور آلمان شریک تجاری اتریش است که با تغییرات سریع اقتصادی در آلمان، کشور اتریش نیز تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است.
برای مهاجرت به اتریش و زندگی و کار، داشتن سطح مناسبی از زبان آلمانی مورد نیاز است چرا که اتریشی ها به این زبان تعصب خاصی دارند. نرخ بیکاری در کشور اتریش زیر 7 درصد بوده است که نشان می دهد اقتصاد و بازارهای کاری کشور اتریش دارای شرایط مطلوب و با ثباتی است.
در عین حال کشور اتریش عضو چندین سازمان بین المللی از جمله بانک جهانی، سازمان تجارت جهانی و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی است که نشان می دهد استانداردهای بین المللی کار و سرمایه در بالاترین کیفیت ممکن قرار دارند.
سرمایه گذاری در اتریش از طریق تمکن مالی به راحتی امکان دریافت اقامت برای افراد متقاضی وجود دارد اما در ابتدا فرد متقاضی باید به دولت اتریش ثابت کند، از نظر مالی در جایگاه خوبی قرار دارد و فرد متمولی است.

کشور اتریش - بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی
کشور اتریش – بهترین کشور برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

علاوه بر نشان دادن اسناد مالکیت (ملک مسکونی یا تجاری) در کشور مبدا شخص باید به ازای هر یک از اعضای خانواده مبلغی به ارزش 22،000 یورو در یک بانک در کشور خود و به حساب شخصی خود داشته باشد که باید مدت زمان معینی در حساب شخص بماند بدون اینکه از آن برداشت کند.
علاوه بر این شخص باید قادر به نشان دادن درآمد ماهیانه بین 2،500 تا 3،000 یورو در ماه باشد تا بتواند از پس هزینه های زندگی در کشور اتریش برآید. پس از تکمیل مدارک و تایید آنها توسط دولت اتریش، در ابتدا به متقاضی یک اقامت 1 ساله اعطا می شود که این اقامت برای سال بعد نیز به مدت 1 سال دیگر قابل تمدید خواهد بود.
پس از پایان سال دوم شخص می تواند اقامت 3 ساله اتریش را دریافت کند و پس از گذشت 5 سال نیز می تواند برای اقامت دائم اتریش درخواست نماید.

بررسی شاخص های اقتصادی تاثیرگذار در تمکن مالی اتریش

از شاخص های اقتصادی تاثیر گذار در سرمایه گذاری در اتریش، میزان مالیات بر درآمد شرکت ها در این کشور است. طبق اعلام بانک جهانی میزان مالیات بر درآمد شرکت ها در کشور اتریش در سال 2021 به میزان 25 درصد است که سال ها این میزان بدون تغییر باقی مانده است. نرخ تورم در سال 2021 معادل 2.8 درصد بوده است.
شاخص ریسک مصادره اموال برای سرمایه گذاران در کشور های خارجی بسیار پر اهمیت است زیرا این شاخص به این معنا است که دولت کشور میزبان امکان سوء استفاده و محروم کردن سرمایه گذاران خارجی را نسبت به سرمایه خود در کشور خود را دارد یا خیر؟

همچنین نشان می دهد دولت کشور میزبان امکان سلب مالکیت از سرمایه گذاران را دارد. این مولفه از عدد 1 تا 7 دسته بندی می شود و هرچه رتبه کشورها به عدد 1 نزدیک تر باشد، آن کشور از امنیت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.
کشور اتریش با کسب رتبه 1 در این زمینه در دسته امن ترین کشور ها برای سرمایه گذاری قرار گرفته است. همچنین از نظر امنیت سیاسی و سلامت نظام قضایی کشور اتریش نشان داده است که ثبات سیاسی دارد و به صورت کاملا عادلانه و بدون تبعیض در سیستم قضایی خود کار می کند. از همین جهت سرمایه گذاری در کشور اتریش از هر طریقی بسیار امن و مورد اطمینان خواهد بود.

بررسی شاخص های اقتصادی تاثیرگذار در تمکن مالی اتریش
بررسی شاخص های اقتصادی تاثیرگذار در تمکن مالی اتریش

سخن پایانی بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط کار و زندگی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. از آنجا که متقاضیان زیادی هر ساله در صدد مهاجرت از طریق تمکن مالی هستند، به همین جهت بر آن شدیم پیرامون مسائل مهم راجع به شرایط مهاجرت از طریق تمکن مالی به بهترین کشورهای جهان برای زندگی و کار مطالبی را مورد مطالعه و بررسی قرار دادیم تا راهنمای شما مخاطبان همیشگی ما باشد.
کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در بهترین کشورها از طریق تمکن مالی را ارائه خواهند داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و به روز یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت از طریق تمکن مالی، می توانید با مشاوران مجرب ما در امر حقوق بین الملل تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. همچنین می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه (ثبت پرسش) نظرات و پرسش های خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

سوالات متداول بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

✳️ بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی کدامند؟

کشورهای یونان، اسپانیا، اتریش، فرانسه

✳️ شرایط ویزای تمکن مالی یونان چیست؟

فرد متقاضی باید یک گواهی تمکن مالی به ارزش 24000 € (یورو) در حساب بانکی در کشور خود داشته باشد و نشان دهد که ماهیانه بین 2،500 تا 3،500 یورو درآمد خواهد داشت. به این ترتیب متقاضی مهاجرت از طریق تمکن مالی پس از گذشت 5 سال می تواند برای اقامت دائم این کشور اقدام نماید.

✳️ در کشور فرانسه حداقل سرمایه ای که یک فرد باید در حساب خود داشته باشد چقدر است؟

برای نفر اصلی 40 هزار یورو، برای همسر 20 هزار یورو و برای فرزندان 10 هزار یورو، همچنین فرد متقاضی باید مبلغی به صورت ماهیانه در کشور فرانسه به عنوان درآمد داشته باشد و بتواند اثبات کند.

✳️ متقاضیان برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به اسپانیا باید چه شرایطی داشته باشند؟

متقاضیان برای مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری می توانند برای ویزای طلایی درخواست ویزا دهند. مهاجرت تمکن مالی اسپانیا، همان مهاجرت از طریق خود حمایتی است و همان طور که از عنوانش مشخص است، متقاضی باید بتواند از پس تمام هزینه های زندگی خود و خانواده در کشور مقصد برآید بدون اینکه نیازی به کار کردن و حمایت مالی و کمک هزینه دولت داشته باشد.

4.2/5 - (4 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق تمکن مالی مهاجرت از طریق تمکن مالی

مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط اخذ ویزای خود حمایتی در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. م...

اقامت و تابعیت پرتغال اقامت و تابعیت پرتغال

اقامت و تابعیت پرتغال و روش های مختلف اخذ تابعیت پرتغال در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد....

مهاجرت و اقامت تمکن مالی امارات | ویزای بازنشستگی امارات مهاجرت و اقامت تمکن مالی امارات | ویزای بازنشستگی امارات

مهاجرت و اقامت تمکن مالی امارات و شرایط اخذ ویزای بازنشستگی امارات یا ویزای خود حمایتی اما...

نظرات کاربران
فاطمه قالیباف خراسانی

ممنون از سایت خوبیتون، برای اقامت تمکینی میخواستم راهنمای بفرمایید

آتیه آفرینان

با سلام. با توجه به کشور مقصد و نوع ویزا، و اقامت تکی یا خانوادگی شرایط متفاوت هست.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button